Mar 13, 2011

KISAH LELAKI Y DAN WANITA UMNO??





Wanita UMNO Gopeng,Perak membuat desakan terbuka agar Datuk Seri Anwar Ibrahim tampil secara sukarela memberi sampel DNAnya bagi mendapat kebenaran keatas kes liwatnya. Desakan itu dibuat menerusi satu demonstrasi aman semasa perasmian serentak mesyuarat cawangan Wanita UMNO Bahagian Gopeng Sabtu yang dihadiri kira-kiea 1,000 ahlinya. Exco Kerajaan Negeri Perak Datuk Hamidah Osman menegaskan sudah tiba masanya bagi Anwar jika beliau betul-betul anak jantan dan benar harus secara sukerala beri DNAnya untuk dibuat ujian.




“Berani kerana benar...takut kerana salah,”ujarnya kepada para wartawan di lokasi majlis itu di Batu Gajah. Menurut beliau Wanita UMNO Perak bertindak demikian bagi mendapat kebenaran pantas. "Cukuplah kita lihat lakonan Anwar selama ini,"tegasnya. Ini katanya untuk membolehkan rakyat tahu apakah kedudukan kes berkenaan.

Hamidah mengingatkan jika Anwar masih enggan berbuat demikian maka ia bakal mengesahkan andaian masyarakat bahawa DNA lelaki Y adalah DNA beliau sendiri. Demonstrasi berkenaan juga mendesak agar isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail dan anaknya Nurul Izzah tampil bersumpah tidak pernah mengetahui perilaku Anwar yang didakwa melakukan seks di luar tabii.


Sumber dari Perak Today dan Agendadaily

5 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Kenapa wanita aje yang minta dna ni? Ini bukan hal dia! Apa apa pun mesti wanita kedepan. Zuraidah tak minta juga ke? Mungkin Zuraidah hanya memperjuangkan hal wanita aje.

Anonymous said...

UMNO kini seperti telah kehilangan sayap PEMUDA. Adakah PEMUDA UMNO semuanya dah tua? Maka itu, dah 'monopos' dalam tindakan sesuai sebagai status pemuda itu sendiri.

Kamonlah pemuda... takkanlah sebab ketua anda tak dapat jawatan penteri maka semua peringkat jentera pemuda dikembirikan kini.

Aku bukan UMNO tapi kini ada sikit simpati sesuai dengan kedudukan agama, bangsa dan negara yang amat tertekan.

Rakyat Memerhati dan Menilai ni...

Anonymous said...

Hati hati dengan permainan politik anwar.. ada kemungkinan ini semua mainan nya sebelum PRU13.. apa kata kalau dna y tu bukan dia punya.. dia tengah cuba nak memanjangkan kes ni sebelum PRU 13.. masa tu baru dia nak serah dna dia dan buat road show cakap ini semua kerja umno sedangkan ini kerja dia.. dia dah berjaya mendapat undi simpati sebelum ini, jadi apa salah cuba sekali lagi.. masa tu lah jugak dia akan cuba bangkit dan buat rusuhan macam kat libya tu.. tapi dlm bab ini, harap ISA dapat digunakan, utk jaga keharmonian negara..

Anonymous said...

dna y tu bukan dna lembu ke yang saiful makan pagi sebelum kena liwat atau dna org yang siapkan makanan dia pagi tu..

Anonymous said...

lebih teruk kalau dna y tu dna najib.. apa cerita tu.. satu controversi paling besar..

Powered by Blogger.