Mar 6, 2011

ADUN PAS SEMANTAN SERU PENGUNDI PILIH SYED IBRAHIM!!





ADUN PAS DUN Kuala Semantan Pahang, YB. Syed Hamid juga tidak mahu lagi bersekongkol dan hilang hormat terhadap TUAN IBRAHIM TUAN MAN yang ternyata memilih calon PAS ini sebagai mangsa akibat kerakusan beliau untuk menjaga kepentingan politik peribadi. Beliau akan mengusulkan perkara ini kepada PAS Pusat kerana sikap Tuan Ibrahim Tuan Man ini amat memalukan PAS ditambah pula fitnah yang dirancang beliau terhadap anak saudaranya mengenai isu SIJIL IJAZAH PALSU dari Universiti Al Azhar. Walhal, Syed Hamid sendiri yang menghantar Calon BN DUN Kerdau ini ke Universiti tersebut dan menjadi saksi bahawa Syed Ibrahim selamat pulang ke tanah air beserta segulung Ijazah dengan pengajian pada tempoh yang ditetapkan. Sebagai protes, beliau menyeru kesemua pengundi termasuklah penyokong PAS mengundi calon BN DUN Kerdau, Syed Ibrahim Syed Ahmad.


7 comments:

Anonymous said...

apa punya bodoh en3 engko!!!

idea dan mood tak mari ker?

sasha2020 said...

apa yg bodoh,

kan nampak cantik kalau PAS dan UMNO berbaik dan bersatu...

Siapa yg menolak perpaduan? Nik Aziz yg otak dia dah dikorup dan diliwat oleh Anwar atau keldai keldai anwar dlm PAS...

Inilah satu perkara yg paling ditakuti oleh yahudi iaitu bila islam kuat di malaysia...tapi, dia org cerdik bila hantar agen utk pastikan islam tak kuat dan berpecah belah..

fikir fikir kan lah!!!!

Anonymous said...

sasha2020 1:28

Ya..agen Yahudi itu sedang bermaharajalela di bumi islam malaya, iaitu APCO yg umno/bn bayar RM 78 juta....

umno nak berbaik dgn Pas utk perpaduan? kentut lah...

ia hanya drama utk silap mata jer!!!

sapa tak kenal umno...setan melayu berwajah maknusia!!!!

aejje said...

Pd jam 9.30 pg tadi sy ada jumpa dengan Adun Semantan tu sambil minum dgn beliau. Tapi tiada pulak cerita pasal tu. Kalau tolong berkempen utk Pas mmg ada lah. Pelik gak nihhh

Anonymous said...

Kah kah kah kah... puak setan hamPAS akan terima hadiah paling bermakna arini. Lebih kurang jam 8 -9 mlm ni, puak setan hamPAS akan terima 2 biji telor ayam yg berbentuk bulan seperti bulan gerhana. Kah kah kah kah kah

2 - 0 beb!!!! BN: 2 - hamPAS: telor ayam

Kah kah kah kah kah...

Yuhaizat blh berambus dari kuaters guru, Hasanudin cipta hatrick pilihanraya. 0 , 0 dan terus 0.

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

jangan takbur sedara!

tak kesah la menang atau kalah PAS...

kalau menang alhamdulillah, kalau kalah bermakna menang juga, kerana umno yg didakwa kuat, menang pun ciput jer...tak adalah menang hingga mengalahkan Pas dan pas hilang wang taruhan...

umno menang dlm kawasan sendiri...apa nak heran...

dan umno menang pun tak guna juga sebab diorg org gila...gila guna kemudahan kerajaan, media,agendi kerajaan, tv...apa nak heran umno menang!!!

apa2 pun tahniah pas kerana walau ditekan hebat tp masih mampu membuatkan umno kecut!!!


kawasan sendiri boleh berlagak lah umno!!!

Anonymous said...

Parti PASik ni kita kena serang habis-habisan. Tambah pulak bila berguru dengan Tok Guru Babuk yang sorang ni. Inilah balanya nak syurga cara mudah. ikut cara belakang mcm Anwar AlJuburi (ambik istilah Tuan Guru Haji Mat Sabu al Khalwati)

Powered by Blogger.