Mar 22, 2011

HADI AWANG GIGOLO JUAL SEKS ANWAR!!





SEDIH!! Sedih apabila Presiden PAS, Abdul Hadi Awang terperangkap dengan mainan Seks Kotor Anwar Ibrahim. Subahat ini semakin memperlihat betapa kotornya Politik PAS setelah bersekongkol dengan Anwar Ibrahim. Maklumat yang diperolehi bahawa Anwar telah memberi jaminan kepada Hadi Awang bahawa beliau akan memastikan Ahli Parlimen Marang ini kekal sebagai Presiden PAS tanpa dicantas oleh mana2 pihak. Sebelum ini, Bekas Naib Presiden PAS, Ustaz Ahmad Awang dikatakan telah memulakan kempen politik bagi memastikan beliau akan diberi sokongan penuh untuk bersaing dengan Hadi Awangn merebut jawatan No. 1 PAS.




Walaupun bukan ahli PAS, akan tetapi Melayu CinDia sebelum ini amat yakin dengan kepimpinan Hadi Awang dan wajar dikekalkan. Melayu CinDia dilihat antara yang menyokong kepimpinan Hadi Awang. Lihatlah artikel2 Melayu CinDia tidak pernah balun beliau. Banyak juga Melayu CinDia cuba bersabar dengan beliau.

Namun hari ini, Hadi Awang membuktikan kepada kesemua Umat Islam berpayungkan PAS bahawa beliau seorang Pemimpin yang lemah, takut menghadapi risiko dan sanggup bersekongkol dalam mengatur strategi kotor Video Seks sebagai bahan mainan politik jijik.

Anwar dikatakan merupakan perancang utama tayangan video terbabit yang juga melibatkan beberapa Pemimpin PAS yang lain sebagai helah bagi meraih simpati rakyat selain dari mengalih pandangan masyarakat terhadap tuntutan DNA Kes Liwat beliau. Apa perasaan Harun Din apabila melihat Presiden PAS berseteru dengan strategi politik kotor ini? Seks kini juga memerangkap Tuan Guru Presiden PAS. MEMBANGUN BERSAMA ISLAM!!


5 comments:

Anonymous said...

Ini semua sandiwara anwar..rasanya bn tak perlu ni semua, publisiti murahan dari pihak PR.. buat apa BN nak buat ni semua, sokongan pada bn dah bertambah.. tengok pada 2-3 piliharaya yang lepas.. siapa yang lebih terdesak sekarang..

Anwar terdesak.. nak alih perhatian pasal kes liwat dia.. apa dah jadi.. bila mahkahmah nak buat decision pasal DNA tu.. kenapa tak banyak updates pasal benda ni..

Harap kes video lucah tu dapat di selesaikan dengan cepat untuk kebaikan bn.. laporan polis dah buat, jadi harap polis dapat buat siasatasn dengan cepat.. kes macam ni perlu diselesaikan dengan segera untuk kebaikan bn.. kita boleh tahu samada video tu tulen atau siapa yang sebarkan video tu.. harap ada ending supaya tak jadi modal politik PR.. jangan ikut cakap Karpal Singh buang masa polis aje.. dia memang suka kes macam ni di perpanjangkan supaya ada modal untuk PR..

Apa nak jadi pada PAS ni, belum tahu pucuk pangkal dah menafikan pasal kes terbaru ni.. SOP ikut cakap Zaid tu memang tepat sekali.. kalau macam ni lah, semua org tahu yang sebenarnya diaorg ni sokong ikuit hati sahaja.. terdesak sangat ke nak ke PUTRAJAYA.. tahulah skrg PAS dah terjerat dengan PR.. jatuh nya Anwar, maka jatuhlah PR terutamanya PAS dan PKR..

Anonymous said...

Ini semua mesti kerja org dalam PR.. sama macam kes CSL, kerja org dalam BN, mungkin MCA sendiri pada masa tu untuk menjatuhkan beliau.. tapi sekurang kurang nya pemimpin dalam bn menunjukkan kematangan dengan tidak menafikan kes itu mentah mentah.. ni belum tengok dah menafikan..

Satu persoalan ialah, macamana anwar dapat tahu org tu buncit sikit dari dia.. dia dah tengok ke video tu.. atau dia buat sensorship sebelum di lepas kan untuk tayangan umum..

Satu lagi, macamana video tu,, itu org ada power macam CSL ke.. tak tengok video CSL, tapi org cakap dia ada power / umph..

Heran bin al-Jaib said...

Bila Anwar kata org dalam video tu perut buncit walau pun tak tengok lagi video tu lagi hanya berdasarkan kepada andaian orang yg tengok...> Boleh terimakah alasan ni...

Wan Azizah kehairanan dulu kata suaminya suka main lelaki... ni sekarang pulak suka main perempuan pulak..> itu lah namanya bisexual

Saifudin Nasution kata... ahhh tak jadi hal lah dengan PKR pasal video ni...> Memang lah selagi yang buat tak mengaku dah kira selamat... kalau mengaku... sendiri mau ingat lah.

Zul Noordin kata... saya percaya 110% org dalam video ni memang si dia....> No komen

Anwar kata dia tak kenal Datuk T... tapi Datuk T kata saya di arahkan oleh Anwar untuk mencari jam Omega yang tercicir...> macam dah kenal lama jer sampai boleh percaya suruh cari jam.

Anonymous said...

politik malaysia sudah gila bila ulama dikeji dan pemimpin umno yg terang2 jahil disanjung

Anonymous said...

Ulama mana yang di keji..kalau setakat ulama nik aziz tu tak payah sebutlah..mana ada ulama mengkafirkan org islam sesuka hati ikut fahaman politik.. lagi gila org bukan islam di sanjung dan boleh berceramah dalam masjid pula tu.. kalau betul yakin dengan islam, masuk islam lah, ni lepas masuk masjid besok pergi tohpekong, entah entah sebelum masuk masjid baru makan bah kut teh.. sedap wu.. pegang pulak mic klat masjid tu baguslah..

Powered by Blogger.