Mar 6, 2011

DEMONSTRASI PAS TEMERLOH DESAK TUAN IBRAHIM DIPECAT!!





TUAN IBRAHIM TUAN MAN nampaknya kini dinasihatkan oleh beberapa kroni2 beliau agar tidak berada di sekitar kawasan Temerloh dan berkurung di rumah akibat api kemarahan di kalangan jentera PAS Temerloh yang berang dengan tindak tanduk beliau yang secara terang2 an mengatur strategi kotor di sepanjang PRK DUN Kerdau demi kepentingan peribadi. Calon PAS DUN Kerdau telah dijadikan mangsa pembunuhan karier politik beliau. Jentera PAS Temerloh telah berikrar akan membawa isu ini ke muka pengadilan di dalam PAS setelah mendengar keputusan kekalahan parti tersebut. Jentera PAS Temerloh juga akan menemui ADUN Baru DUN Kerdau, Syed Ibrahim Syed Ahmad untuk meminta maaf atas fitnah SIJIL PALSU yang dirancang Tuan Ibrahim dan kuncu2 nya.


9 comments:

Anonymous said...

Memang tuan man bukan seorang yang betul baik orangnya,sampai fitnah orang dulu masa berceramah dalam forum hal ehwal pedana ajak umat islam buat kebaikan tp sekarang bila jadi ahli politik dia sendiri pun fitnah orang yang tak bersalah..elok letak jawatan jer dlm pas tu,ini bkn seorang pemimpin islam yang sebenar

blogenstarz said...

Ha hah
Baru pada muka dia...

vulcan933 said...

stupid guy like him same level with nik ajis.no wonder he did slandering wihtout feeling guilty

flowersofnation said...

Salam GR. Tolong link portal 'FoN Online' aku kat hang.

link :http://www.flowersofnation.my/index.php/berita-utama/politik

Thnak u in advance dari Zul..Wassalam

ajai62 said...

Assalam Bro

Yang dikambing hitamkan tak sedar diri lagi ke. Biasalah bila kalah abis semua nak merusuh. Masih ada keadilan ke dalam parti PAS....

opisboi said...

YABEDABEDU! MINYAK NAK NAIK!

Anonymous said...

Assalam ...cadangan bijaksana pecat Tuan Ibrahim.Pemimpin incompetence ,pembohong , x ketokohan sebagai pemimpin dan x idea bernas harus sedar jesteru itu mengundurkan diri dengan terhormat jangan sampai dipaksa.

zaminc said...

macam 'real' jer penulisan korang, tapi hampeh.. takde fakta...

G4UMNO said...

Salam untuk semua yang mengucap Dua Kalimah Syahadah

Jika dilihat air muka Nik Aziz, Ibrahim mahupun Anwar Ibrahim, apakah kita dapat melihat tanda Cahaya orang Soleh? Jawapannya tentulah tidak, pertamanya kerana terlalu banyak dosa fitnah dan ghibah dilakukan mereka walaupun Solat tanpa henti siang dan malam, manakan pahala Solat dapat mengatasi dosa melakukan fitnah bercampur dosa memburukkan sesama saudara Muslim yang lain, apatah lagi dicampurkan lagi dengan dosa memecah-belahkan orang Islam, malahan dosa dosa kenyataan sesat lagi menyesatkan .........semuanya adalah dosa dosa terhadap sesama Muslim, persoalannya, sudahkah mereka memohon ampun dan maaf, keduanya , adakah mangsa fitnah ghibabh sudi memaafkan mereka? Sekiranya dosa kita dengan ALLAH, dengan RahmatNYA mungkin kita akan diampunkan seperti dengan RahmatNYA kita dimasukkan kedalam Syurga bukan kerana amal ibadat kita......mari kita lihat wajah pemimpin PAS seperti Harun Din, wajahnya jauh lebih bersih daripada mana mana orang PAS yang lain, namun sayangnya platfom beliau salah kerana sekiranya beliau bersama UMNO, kuasa ditangan UMNO dan Ilmu ditangan Harun Din, maka bertambahlah syiar Islam di Tanah Melayu ini. Seringkali kita lihat pendapat Harun Din dan Nik Aziz berlawanan, sebabnya mudah, Harun Din lebih berilmu daripada Nik Aziz.

g4umno.blogspot.com
Semoga kita semua bersatu dibawah payung Islam dan Melayu

Powered by Blogger.