Mar 15, 2011

NAJIB ADA SIMPAN INFO AKTIVITI LIWAT ANWAR??





Kes Perbicaraan Anwar Ibrahim kini berterusan. Tiada lagi penangguhan demi penangguhan yang dilakukan Anwar dan Peguamnya Karpal Singh sepertimana yang berlaku sebelum ini. Ramai yang menjangkakan bahawa Anwar akan didapati bersalah dalam kes beliau kedua ini dan beliau sendiri kelihatan telah bersiap sedia dengan kelengkapan2 lengkap sebelum ke bilik motelnya di Sungai Buloh. Adakah Anwar benar2 dapat menerima kenyataan bahawa majoriti rakan2, sahabat2, musuh2 malah rakyat Malaysia sudah mulai sedar akan kebenaran kegiatan Liwat beliau? Ada cakap2 mulut otai2 politik Pemuda UMNO era kegemilangan Anwar yang mengatakan bahawa Datuk Seri Najib sendiri tahu akan kegiatan Liwat Anwar sewaktu beliau memegang jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Pada ketika itu. Anwar sedang memimpin Sayap parti itu bergandingan DS Najib. Benarkah?




Jika benarlah apa yang diperkatakan otai2 UMNO ini, kenapa DS Najib diam membisu mengenai kegiatan homo Anwar tersebut? Kemungkinan ada relevennya DS Najib terpaksa berdiam diri kerana otai2 UMNO mendakwa Presiden UMNO ini tidak mahu mengeruhkan keadaan di kala Anwar sedang menempa nama pada era zaman Pemuda. Najib juga merasakan beliau tidak ada bukti kukuh bagi ianya disabitkan ke Mahkamah. Betul ke ni? Melayu CinDia teragak2 dengan kenyataan mereka.

Otai2 UMNO tersebut membuktikan kepada Melayu CinDia Anwar dilihat kerap kali menemui DS Najib di Pejabat Parlimen meminta pertolongan kepada DS Najib menggugurkan kes Liwatnya itu. Jika benar Anwar sememangnya tidak bersalah, kenapa pula mesti bertemu dengan PM yang tiada perkaitan langsung dengan Sistem Mahkamah di Negara kita?

Begitu juga dengan Ugutan Anwar bagi berdebat dengan DS Najib berkenaan Buku Jingga dan Ekonomi Negara. Pada mulanya Anwar beria2 hendak berdebat. Namun, apabila DS Najib memberi jawapan balas agar tidak cuba menjatuhkannya kelak Anwar naik demam apabila Ahli Parlimen Pekan itu membongkar mengenainya, Anwar terkapai2 lalu menukar pula kenyataan bahawa Anwar sekadar mengajak DS Najib berbincang dan tiada sebarang perdebatan.

Ada logik juga perkara ini. Akan tetapi, biarlah Mahkamah sahaja yang mengadili kes ini. Biarlah DS Najib diberi fokus untuk mentadbir Negara. Itu tanggungjawab utama beliau. Jikalau diambil kira kegiatan2 Anwar yang terdahulu, sampai kiamatlah kes Liwat Anwar tidak selesai. Semoga Allah tunjukkan kebenaran kepada kita semua.



8 comments:

Anonymous said...

sape pun boleh ckp, tp x pernah ada bukti, Maha Mengetahui hanya Allah. jgn dibodohkan sudah la..

Anonymous said...

Dalam kes Nuar ni aku percaya sangat sangat... Pasal mahkamah dah jatuhkan dulu dia bersalah dan bila jadi kes liwat ke-2 ni 110% lagi kuat aku percaya tak payah tunggu mahkamah jatuh.. Nak bukti natang ape lg klu dh trg lg bersuloh.. Hanya Allah dan penglibat sahaja yang maha mengetahui bahawa Anwar menjubor ataupun menjubor lagi.. Kita hanya nilai

Anonymous said...

Hanya manusia bebal, bodoh dan taksub yang berlebihan saja yang tak percaya Anwar ni kaki liwat. Mat Sabu pun percaya asalnya tapi buat pusingan 180 darjah kerana kepentingan parti lebih yang melebihi tuntutan agama. N.ajis tak yah cerita lah sebab dia babuk. ngan syaitan pun dia rela berkawan. Dulu di Kelantan dialah yg buat cadangan awal utk benarkan betina sama betina disco dan jantan sama jantan. Bertepuk puak-puak lesbian dan gay. Inilah satu-satu cadangan drpd sesorang yang kononnya digelar Tok Guru tetapi berfikiran kelas tadika (org kelantan sebut 'takpok'). Tulisan Anon 12:17 AM jugak dari kelas spesis yang sama dengan Tok Guru babuk dia.

sejahtera39 said...

ada baek juga DS Najib tidak mendedah apa yang beliau tahu tentang salah laku annuarjubbuurrri ni..

klu DS Najib dedahkan seantero dunia nuarjuub buat roadshow mengatakan ini semua fitnah dan konspirasi..

DS Najib ada klass tersendiri.. siapa annuarjuburri ni nak ajak DS berdebat..
hebat sangatkah beliau ni... polis minta DNA pon takut nak kasi ada hati nak ajak DS PM berdebat..

ayat2 celaka yg selalu anuarjuburri gunakan apabila pendedahan oleh mana pihak ialah.. sudah dibayar..
MP pkr kuar parti ..sudah dibayar
ummi hafilda pon sudah dibayar..
saiful sudah dibayar..
tanya bokti..akan didedahkan satu masa nanti.. sampai nak kiamat takda pon bokti..

teringat kesah bagaimana wartawan RTM bertanya tentang bukti yang annuarjuburri nak dedahkan...

Anonymous said...

Anwar kaki liwat ke atau kaki buntut ke, itu adalah antara dia dng Allah swt. Hukumnya berat: munkin tak masuk syurga kerana Nabi tak mengaku umat. Itu sudah cukup hukuman buat Anwar. Jadi yang budak Umno bising ni apa hal. Kaki liwat akan terima hukuman berat dari Allah kelak.

Yang tahu dia kaki liwat atau kaki buntut hanya Allah. Nak percaya kan Siful pun tak bolih.

Yang nyata kalau Anwar kaki liwat atau kaki buntut..hukoman Allah akan menanti. Hanya Allah yg tahu. Kau tahu ke..kalau tak betul..itu fitnah dan kau Umno akan ganti tempat dia dineraka.

Umno marah kat Anwar bukan sebab kes liwat. Najib yg liwat Altantuya pun Umno tak kata apa. Umno marah sebab takutkan Anwar dari segi kekuatan politik nya. Itu shj.

Anonymous said...

sekali jadi OKT ok lagi...kalau dah banyak kali....sendiri ingat lah.....

Kalau dah buta mata hati tak boleh nak cakap lah. Kalau orang tungang tunggek depan mata pun susah nak percaya, sebab nya dah TAKSUB.

Kenapa nak salah kan UMNO pulak...sebenarnya dah ramai orang melayu tolak PKR sebab masalah moral ni sendiri.

Dulu sebab melayu banyak sentimen simpati....tapi tiap kali jadi benda yang saya...dah bukan konspirasi...tapi dah TABIAT.

Cher n yin apa dia peduli pasal moral ni, yang penting dapat peluang melemahkan melayu.

Anonymous said...

Silap eja : Buat benda yang sama...

Anonymous said...

anon 9.52 gila babi mcm anuar juga, ko sedar tak apa pekerjaan nuar kpd negara tmpt mu hidup ini? HANCUR DGN KO KO SEKALI BILA NATE BABI TU JD PM, KO SEDAR TAK ANON 9.52????????????????

Powered by Blogger.