Feb 26, 2011

WANITA MISTERI DI KERDAU YANG MENCURIGAKAN!!





Ketika mengiringi barisan pejuang2 BN berarak ke kawasan Penamaan Calon DUN Kerdau, secara tiba2 wanita ini mencuri perhatian Melayu CinDia dan beberapa jentera BN yang lain. Melayu CinDia amat kagum dengan semangat perjuangan wanita ini yang sanggup turun ke Kerdau dari Kuala Lumpur untuk bersama2 jentera2 BN yang lain menyertai perarakan Penamaan Calon walaupun sedang sarat mengandung. Melayu CinDia dapat merasakan aura kecekalan wanita ini yang tekad untuk terus memastikan BN kembali kental bukan sahaja di peringkat DUN Kerdau, malah tiupan angin perjuangan akan dirasai membawa ke PRU Sarawak seterusnya kemuncak kemenangan besar pada PRU13. Wanita ini sanggup mengambil risiko tinggi berarak sejauh 1 km bersama2 panglima BN yang lain demi Perjuangan Parti yang akan sentiasa memperkukuh benteng Agama, Bangsa dan Tanah Air. SYABAS!! HIDUP BN!!



3 comments:

Anonymous said...

Salam dan syabas untuk UMNO.Namun banyak juga lagi yang perlu UMNO lakukan seperti membersihkan UMNO dari pemimpin pemimpin yang rasuah.Jika ini dapat dilakukan sudah semestinya rakyat akan terus memberikan sokongan yang tak berbelah bagi kepada UMNO semula

relevan said...

Tidak berkesempatan untuk menyaksikan panamaan calun tadi..ingat minggu depan akan turun Kerdau..jumpa rodong2 lama kat situ..

Anonymous said...

ingatan kepada pemimpin2 umno....
jangan bagi wanita2 umno merajuk...
berilah mereka peluang jika ada...
nak harapkan pemuda...
sendiri mau ingatlahh..

Powered by Blogger.