Mar 23, 2011

KEJUTAN DI MAHKAMAH.. AFIFA TUNGGU DNA PAPA!!





REFORMASI!! SERAHKAN DNA KAU ANWAR IBRAHIM!! Laungan keramat ini bukan lagi milik Anwar. Laungan keramat ini juga telah memakan diri Anwar. Di mana totok2 Anwar yang memperjuangkan Gerakan Reformasi ini? Mereka masih bernyawa. Hati dan Jiwa Merdeka yang semakin membara. Bezanya hanyalah, orang2 ini yang sanggup mati bersama Anwar 1 ketika dahulu, kini berdiri teguh di belakang musuh politikmu, Datuk Seri Najib Tun Razak. AYUH RAKYAT MALAYSIA!! Kita desak Sang Durjana Peliwat Ini. Kita Desak agar Anwar menyerahkan DNA yang menjadi bukti sebenar penglibatan beliau. Kita desak pihak Mahkamah telus dalam menyiasat DNA ini. Melayu CinDia mencabar Hakim tersebut menyiasat di hadapan Peguam masing2 tanpa perlu menyiasat secara sulit. DNA ini juga secara tidak langsung akan menjawab persoalan mengenai status sebenar anak Shamsidar bernama Afifa. Adakah benar bapaku bernama Anwar Ibrahim? Jangan kita biarkan Anwar mengaburi benak hati kita dengan lakonan drama penganiayaan sepertimana yang dilakukan beliau sebelum ini. Ayuh kita selamatkan Malaysia dari Sang Peliwat Anwar. Hari ini kita lihat samada Anwar mampu menghasilkan 'drama terbaru' sebagai helah bukti yang membuat beliau sawan babi... DNA!!


27 comments:

Anonymous said...

Bro, mahkahmah dah buat keputusan.. 3 dna tu boleh jadi evidence dan menyamai dna male y dalam jubur saiful. dengan kata lain memang anwar dah di dapati bersalah.. tak payah lah nak sibuk sibuk lagi suruh dia serah dna dia..

Tapi kena ingat supaya profil dna dalam jubur saiful tu kena simpan baik baik.. nanti mesti kes ni di pusingkan oleh karpal pusingh, lepas tu hakim lain pulak cakap 3 dna ni tak boleh pakai.. masa tu baru suruh dia serah dna dia..

Jadi sekarang fokus / gerakan harus di ubah.. Serahkan dna Afifa.. Kesian budak tu tak bersalah dilahirkan di muka bumi ni.. Tapi kenalah juga tengok samada dna dia tu dari keturunan male Y ke.. Rasanya kes ni boleh di buka semula jika benar dahulunya ianya pernah di periksa semasa anwar jadi TPM.. Masa tu mungkin ada campur tangan dari org nombor 2... sekarang ada new evidence, jadi kes boleh buka semula.. tapi rasanya kenalah ada org report dulu surah kes dibuka semula..

Anonymous said...

jubor sayfool patut di framekan dan dipamerkan di semua bangunan umno ..... hidup jubor hidup umno hahahha

Anonymous said...

Anonymous said...

jubor sayfool patut di framekan dan dipamerkan di semua bangunan umno ..... hidup jubor hidup umno hahahha

HIDUP ANWAR AL JUBURI ( MAAF GUNA ISTILAH MAT SABU - ULAMAK PAS)

Anonymous said...

hahaha.. jubur sayfool bukan takat boleh frame je. bt tugu memperingati jasa umno pn boleh ni.. letak kt pintu masuk pjbt umno. bila tgk jubur br bsemangat nk berkeja!

Anonymous said...

kontol anu berahi pun bole frame jugak, taruk kat pejabat PKR..

Anonymous said...

kalau kes ni betul terjadi...saiful tu sihat tubuh badan, anwar dah tua. mcm mana saiful tak leh lawan masa anwar nk menyontot.si saiful yang rela menahan.. hanya tuhan je yg tau.

Anonymous said...

The one in the photo shown in this entry is NOT afifah, thats azmin's eldest daughter, shazliyana. Shame on you for only knowing how to spread lies Without first searching for the Real truth. just shows how low your ethic is.

Anonymous said...

@Anonymous says: tula azizah kata. mahkluk anugerah tuhan..

Anonymous said...

Anwar perlu undur. Boring. Asyik konspirasi. Putar lagu lama. Kuda tunggangan DAP.

Anonymous said...

hahahahaha.....

Anonymous said...

DNA Oh DNA:
1. DNA tu Dato Nik Aziz
2. DNA tu Dah Nasib Aku
3. DNA tu Dato Ni Ampu
4. DNA tu Dia Nak Anwar
5. DNA tu Duduk Naik Anu

Apa-apa pun DNA tu... tut tut tut

Anwar BErahim ko memang Sewel.. Kesewelan ko di tahap gaban. Hanya Space cop gaban dan kumpulan bajak Hitam jer boleh lawan ko. Kejap lagi Bajak Hitam Turun Lu tau ler lu punya nasib Oiii Nuar Berahiiimmm

Anonymous said...

Penyokong lembu PKR boleh kata apa sahaja sebab dorang bukan in the inner circle of Anwar Ibrahim. Yang dalam inner circle Anwar Ibrahim semua dah tinggalkan si bapak rasuah dan sex maniac. Si Azmin Ali pun bukan pengasas PKR. Itu kenalah tanya Wan Azizah kenapa Azmin Ali bukan salah satu pengasas PKR...

Anonymous said...

Saya rasa cerita di sini ialah mengenai AFIFA binti Azmin atau sepatutnya binti ANWAR IBRAHIM....
Saya rasa Afifa mesti kini dah dewasa/besar dan nak tahu kepastian sama ada bapa dia Azmin atau Anwar.

DNA Anwar sudah ade rekod .... iaitu DNA Y itu kepunyaan Anwar. Jadi mohonlah ke Mahkamah untuk mendapat kebenaran & kelulusan supaya DNA Y ... itu boleh gunapakai dan dibuat perbandingan dengan DNA Afifa.

Kalau DNA Y [kepunyaan Anwar Ibrahim] sama dengan DNA Afifa ... jadi Afifa adalah anak Anwar Ibrahim ... senangkan.

Tapi Pasti Anwar akan gunakan berpuluh Peguam untuk menentangnya. Sapa pulak nak keluarkan wang untuk Afifa lantik Peguam ?...

Azmin ? ... Sori lah ..... itu sebab Anwar pelihara/bela Azmin macam nak mati....

suasih said...

puak2 lembu anwar ni bukan x caye yg anuwar punye pangai..tp msih kuat sygkan nuar neh..heran2

Anonymous said...

aku la space cop gaban..aku akan bawak tongkat sakti maha juburi untuk menyondol jubur anwar al juburi.

Bugatti Veyron said...

kalau betul kau kata "kenapa saiful tak melawan" anwar lebih jauh berumur itu masalah pokok. Masalah pokoknya kenapa dah tua bangka duk rodok ke jubur orang

Anonymous said...

Ini bukan soal main main beb. Ini soal siapa akan menjadi wali pernikahannya nanti. Kalau betul sepertimana yang didakwa, maka jika Azmin menjadi wali, wa... bala besar menanti, tak sah beb..... jika tidak sah, berketurunan yang tidak sah.. Maka elok lah Ujian DNA dibuat.

Anonymous said...

The one in the photo shown in this entry is NOT afifah, thats azmin's eldest daughter, shazliyana. Shame on you for only knowing how to spread lies Without first searching for the Real truth. just shows how low your ethic is.

<<< biase ler....janji ada benda nak cakap....janji ada orang baca..percaya ker idak lain kira..itu ler bangsap nyer blogger upahan UMNO

Anonymous said...

Masih ramai manusia suka buat fitnah.. tunggu laa..balasan tuhan nanti..

Anonymous said...

video seks...pakar Amerika syarikat dari Dartmouth collage Hanover New Hampshire kata 99.99% pelakon video itu serupa DSAI ketua pembangkang! so apa lagi alasan nak diberi pembangkang?

Anonymous said...

Tak kisah la DNA sape pun.. Yg penting Anwar & Assmin adalah sepasang kekasih JinGGAYbook.

Anonymous said...

katakanlah , jika benar Afifa itu anak Anwar ..atau ada sumbangan benih anwar , atau sepenuhnya sperma anwar ! bayangkan jika tiba masa Afifa akan menikah , siapa akan jadi wali ? azmin ?

ini perkara bukan main2,ini perkara dunia keakhirat punya cerita , kalau azmin jadi wali ..pernikahan tak sah , kalau pernikahan tak sah , alamat Afifa tetap dalam hukum berzina sehingga keakhir hayat ! kalau lahir anak , anak zina , cucu zina , cicit zina , sapa berani tanggung ??

walau ketika ini Anwar dan Azmin mampu berdolak dalik , sampai bila ? katakan Anwar mati sebelum afifa nikah ..kena guna wali hakim , kalau afifa tanya kenapa guna wali hakim? Azmin masih hidup ! apa Azmin akan jawab ? jawablah !

lambat laun , samada Azmin atau Anwar ..dan shamsidar wajib kena cerita perkara sebenar , benda ini tidak boleh disembunyikan selamanya , dosa sekali jgn buat dosa kekal sehingga ke mahsyar , itupun kalau mereka masih ingat Tuhan , itu pun kalau mereka tahu hukum dan pernah dengar nama Syurga neraka !

Anonymous said...

Anwar ada di pantai hospital....apa tunggu lagi...DNA boleh diperolehi secara percuma....jgn tunggu...gunakan kesempatan ini ...mangsa masuk perangkap sendiri....

Anonymous said...

Politik Malaysia dah semakin !@#!@$@...both side..Pembangkang n Gov same je...muak dah aku tgk...yg ni kutuk yg tu..yg tu kutuk yg ni...demo sini demo sana..fitnah sini fitnah sana...wei..nak Malaysia kne bala dari Allah ke? nak jadi mcm Acheh? Jepun? pastu bru nak menyesal? tak malu ke negara lain tgk? nama je negara Islam..Media massa pun satu...jd batu api..suke sgt nak tgk sesama Islam bermusuhan..kalau mcm ni le mentaliti kita..tak lama lg Malaysia takkan wujud lagi dalam peta dunia....Wallahualam

Anonymous said...

Pemimpin Islam yang sejati.
Dunia zaman sekarang penuh dengan pertelingkahan, konflik, dan perang sesama sendiri. Tetapi adakah dunia zaman sekarang mempunyai pemimpin Islam yang sejati?

Mengikut pandangan saya, saya masih tidak menjumpai mana2 pemimpin Islam yang sejati. Kesemua pemimpin2 Islam zaman sekarang tidak lagi memaparkan ciri-ciri keislaman yang sebenar dalam pentadbiran mereka.

Ciri2 pemimpin Islam yang sejati dari segi pandangan saya ialah, seseorang pemimpin itu hendaklah melaksanakan ibadat mereka dengan sempurna, memerintah negara mereka dengan cekap, adil dan saksama, bijak menyusun strategi ketika peperangan, sedia mendengar nasib rakyat, tidak melakukan perkara-perkara yang menjatuhkan maruah negara, menyebarkan agama Islam, mahir dalam urusan pembangunan negara, dan tidak berputus asa dan tidak leka dengan kuasa yang ada.

Dalam sejarah Islam, hanya beberapa pemimpin Islam yang mengikuti ciri-ciri tersebut. Antaranya ialah
Khalifah Abu Bakar as-Siddiq, Khalifah Umar Al Khattab dan awal pemerintahan Khalifah Uthman bin Affan (632-647M)- Ketiga-ketiga Khalifah ini telah berjaya mengekalkan sistem pentadbiran keislaman yang sebenar yang ditinggalkan oleh Rasulullah s.a.w. Mereka juga berjaya mengekalkan perpaduan umat Islam sehingga awal pentadbiran Khalifah Uthman, di mana beliau telah melakukan kesilapan dengan melantik beberapa orang gabenor di beberapa wilayah Islam yang terdiri daripada keturunan keluarganya sendiri yang menyebabkan beliau di bunuh oleh orang Islam sendiri.
Khalifah Umar Abdul Aziz (717-720M)-Khalifah Umar merupakan khalifah ke 8 kerajaan Bani Umaiyyah. Beliau telah menukarkan jabatan pertahanan kepada jabatan penyebaran agama Islam. Di bawah arahan beliau, agama Islam telah mula tersebar secara meluas ke Afrika Utara, Asia dan ada yang menjangkakan ke Asia Tenggara. Beliau juga telah mengamankan empayarnya apabila pemberontak2 kerajaan telah menghentikan aktiviti mereka kerana yakin dengan ciri pentadbiran beliau yang mengutamakan agama, bukannya kuasa seperti pemerintah2 Kerajaan Umaiyyah sebelumnya.
Sallahuddin Al Ayubi (1171-1193M)- Beliau merupakan seorang panglima yang berjaya menewaskan tentera Salib dan menghalau mereka daripada wilayah2 Islam. Beliau juga telah menjalankan pentadbiran kerajaannya dengan cekap. Sesungguhnya, beliau merupakan panglima lagenda dalam sejarah Islam.
Sultan Saifuddin Muzaffar Al-Qutuz (1259-1260M)- Beliau merupakan panglima Islam yang berjaya menewaskan tentera Mongol. Ketika itu, tentera Mongol telah menjatuhkan kerajaan Abbasiyah di Baghdad dan mengusai sebahagian besar dunia Islam. Namun dengan kesungguhan beliau, beliau telah menewaskan mereka dengan mudah pada 1260 M. Beliau merupakam seorang pemimpin Islam yang warak dan setia pada agama. Namun pada bulan Oktober 1260, beliau telah di bunuh.
Mehmed II Al Fateh (1451-1481 M) - Beliau merupakan sultan ke 7 Empayar Turki Uthmaniyyah. Beliau bertanggungjawab menjatuhkan kerajaan Byzantin dengan menawan kota Konstantinopel pada 1453 M sekali gus mengakhiri penantian umat Islam selama 819 tahun dalam usaha menawan kota tersebut. Beliau merupakan satu-satunya sultan Empayar Turki Uthmaniyyah yang sentiasa melaksanakan ibadah2 dengan sempurna.
Kesemua mereka di atas merupakan pemimpin Islam yang sejati yang dapat saya mengkaji setakat ini. Mungkin terdapat ramai lagi.

Persoalannya, adakah pemimpin Islam sejati wujud pada zaman sekarang??

Anonymous said...

Keadaan Islam pada zaman sekarang-Apakah realitinya??
Pada masa kini, kita telah menyaksikan bagaimana dunia Barat hina, kutuk, pulau dan sebagainya terhadap umat Islam. Pada masa yang sama kita menyaksikan bagaimana umat Islam berbalah sesama sendiri hanya semata-mata kuasa, pengaruh, wang dan sebagainya yang menyaksikan kemunduran umat Islam sendiri.

Sejak kejatuhan Kerajaan Turki Uthmaniyah pada 1922, dunia Barat seakan-akan telah berjaya menguasai kesemua negara-negara Islam melalui faktor politik sehingga Perang Dunia Kedua. Selepas perang tamat, lahirlah negara2 Islam yang merdeka daripada penguasaan Barat. Tetapi malangnya, negara-negara Islam masih dipengaruhi dengan ideologi kuasa-kuasa besar dunia yang menyebabkan mereka bertelingkah. Ini merupakan salah satu punca kelemahan umat Islam.

Yang kedua, pertelingkahan umat Islam. Kalau diikutkan sejarah, umat Islam mula berpecah sejak akhir zaman pemerintahan Khalifah Uthman bin Affan(644-656). Sehingga kini, perpecahan umat Islam semakin ketara. Penuh dengan perang saudara, perebutan kuasa dan sebagainya. Kesan daripada perkara tersebut, umat Islam merana.

Penduduk Iraq terpaksa tunduk dibawah jajahan AS kerana perpecahan mereka sendiri.

Pada zaman sekarang, saya memerhatikan, ramai pemimpin Islam sanggup berkerjasama dengan Barat semata-mata kuasa dengan menindas umat Islam sendiri. Contohnya, Syah Iran yang mendapat sokongan Barat sanggup menindas golongan ulama di Iran. Adakah itu pemimpin Islam?

PM Iraq bekerjasama dengan AS semata-mata mahu menghapuskan golongan umat Islam yang menentang kepimpinannya.

Al Qaeda dan Taliban, adakah mereka berjihad? Cara mereka sahaja salah. Mereka cuba menyembunyikan ideologi mereka yang sebenar, iaitu menguasai Afghanistan, Iraq dan Saudi Arabia. Sebab merekalah, Islam dihina oleh dunia Barat. Saya berpendapat, jikalau mereka nak berjihad, mereka hendaklah berjihad di Palestin dan bukannya seluruh dunia. Ramai umat Islam terbunuh akibat "jihad" mereka.

Umat Islam seharusnya bersatu demi kepentingan agama, bukannya politik.

Bila sebut Islam itu keamanan, Barat kata Islam itu keganasan. Dalam populasi dunia, lebih 1.7 billion penduduk yang beragama Islam. Saya berfikir, jikalau 1.7 billion manusia itu pengganas, penduduk Barat mungkin tidak akan wujud. Sejak dari dulu lagi Barat ingin melemahkan umat Islam sejak dari kekalahan Rom keatas Baitul Maqdis pada 636M akibat serangan umat Islam, kekalahan Eropah dalam Perang Salib, kejayaan Kerajaan Turki Uthmaniyah menawan sebahagian besar Eropah dan kejayaan intelektual umat Islam sepanjang zaman. Usaha-usaha dunia Barat seakan-akan hasil.

Adakah ini realiti kehidupan umat Islam zaman sekarang?

Mengenai kehidupan umat Islam di dunia, saya sangka hanya umat Islam di Palestin sahaja yang hidup sengsara tetapi sangkaan saya salah. Umat Islam di Palestin, Sudan, Selatan Thai, Bosnia, Filipina, India, dan lain-lain terpaksa mengharungi cabaran hidup mereka apabila mereka ditindas dan dipulaukan oleh kerajaan pemerintah masing2. Sedangkan umat Islam di negara2 lain hanya sekadar bersimpati.

Nabi SAW ada menyatakan bahawa umat Islam akan berpecah kepada 73 bahagian. Tetapi hanya 1 bahagian sahaja yang dapat masuk Syurga. Adakah kita tergolong dalam bahagian tersebut?? Maklumat lanjut mengenai hadis ini, rujuk

rokok era said...

nsk jadi mcm palestin kot..umat islam berpecah belah

Powered by Blogger.