Mar 4, 2011

BUDAK SEKOLAH UPAHAN PAS DIBERKAS BAKAR BENDERA BN!!





Inilah strategi PAS di saat2 akhir. Kering idea, kering isu dan kering otak. Beberapa pelajar sekolah telah diupah oleh PAS yang ditugaskan untuk mencampak, membuang, malah membakar bendera2 dan poster BN di sekitar Kampung Lipat Kajang, DUN Kerdau. Namun, aktiviti2 pelajar telah berjaya dikesan beberapa jentera BN lalu terus menangkap dan menghubungi polis untuk tindakan susulan.




Kejadian yang berlaku malam tadi telah diakui oleh pelajar2 tersebut yang telah dibayar dengan sejumlah wang. Mereka bukanlah penyokong PAS malah kedua ibu bapa mereka merupakan penyokong kuat UMNO. Akan tetapi, PAS telah menggunakan wang sebagai pancing untuk mengaburi pemikiran pelajar2 sekolah ini untuk melaksanakan strategi bodoh parti ini.

Pihak polis telah membawa pelajar2 ini ke Balai Polis berdekatan bagi tindakan susulan. Lihat? Ini sebenarnya strategi PAS menggunakan wang bagi mendidik generasi kanak2 melakukan aktiviti2 kotor sebagai 'Jihad' PAS bagi memastikan generasi ini akan bangkit membakar semangat dan berkepentingan buat parti ini di masa akan datang. Nasib baik kumpulan pelajar ini dapat dikesan. Bagaimana pula yang tidak dapat dikesan? Pada PRK DUN Tenang yang lalu pihak jentera menjumpai kesan kebakaran bendera BN yang sudah tentunya dilakukan juak2 PAS. Adakah PAS telah melakukan strategi2 sebegini sejak sekian lama?

Ingatlah, pelajar2 ini merupakan generasi masa depan Negara. Jika ini yang dididik PAS sejak dari kecil, bayangkan.. Inikah insan2 kecil yang akan memimpin PAS di masa akan datang?



16 comments:

AlMulk said...

Budak sekolah yang disekolah oleh UMNO lah ni.....dia kira duit ja

SayangSaudaraku said...

eh UMNO lak yg salah...bila xwat sekolah mcm2 dikata...bila ada sekolah kata sekolah lah yg salah...ape ni...ilmu yg diajar digunakan utk membgnkan negara bukan saling mengkhianati...klu nk salahkan org lain bila mmg terbukti bersalah tu mcm membodohkan diri sendiri...harap maaf jika terkasar bahasa...pesanan utk yg berkenaan...

Anonymous said...

bagaimana pulak budak sekolah yang di sekolah2 pondok pas tu...
mereka ni lebih teruk...asyik ingat BURIT JE...
contohnya....adun peropok,adun selinsing,din puduraya dan paling haramjadah mat sabu...asyik nak menutoh jer tak kira bini orang.
aku heran dengan puak munafik pas ni...
mereka saja yang baik...mampos tak mau...hidup menyusahkan orang.


siam islam...bukan isle..

AlMulk said...

Pegi tanya budak tu dia sekolah kat mana....

yang sekolah kat pas xda pun dia bakar bendera PAS.

dia dapat duit, mestilah kira duit
cerdik tul hang ni

Jubor said...

Kah3..jangan buat lawak bodoh,bdk-bdk ni tak di upah..mereka buat mcm tu sbb meluat sangat dengan Umno Haram Jadah..!!

Anonymous said...

Aku sokong budak ini

HIDUK BUDAK

PERGI MAMPOS UMNO

Anonymous said...

Budak ni kata:

eh UMNO lak yg salah...bila xwat sekolah mcm2 dikata...bila ada sekolah kata sekolah lah yg salah...ape ni...ilmu yg diajar digunakan utk membgnkan negara bukan saling mengkhianati...klu nk salahkan org lain bila mmg terbukti bersalah tu mcm membodohkan diri sendiri...harap maaf jika terkasar bahasa...pesanan utk yg berkenaan...


Gelak sakan aku. UMNO buat sekolah. Bila pulak UMNO jadi kontraktor

Anonymous said...

pAS pun buat sekolah gak....menghasilkan graduan politik yg suka memburit....hu..hu..hu..

Anonymous said...

nik aziz ajar org supaya masuk surga(baca neraka)

sepangguh said...

PAS pasti kecundang..... bohong, tipu, plawoks saje kerja PAS


http://anginlautchinaselatan.blogspot.com/2011/03/calon-pas-merlimau-terdesaknok-sangat.html

Anonymous said...

bodohnye penyokong pr kat atas ni...al mulk konon..jika takde pemberi maka takde penerima...budak2 dioffer duit, sure depa seronok..atau ngko tak suka duit ke bro? ke ngko waliullah yg berdoa sahaja tak perlu duit..lps doa,maka menjelmalah makanan, kereta, rumah hatta susu anak kat depan mata ngko..bingai bebenor..

Anonymous said...

Kat Kelantan ada Tesco... Huwaaaaaaaaaa

AlMulk said...

Ades susah tul, maksud aku budak disekolahkan oleh umno, budak tu diajar oleh umno untuk bakar bendera umno dan bila polis tangkap atau puak2 umno, cakaplah PAS yang suruh....Buat-buat tak tahu pulak weee...sekrg kat kerdau tu ntah tabur duit sampai berterabur bawah tangga.....

Anonymous said...

Aku percaya ini memang kerja pihak UMNO sebab UMNO ni suke rasuah walaupun RM10. Tak mungkin budak2 tu puak penganut hamPAS yg suruh kerana penganut hamPAS akan buat sesuatu ikhlas tanpa bayaran dan mereka akan buat sesuatu keje ngan bersungguh2 bukan macam pihak UMNO yg 'kantoi' semalam.

Contohnye kerja ikhlas yg puak hamPAS lakukan dgn bersungguh2 seperti di Bagan Pinang, model penganut hamPAS yg berdarah kerana DISERANG oleh pihak UMNO dgn pedang samurai, darah banyak, baju terkoyak tapi tak luka. Bukankah itu satu kerja ikhlas yg bersungguh ditunjukkan oleh penganut hamPAS. Kalau UMNO... hehe.. asyik2 nk bagi rm10 upah buat kerja, bagi le banyak sket macam Husam bg kat kickdafella dulu (rm4 juta), baru le seronok buat keje. Nk memfitnah jd semakin bijak...

Kah kah kah kah kah

sejahtera39 said...

kena selidik hingga ke akar umbi...
sapa yang upah budak ni...
kasi kat polis buat keje cket...

cikgu2 kat sekolah kawansan jengka ramai yg dh tempah tiket syurga!!! jadi xhairanlah anakmurid deme jadi mcm tu...klu cikgu xreti bahasa nak murid lagi kurang ajarnya...

Anonymous said...

wakakakakaka...bodo gila pencacai PR bernama almulk itu..
jika umno yg sekolahkan, tengokla sape guru dia..bukan ke ramai penyokong pas tu? waakakakakakaka
guru borek anak murid rintik la...semua ajaran guru2 pas belaka.tengok apa jadi dgn murid, dahla seronok dpt duit, kecik2 dah pandai menipu..sape ajar? guru2 kat sekolah yg dibina umno...sape guru? penyokong totok pas...wakakakaka

Powered by Blogger.