Mar 25, 2011

BEKAS IMAM DEDAH NYARIS2 DI LIWAT ANWAR SEMASA MUDA??






"TIAP2 HARI CAKAP PASAL SEKS." Itu pengakuan bekas rakan Anwar Ibrahim ketika sama2 aktif dalam Persatuan Kebangsaan Pelajar Islam Malaysia 1 ketika dahulu. Beliau mengakui bahawa Anwar seorang yang sangat bersemangat tinggi dalam membangkitkan semangat terhadap masyarakat yang berada di hadapannya, namun seks itulah yang menghilangkan fokus beliau dan membunuh semangat juangnya.





Pada mulanya beliau sendiri tidak mengetahui tabiat atau hobi Anwar yang taksub akan seks sehinggalah beliau menyertai 1 Kursus bersama Anwar selama 3 hari dan melihat depan mata perkara yang mengejutkan beliau sendiri. Namun, beliau tidak menganggap ianya perkara yang luar biasa pada orang lain kerana beliau memahami sifat nakal anak2 muda pada ketika itu. Akan tetapi, adalah mengelirukan apabila seorang yang berperangai sedemikian dijulang dan diangkat sebagai pemimpin sebuah Persatuan Islam.

Inilah masalah yang berlaku dalam mana2 Pertubuhan yang bunyinya seakan2 berpengaruh terhadap Islam tetapi mempunyai tabiat yang merosakkan Agama itu sendiri. Beliau sendiri mengakui Anwar mempunyai cita2 untuk menjadi seorang Pemimpin Ulung yang dijulang di mata dunia. Anwar sangat kosisten dan bertenaga dalam melaksanakan Agenda yang diketengahkan.

Namun, SEKS membunuh Anwar. Seks juga menyebabkan Anwar hilang kawalan. Seks juga menghancurkan sisa2 hidup beliau. Alhamdulillah, sekurang2 nya Anwar berjaya juga memegang jawatan No.2 Kerajaan Malaysia. Tapi tiada yang lebih berjaya di muka bumi Allah ini melainkan kejayaan membunuh Hawa Nafsu dan Hasutan Syaitan.

7 comments:

Anonymous said...

Dulu aku pun tak percaya...sekarang pun susah nak percaya tapi aku jumpa sorang insan di Langkawi (lama daahh)..dia kata, "Aku satu sekolah asrama penuh dengan DSAI. Aku tahu lah tabiat seknya luar biasanya itu."

Bila dia kata macam tu...aku nak kata apa lagi...Ye le kut.

Anonymous said...

hangpa yg dok asrama jgn dok kelentong la...mcm benda ni xpnah blaku..

Anonymous said...

Hang punya cerita longgak. Tak dak bukti ilmiah langsung. Nak cerita muhung pun buat la betui2, ini main taram ikut sedap kapla hotak hang. Hang dah macam keling pariah punya cerita..BODOO! Elok hang sua ja pungkok hang kat Saiful kemak tu sekurang2nya hang dapat juga dosa, dari bercerita tak dak ujung pangkai..buat malu orang Islam dan Mak Pak saja hang ni!

Usaha Edar said...

"Tapi tiada yang lebih berjaya di muka bumi Allah ini melainkan kejayaan membunuh Hawa Nafsu dan Hasutan Syaitan."

ya sangat setuju, nafsu adalah anasir mungkar yang sentiasa menentang wawasan amal maaruf. kalau kalah dalam peperangan mengcegahnya,maka wawasan murni kita akan terbantut dan kita jadi lemah. Allah tidak mengangkat kita, kecuali kita sendiri berusaha membaiki nasib. Kedua2nya tidak boleh berjalan seiringan.

Anonymous said...

agak-agak berapa ramai masyarakat yang kena minta maaf pada DSAI sekiranya semuanya adalah fitnah belaka? belum diakhirat lagi.

Anonymous said...

Anon. 11:01,
Kita semua akan diazab jika tiada tangan2 yg berusaha mencegah kemungkaran. Agak-agaknya berapa ramai yg bakal menerima siksa Allah jika benda ni betul berlaku? Inipun perlu difikirkan. Perspektif kita berbeza...

Anonymous said...

taubatlah DSAI sebelum pintu taubat tertutup. Sanggupkah di akhirat nanti DSAI minta maaf dengan berjuta rakyat malaysia yang ditipu DSAI.

Powered by Blogger.