Mar 7, 2011

HUSAM MUSA BAKAL PRESIDEN?? LEBIH RELA YAHUDI PIMPIN PAS!!





"Aku lebih rela orang Yahudi pegang jawatan Presiden, namun nak angkat Husam, langkah mayat aku dulu." Itu reaksi seorang vateran PAS Gombak apabila diseru menyokong Husam Musa menggantikan Hadi Awang bagi jawatan Presiden PAS. Beliau berkata Husam dan kuncu2 nya adalah punca PAS semakin terpesong perjuangannya daripada sebuah parti yang ekstrim terhadap Islam. Islam pada PAS pada hari ini seperti seorang yang bernama Islam, akan tetapi menjalani kehidupan seperti orang Kafir. Beliau turut mempertahan tindakan beberapa pihak yang cuba hendak menjatuhkan Hadi Awang.




Vateran PAS ini mempersoal krelibiliti Husam Musa yang dijulang Nik Aziz sebagai tokoh PAS akan datang. PAS sebenarnya kini sudah semakin rosak dan tercemar dengan anasir2 luar yang berjaya mengubah prinsip Ekstrim Islam PAS kepada sebuah parti yang lebih sekular dari UMNO.

Beliau tekad akan kembali aktif dalam PAS jika benar terdapat usaha dari pihak2 tertentu untuk menjatuhkan Kepimpinan Hadi Awang. Anwar sebelum ini sedang mengatur strategi untuk menjatuhkan puak Pro Hadi Awang yang dilihat menjadi punca PAS kalah teruk terturut2 dalam Pilihan Raya2 kecil sebelum ini.

Nik Aziz juga dikatakan sudah bersedia untuk merestui calon yang layak menggantikan Hadi Awang agar usaha mencapai misi jahat Anwar dapat diteruskan dengan lebih lancar.

4 comments:

sejahtera39 said...

itulah akibatnya kalau Agama Islam diperkotak katikan demi kepentingan politik sempit pemimpin2 pas... mereka tidak ladi memperjuangan melaksanakan hukum hudud dan pembentukan sebuah negara islam tetapi lebih menumpukan kepada menjatuhkan pemimpin Islam yang tak sehaluan dengan mereka... mereka lebih sanggup berkiblatkan kepada kapir harbi dari bekerjasama sesama Islam... mereka lebih sanggup melihat Melayu Islam hancur dibumi melayu sendiri daripada berkerjasama dengan kepimpinan kerajaan yang ada hari ini...

ajai62 said...

Assalam Bro

Kalau dah tahu apa tunggu lagi. PAS takan kemana-mana dengan gelagat pemimpin mereka yang gila kuasa dan menggunakan agama untuk kepentingan politik mereka.

opisboi said...

betul..betul..betul..2 - 3 ari minyak akan naik...YABEDABEDU

Anonymous said...

Nasib baik ungkapan itu datang dari org pas.. harap org umno tak mengeluarkan kenyataan seperti itu.. jika tidak, tak ubahlah seperti pemimpin pas juga.. sanggup dipimpin yahudi / kafir dari org islam sendiri..

Pasal harga minyak.. kalau dah celik komputer, (harap celik matematik juga lah) boleh tulis dalam blog ni, cuba pergi google tengok harga minyak kat tempat lain di dalam dunia ni.. pegi tengok harga minyak kat australia yang ikut pasaran semasa.. hari ini AUD1.45, 2 minggu lepas AUD1.15 seliter.. 30 sen beza, kalau covert rm 1.00 tu.. kalau ambil minyak penuh (50L) beza lebih kurang rm50.00.. Siapa nak cover, lain lah kalau gali minyak kat belakang rumah.. tak kan nak harap petronas subsidi minyak sampai bila bila.. dah tak ada duit pakailah aje RON95..

Minyak nak subsidi banyak banyak.. dapat subsidi masuk uni kerajaan bayar tak mahu berterima kasih..

Pikirlah..

Powered by Blogger.