Mar 24, 2011

AKU RINDU HENDAK SEMBELIH KAU, RAHIM!!





Pertemuan semula gelanggang ANWAR IBRAHIM vs RAHIM THAMBY CHIK mengingatkan kita cerita lama politik UMNO yang dikuasai Anwar 1 ketika dahulu. Ketika Rahim berjaya memegang jawatan No. 1 Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, nikmat tersebut dikecapi hanya seketika setelah ANWAR memulakan Perang Politik dengan mencantas seorang demi seorang Orang yang paling hampir dengan Perdana Menteri pada ketika itu, TUN M. Anwar memulakan terjahanan zon bahaya melalui 2 sayap Parti. Rahim yang ketika itu dilihat akan terus memegang kuasa dicantas dengan cara yang amat mengaibkan.




Anwar juga dilihat berjaya mengubah persepsi masyarakat pada ketika itu dengan memihak kepadanya dan UMNO serta rakyat Malaysia terus menerus menghukum Rahim atas tuduhan mencabul kehormatan kanak2 bawah umur walaupun beliau telah diputuskan tidak bersalah. Rahim terpaksa melepaskan kesemua jawatannya.

Sasaran Anwar berjaya. Lim Guan Eng yang kemaruk hendakkan kuasa di Negeri Melaka menjadi 'penyelamat' keadaan. Namun, ada juga yang mendakwa Anwar telah mengenakan Guan Eng sebagai alat pancing bagi menyelamatkan imej UMNO parti idaman beliau. Siapa tidak kenal Anwar di dalam UMNO? Tanyalah mereka yang tidak bersekongkol dengan politik kotor Anwar pada ketika itu. Terlihat lembaga hitam yang menyembelih setiap orang yang mahu dicantas darinya.

Pembunuhan Politik Anwar dilihat lebih kejam. Kini, Rahim kembali. Bukan hendak membalas dendam. Kerana beliau hanya mewakili suara keadilan yang telah dipalsukan Anwar. Mungkin Tun Ghabar Baba tidak sempat berjuang sama dengan beliau. Anwar kini semakin bongkak mahukan kuasa. Sehingga Anwar lupa, kebenaran itu bukan sekadar nama, malah ianya membawa keramat Perjuangan Agama, Bangsa dan Tanah Air kita.

7 comments:

Anonymous said...

yeah3x... tp mne video wei.. aku nk tgk video.. ni 3 stooges ni mmg bikin kecoh.. tau la skrip korang da tunggang langgang... mula nk berahsia la konon... pastu tk nak libatkn polis la konon.. haa skang ape da jadi? bile si johari tu whistle blower kt korang terus korang trpakse tampilkan diri.. tp apehal korang due orang je? mane tu shuib? malu la tu sbb psal anak sedare sndiri, benda yg dirancang jadi tunggang langgang.. skang ape jadi.. polis pun dah terlibat, yg puak2 sane pun ape lagi, ganyang la abis2an ngan konspirasi teori dieorg.. tk psal2 pm najib pun terpalit same... dieorg ni betul2 outdated la.. tk reti nk bikin psywar yg berkesan.. senjata dlm tngan tp tk reti nk guna.. silap2 senjata makan diri sndiri... balek umah tanam sayur lg bagus la..

Anonymous said...

Hati hati bn.. anwar sedang ketawa kat rumah.. jerat hampir kena..

Kita tengok eskay dengan MP PKR sedang buat PUBLISITI untuk PKR.. masing masing sibuk buat kenyataan di media massa yang di baca dan di dengar oleh ramai rakyat malaysia.. nampak macam kerja bn.. ramailah org mula kesian kat anwar tu dan dah mula sangsi balik kepada bn..

Tak masuk akal, Eskay, kawan baik anwar sekelip mata jadi musuh sebab satu video seks yang kononnya melibatkan anwar.. dahlah tu, kononnya anwar pulak yang hantar dia cari jam omega tu yang kononnya tertinggal kat hotel tu.. mesti dia dah tahu 'kerja' anwar kat hotel tu kalau betul anwar yang hantar dia untuk cari jam tersebut.. jadi tak heranlah kalau jumpa video tu..

Dah lah tu... terus buat laporan polis.. apa sebab.. sebab cerita ini terbitan terbaru dari PKR yang perlu disahkan oleh pihak berwajib yang pelakon nya bukan anwar.. maka nampak sangatlah yang konon nya ini kerja bn.. kenapa kes pendedahan ummi tak di report ke polis.. sebab tak mahu lebih bukti keluar..

Najib kenalah letak fullstop dan jauhkan bn dari benda benda ni.. harap satu kenyataan tegas dari najib dapat di keluarkan untuk tidak melibatkan bn dalam hal ini.. Harap RTC dan bendehari PERKASA dapat buat kenyataan bagaimana penglibatan beliau dalam hal ini.. ini supaya ianya tidak memakan bn setelah disahkan dalam video tu bukan anwar..

Anonymous said...

Fikiran rakyat bukanlah serendah yang disangka. Datuk Trio dah mengaku hanya mereka bertiga yg bertanggungjawab dan merancang tayangan video. UMNO dan BN tidak terlibat sama sekali. Pakatan gemar prasangka sebab tu mereka semakin berpecah.

Anonymous said...

Kita tunggu dan lihat...
apakah ini permainan politik membalas dendam?
apakah ini untuk menyedarkan orang yg tak sedar-sedar diri ?
apakah ini untuk menyelamatkan Bangsa dan Negara dari manusia yang tak mengenal erti kalah, tak kenal musuh , merosakan bangsa Melayu demi mencapai impiannya ?
Tungguuuuu....

Melayu Pasir Gudang said...

kahhhhh....kahhhh..kahhhh... biar perompak yang tangkap perompak,biar pencuri yang tangkap pencuri dan biar pembur** yang tangkap pe***rit...biar peliwat yang tangkap peliwat.....kena dah tu anwar kena tangkap dengan kumpulan "T" sebab sama-sama kaki main bu**t.

pok ngah nik ajis said...

Pok ngah bukanlah baik sangat takat sebulan 3/4 kali lepas juga kesempadan. . .Biasalah pi urut dgn amoi-amoi siam. . .

Tapi dlm hal nuar ni,Pok Ngah tak lah lidah bercabang mcm bewak . . Terutama puak sokong pakatan haram. . .

Pok Ngah disempadan ni kalau bilang dengan kalkulater. .Kompem yg datang membalun pompuan siam ni dekat 4 digit ramainya dan 90% yg sah sokong parti kongkek Rakyat. . .mcmana Pok Ngah tau. . .Sbb dok lepak kat kedai kopi. . .puak tu kata video tu konspirasi. . .Trio tu jahat sbb nak kenakan nuar aljuburi. .Dan seribu satu hukuman yg mereka jatuhkan pd gomen. . .

Tapi syg lepas sembang depa naik hotel. . .kongkek pompuan siam. . .NAMPAK DAH PUAK SOKONG PAKATAN MEMANG LIDAH BEWAK.

Tuah said...

ANU-WAR dulu kau dah puas pancung org lainkan..nie sume mgkn pembalasan ALLAH kat kau ape yg kau dah wat kat org lain dulu.nasib baik Tun Ghaffar dah mnggal .kalau x die pun ikut join ngan Tan Sri Rahim skali.. alah kita hidup kat dunia nie macam roda.kadang2 kat atas n kadang2 kat bawah.tapi time kau kat bawah nie tersendal plak batu besar so lamelah sket kau kat bawah tu...hehehe

Powered by Blogger.