Mar 20, 2011

CALON PRU13 - WEE CHOO KEONG CALON BN LAWAN PKR??






SEBUAH BLOG yang dilihat baru sahaja ditubuhkan dilihat seolah2 cuba menaikkan semula imej Ahli Parlimen Wangsa Maju, Wee Choo Keong apabila dikatakan kekal bertanding atas tiket BN pada PRU 13. Kenapa masih percaya pada orang2 sebegini yang tidak berpendirian seperti beliau. CONFUSING!! Adakah benar kesemua dakwaan ini? KLIK DISINI !!

5 comments:

Anonymous said...

kesian umno/bn...memanjang je la kena tipu kat katak2 nih!!!

wee choo keong tu asal dia DAP...bila buat masalah dgn DAP, dia berambus dr DAP...kemdian dikutip olh PKR, jd calon dan menang MP di Wangsa Maju KL..

org politik macam ni, apa yg dia perjuangkan?...dia sendiri pun tak ada pendirian!!!

memang bodo la umno/bn jika letak dia/dan kawan2 dia yg jd katak tu, sbg calon....silap2 hilang wang pertaruhan...!!!


ini masanya kita nak ajar katak2 kenyang ni...kalu umno/bn berani cuba lah..


ibrahim ali pun belum tentu lagi konfiden nak bertanding PRU 13...silap2 ibrahim ali pun tinggal nama saja lps PRU 13...

ini kan pula wee cho keong and the another frogs

TokAyah said...

Ibrahim Ali lawan kawasan Melayu confirm menang. Bukan melayu PKR dan PAS yang tak sedar diripENCACAI DAP dan pencuci bontot anuwar. Kalau brahim ali lawan BN aku tetap sokong brahim........HIDUP MELAYU!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

aku nak tengok sangat2 Ibrahim Ali lawan kawasan melayu PAS dan PKR..

aku nak tengok dia lawan di kawasan dia (Pasir Mas ) semula...berapa undi dia dapat sana!

jika aku berpeluang, aku akan pangkah PAS/PKR dari aku pangkah mahluk perosak ibrahim ali ni...penipu dan pembohong!

Anonymous said...

klu dia ibrahim ali bertanding kat tempat aku, confirm aku undi dia

Anonymous said...

GR, geng ko sendiri , MalayDelima sendiri letak gambar BN4WangsaMaju kat FB dia..ko bantai blog BN4WM,takkan gaduh geng sendiri kot??

Powered by Blogger.