Mar 4, 2011

DEBAT PANAS EZAM NOOR VS KHALID GAGAP DI KERDAU!!





Tergagap2 Khalid Gagap apabila beliau bertembung ceramah di hadapan Ezam Mohd Noor di pentas BN. Khalid Gagap terus behenti ceramah tidak tahan dgr Ezam terus dan terus m'bongkar kepincangan PKR. Malam ini di Rumpun Makmur akan m'jadi saksi, Insyaallah BN akan m'capai kemenangan.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

aku risau khalid gagap terus gagap xleh nak keluar kata2 dah sebab kena hentam mcm petualang melayu a.k.a peliwat negera smlm ngan umi,kot2 khalid terkencing berlari balik selangor

Anonymous said...

nape Ezam tak nak datang malam esok jer..kan malam esok Azmin dtg ke Rumpun Makmur...

aku rasa elok Ezam lawan Azmin la...

pandai plak ezam nak lari jumpa azmin!!!

Anonymous said...

nape bawak ezam dan umi kat kerdau...nak hentam anwar je lah keje diorg!!!

anwar tak tanding pun kat kerdau!

kedatangan ezam/umi sbg tanda kempen umno tiada sambutan..

pasti ezam kena "boooooo" kat org sebrang jalan markas AMK Rumpun Makmur...bygkan umi kena "booooo" mlm td...disaksikan tak sampai 100 org umno saja.....

oh malaysiaku said...

nik aziz tak turun ke kat Kerdau?

mungkin dia ada fatwa baru nak sampaikan!

Anonymous said...

Kita lihat siapa yang mendapat sambutan.. anak didik anwar atau khalid gagap.. tapi semua tu tak penting, yang penting rakyat faham akan perjuangan BN.. Mana Heavy Weight PAS, takut nak tunjuk muka ke.. Harapkan Anwar aje ke.. Mana LKS, KS dll.. Apa ni, dah tak sepakat ke.. Org Umno dah takut sebab lain betul cara PAS berkempen kali ni.. Jujurlah pada parti sendiri, macamana nak ada pakatan kalau BERMUKA-MUKA macam ni..

Powered by Blogger.