Mar 24, 2011

MAT SABU BONGKAR PERNAH B'CINTA DENGAN WAN AZIZAH!!





 
MOHAMAD SABU!! Ramai yang mengetahui bahawa beliau merupakan kenalan politik paling lama dengan Anwar sejak tahun 1970an lagi. Akan tetapi 1 perkara yang jarang diperkatakan bahawa Mat Sabu juga mempunyai hubungan akrab dengan Wan Azizah sejak sekian lama.

Sepasang kekasih 1970an? Malah Mat Sabu pernah 1 ketika hampir setiap hari menghantar dan mengambil semula Wan Azizah di Hospital Kuala Lumpur (Tempat Kerja beliau) pada akhir 1970an iaitu sebelum mengenali Anwar Ibrahim.

Mat Sabu tahu bagaimana Anwar yang bersikap biadap melarikan Wan Azizah daripada keluarganya bernikah di Thailand dan terpaksa meminta bantuan beliau dan beberapa yang lain termasuklah Ustaz Ahmad Awang dan Ustaz Harussani.

Mat Sabu juga tahu keperitan hidup Wan Azizah sebelum berkahwin dan bertambah kusut setelah menjalinkan rumah tangga dengan Anwar.

 Isteri Mat Sabu juga telah membongkar tindakan Wan Azizah melarikan diri ke rumahnya 1 masa dahulu kerana pertengkaran teruk dengan suaminya. Ianya dikhuatiri akan berlakunya penceraian.

Mat Sabu juga pernah menemui Umi Hafilda dan akan turut membantu dalam memberi bukti kegiatan Seks Luar Tabii.

Beliau jugalah Pemimpin pertama yang menggelar Anwar sebagai Al Juburi. Beliau tidak akan lupa pengkhianatan Anwar terhadap sahabat2 perjuangan yang berjanji akan menyertai PAS, namun akhirnya sehari selepas Anwar bersumpah kepada Mat Sabu, kelihatan di Televisyen Anwar diiystihar menyertai UMNO. Sabu tahu segala perihal Anwar sehingga 'dalam kain.'

Namun, adakah Mat Sabu tahu akan individu yang melakukan hubungan seks seperti yang ditayangkan baru2 ini? Melayu CinDia yakin. MOHAMAD SABU tidak akan berdiam diri. Beliau tahu keperitan yang dialami Wan Azizah.

Mat Sabu akan melakukan apa sahaja agar semua Rakyat tahu akan gerangan sebenar Al Juburi.


4 comments:

pakngah santan said...

mat sabun ni akan diam saja. matlamat menghalalkan cara. mana dia perkataan al-juburil.

dasar mulut celupar. ikut sedap hentam orang saja. tapi bila kena muka sendiri...

sama juga dengan taib azimudin. mana suaranya sekarang tentang isu liwat anwar?

ana nak tengok mat sabu comolot atau berpelukan dengan anwar.

Anonymous said...

syabu ni 2 X 5 je dengan jubur. dia dulu kena tangkap dgn bini orang hantar ubat buasir kat dia. jangan2 dia kena buasir sebab????? ye la dia kan kawan al-jub. jangan mara aaaa syabu.

Anonymous said...

sabu bukan baik pun..penah tibai bini orang juga.
bolih percaya ke dengan manusia munafik bergelar mat sabu ni.
taib azimudin tu sama saja...
ulamak wang yang takut kehilangan kemewahan dunia dari takut kepada balasan ALLAH (ugama lain pun ada allah)diakhirat..
taib ni sama saja tarafnya dengan ulamak2 ugama pas yang mengangkat nik ajis sebagai nabi mereka.
dah tahu perangai buruk anwar tapi sanggup menutup mulut kerana gila kedudukan dan kuasa.
tak bolih pakai bekas imam sekor ni.

Anonymous said...

Mat Sabu pun 2 X 5

Powered by Blogger.