Mar 5, 2011

ADA BUKTI ANWAR CACI DAN HINA SULTAN??





KECOH mengenai khabarnya terdapat bukti kukuh yang mengatakan bahawa Anwar ada mengeluarkan kenyataan yang menghina Sultan sebuah Negeri ini membangkit kemarahan masyarakat Malaysia. Bukti ini dikatakan akan mengheret Anwar ke muka pengadilan apabila pendedahan ini dibuktikan di sebuah blog terkenal.




Ada individu dari PKR telah sempat merakamkan kenyataan Anwar yang secara jelas mempamerkan kata2 Anwar menghina Sultan tersebut. Perkara ini pernah dibangkitkan satu ketika dahulu namun ianya dinafikan oleh Anwar dan menganggap ianya berbentuk fitnah yang sedikit sebanyak mencemarkan kreliubiliti beliau.

Anwar sebelum ini juga pernah menghina institusi Raja2 Melayu apabila mendakwa telah menemui yang Di Pertuan Agong bagi mengadakan Sidang Parlimen Khas sebelum merampas kuasa Kerajaan Persekutuan pada 16 September 2008 namun ianya tidak berlaku.

Namun dikatakan tiada kaitan dengan Kerajaan 16 September tetapi ada sesuatu yang Anwar tidak berpuas hati dengan Sultan Negeri tersebut. Bilakah bukti tersebut akan didedahkan? Nantikan perkembangan blog2 pro Kerajaan dari semasa ke semasa.


3 comments:

Anonymous said...

bukti? apa bukti tu?

kuar kan lah bukti tu? nak dengar gak...

tp umno terbukti merasuah, menabur wang, sogok, janji, bagi makanan, duit, ugut ketika kempen kerdau...ko rang tak kata apa plak?

bukti dah pas antar kat sprm...tp sprm tak berketik pun!!!

Anonymous said...

ooo... xleh bagi makan kat rakyat ke?? patutla rakyat kelantan byk yg miskin haung... semua pemimpin PAS kebas... atas alasan rakyat takleh dibagi makan, xleh dibagi pembangunan, xleh dibagi pekerjaan sebab semua tu rasuah... satu je aku nak gtau kat ANON atas... KAU MMMG BODOH TAHAP BEBAL MAKAN TAIK...

sprm tak ketik?? hahaha!!! cerita KEDAI KOPI sapa nak ketik... sambil makan cucur, sambil ngunyah cucur dok buat fitnah... bila ditanya MANA BUKTI... senang je diorg jawab ANWAR CAKAP... pi jilat batang pelir anwar sampai kembang... sekali lagi, satu je aku nak gtau kat ANON atas... KAU MMMG BODOH TAHAP BEBAL MAKAN TAIK...

Anonymous said...

anon 3:41

ayat ko memang power la bro...

memang sah ko dah GILO BABI!!!

bukan takat bodoh lg, tapi sama taraf enko dgn LEMBU2 yg dibangangkan olh UMNO...

oh! masa pilihan raya saja ka nak bagi makan rakyat....emmm...kan dah PENIPU namanya UMNO...masa tak pilihan raya mampos lah rakyat!!!

Powered by Blogger.