Mar 9, 2011

DAKWAAN TUN HANIF OMAR JUGA SEORANG PELIWAT??





Aktiviti Homoseksual yang dibongkar oleh Tun Mahathir melalui buku keluaran terbaru beliau telah disahkan sendiri oleh bekas Ketua Polis Negara, Tun Hanif Omar. Ini diberitahu beliau apabila diasak dengan soalan panas dari wartawan Laman Portal Terkenal, Agenda Daily.




“Bila kita dapat maklumat dari mata-mata (pegawai polis) kita, kita siasat, kerja siasat ini kerja polis, dan polis dilatih untuk perkara itu. Jadi cakap pihak lain, konon itu ini, tak boleh pakai, kerana mereka tidak dilatih untuk menyiasat,” kata beliau.

Tun Hanif juga mendakwa, isu penglibatan Ketua Pembangkang itu dalam aktiviti Seks Luar Tabii telah timbul sejak sekian lama sejak beliau memegang jawatan Ketua Polis Negara lagi. Ketika itu, ramai di kalangan peguam katanya berpusu2 menawarkan diri bagi membela dan mendakwa kes ini.

Tun Hanif juga ada memaklumkan perkara ini kepada Perdana Menteri pada ketika itu, Tun Mahathir. Malah, beliaulah individu pertama yang berani tampil mendedahkan kegiatan kotor Anwar itu. Namun, Tun Mahathir tidak mempercayainya kerana Anwar merupakan anak didiknya dan beliau amat menyayangi Anwar pada ketika itu.

“Saya dilihat menjadikan beliau mangsa dan memenjarakannya seolah-olah tanpa menghadapi perbicaraan. Nama saya ditulis dalam buku dan rencana sebagai Perdana Menteri yang memenjarakan timbalan sendiri, Fakta bahawa beliau telah didakwa secara teratur dan berdepan dengan perbicaraan di mahkamah tidak pernah dibangkitkan,” katanya.

Tun Hanif Omar merupakan antara individu yang memberi keterangan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 18 Jun 1999 sebagai saksi pihak pendakwa dalam kes liwat pertama membabitkan Anwar Ibrahim. Menurut laporan pada ketika itu maklumat yang beliau perolehi daripada siasatan Cawangan Khas (SB) yang kemudian disampaikan kepada Dr Mahathir pada 9 Oktober 1993 dalam satu pertemuan di pejabat beliau.

Beliau telah menjawab soalan dari wartawan Agendadaily ketika menghadiri Majlis Pelancaran Memoir Tun Mahathir : A Doctor In The House pada hari ini.


13 comments:

Anonymous said...

sekor lagi tukang fitnah upahan mamak kuty muncul...macam2 dah timbul skang ni, versi baru liwat yang dinaik taraf spy kelihatan lbh benar dan bergaya!!!

kenapa dulu2 mamak kuty tak langsung pernah sebut ada 4 pompuan "main" dgn nuar? kenapa hanif omar tak pernah muncul dulu2 tp kini muncul plak?

buku memoir mamak kuty ini lbh kpd masuk bakul sendiri...sendiri puji diri sendiri...sume org lain salah.

mamak tak pecat Tun saleh Abas, tp yg pecat Almarhum Sultan Johor dipersalahkan , mamak tak salah,

mamak tak suruh operasi lalang, sapa suruh? hanif omar, mamak tak salah.

mamak tak suruh Petronas bailout duit anak dia Mirzan, mamak tak suruh tp petronas yg nak bagi bilon RM

mamak tak suruh Petronas buat KLIA, putrajaya, 100 bilon itu Petronas yg bagi, mamak tak salah.

mamak yg bergaduh dgn Nuar, tp mamak pandai dia libatkan UMNO..
dah tak pasal2 umno yg teruk kena kutuk skang!!!

nampaknya buku memoir mamak ni lbh kpd dia ingin mensucikan"" diri dia sendiri dr sebarang kerosakan dan kemusnahan yg diciptanya diakhir usia lanjut dia...dan menyalahkan org lain di atas perkara buruk yg berlaku!!

jd mamak jd PM hanya ikut telunjuk orang!!! ye ker?

fikir2 lah

Anonymous said...

Mat sabu pun tau, karpal sinki pun tau takkan fitnah kot.. renung2kan lah.

Anonymous said...

Allah maha mengetahui, suruhlah Anwar bersumpah kalau dia berani.Kenapa dia tak berani? Fikir2kanlah dan renung2kanlah.

Anonymous said...

Apa nak renung-renung
Fakta
Paling banyak temberang - Anwar
Tidak pernah temberang - Tun Mahathir

Anonymous said...

Good Morning Towel,Bottle and Tooth Brush not valid...apa lagi perintahkan ambil DNA dengan rela or Angkat Sumpah bawa Ustaz Nazamuddin sekali sebagai saksi Ada Berani kalau tak buat apa takut.

Anonymous said...

sapa yang bela anuar tu dia pun sama dengan aljuburitu. kalau tak buat pasai apa tak berani bagi sample dna.macam macam helah dia bagi.hidup tun

zahari1950 said...

To Anonymous March 9, 2011 9:27 PM
- Yng kau merapu macam orang sasau ni apa hal. Berapa umur engkau. Apa penlibatan engkau dalam politik, pentadbiran, cawangan khas, polis dan sebagainya. Kerana orang yang engkau "beri gelaran mamak dengan penuh kebencian" inilah maka engkau dan keluarga engkau boleh angkat muka mengecapi apa yang dikatakan kemajuan dan keamanan sekarang. Idea dialah lahirnya PLUS, KLIA, JAMBATAN PULAU PINANG, KLCC, MENARA KL, KORIDOR RAYA MULTIMEDIA yang engkau gunakan untuk mengutuk dia sekarang. Engkau ni macam anak haram yang dipungut di tepi jalan yang tidak tahu mengenang jasa. Alangkah ruginya Malaysia memiliki rakyat yang berfikiran primitif seperti engkau. Kalau betul gentelmen beri nama samaran yang lebih nyata.

Anonymous said...

jangan anda hairan manusia yang mengelarkan Tun M mamak kutty.aku kenal sangat dia ni.mak dan bapak dia dulu bersetubuh dalam kandang babi,jadi keluar la si babi ni.tak hairanlah perangai pun macam babi.
Keturunan bablah katakan.

Anonymous said...

ada lagi jenis manusia yang otak duduk kat kepala lutut. Allah bagi akal dok bagi kat kerabat PR tolong fikirkan... tu yang merapu tak tercapai dek akal sendiri.. belajarlah menggunakan akal yang Allah beri... jgn dok membangkang membabi buta hanya kerana ketua seorang pembangkang!

Hati Pilu

Anonymous said...

inilah monyet dan babi educated yang lahir dari sistem demokrasi..
new politics, human right and intellegent chimpanzee...

Tunisia Mesir dan Libya aku tak pasti spesis sama tak....

Anonymous said...

mamak bapa kau, bodoh punya melayu.

Anonymous said...

To anon 927pm.. seperti biasa hujah org PR ni semuanya tak masuk akal.. hanya sedab di dengar kat ceramah politik kosong PR aje.. attack kosong tu memang dia punya first line.. bila dah kena, mula gelabah dan keluarlah mencarut sana sini.. ikut tok guru Nik azizlah tu..

Anonymous said...

"Fitnah Liwat I" cereka konspirasi ciptaan idea otak belitan mamak kutty dengan edisi polis rahsia SB pdrm (ala-gestapo nazi).... hakim choklat 'hack' augustine paul.. "tak relevan x 1001"

"Fitnah Liwat II" hasil ciplak oleh golongan pro-Aspirasi Mahathir Kutty disunting semula oleh najibul altantuya dan polis rahsia SB .....

haniff omar perlu disiasat, dijadikan salah seorang saksi utama kes "fitnah Liwat Anwar" dimahkamah atas "maklumat" yang diyakininya...

haniff pun bersengkokol dengan mamak kutty jugakah untuk khianat bangsa sendiri?

Powered by Blogger.