Mar 22, 2011

AZMIN ALI GELAR TUN M RAJA SEKS RANJANG!!





Mungkin ramai yang akan marah dengan kenyataan terbaru Timbalan Presiden PKR ini. Namun tidak bagi Melayu CinDia. Azmin Ali dilihat memperbodohkan dirinya sendiri dengan membuat serangan terhadap bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir. Dikatakan selepas sahaja Azmin Ali mengeluarkan kata2 kesat ini semalam, terlihat di kaca televisyen pembongkaran Seks Pemimpin Pakatan melalui tayangan video. Tindakan yang dilihat memakan diri beliau selaku Pemimpin No. 2 PKR. Namun jangan begitu gembira. Kerana Azmin merupakan Pemimpin PKR yang paling licik dalam percaturan politik dalaman.





Politik Azmin ini sentiasa diperhatikan oleh orang2 kanan Anwar dan setiap agenda yang dirancang beliau, tidak mudah dikesan oleh mana2 pihak. Ini diperakui sendiri oleh beberapa pemimpin parti tersebut malah ada yang menganggap musuh politik sebenar mereka adalah Azmin, mengatasi pihak parti lawan.

Mungkin Azmin kelihatan bodoh dalam mentadbir, akan tetapi orang bodoh ini sebenarnya bijak dalam mencantas musuh2 politik di dalam dan di luar Parti. Namun, apa jua gelaran yang diberikan kepada Azmin, ianya sedikitpun tidak menjatuhkan krelibiliti Tun M kerana rakyat tahu siapa sebenar Azmin Ali. Beliau hanyalah sekadar kuman pada pandangan Tun M. Azmin, how stupid your statement. By the way Azmin, kirim salam pada anak tiri kau, Afifa.



5 comments:

d_tieah said...

Suka suka hati dia je.. No1 ke no2 ke tetap sama je.. Dorang memang ade satu penyakit lah.. Nak kuasa! Tu je lah.. Tapi cara kotor! Haish..

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

sejahtera39 said...

azmin dayuslh yang paling gembira sekira benarlh hero aksi lucah tu menyamai lelaki berimej Y...

wanjijah letak jawatan maknanya azmin dayus menang tanpa bertanding memangku jawatan presiden pkr...

senag lglh dia control parti ikut kehendak nafsu serakahnya...

Ular Menyusur Akar said...

Alah, jangan di risau dengan cakap orang dayus macam dia tu. Takde siapa yang nak percaya. Orang PKR pun tak percaya, cuma buat buat sokong.

UMA dengar cakap cakap macam dia tu macam dengar cakap budak budak kecik aje.

Anonymous said...

just nak tanay ajer..apa kena mengena dia dengan kes mahkamah anwar tu? Apakah dia jadi hakim dlam menentukan penyerahan DNA? bila masa dia jadi hakim pulak? kenapa dia begitu risauuuu kata jgn bagi DNA???? aduhhhh mahkamah parti keadlina ker? sapa peguamnya? oooo sivarasa kan ade..elok laa...SIVAJI THE BOSS not ANWAR THE BOSS..u know.

Anonymous said...

main cakap je ko ,...mana sumbernya? surat khabar ke? dengar2 ke? tunjuklah...asyik fitnah je...comfirm ko x berani publish komen aku....bacul

Powered by Blogger.