Feb 23, 2011

TURKI BONGKAR SKANDAL SULIT ANWAR PADA NAJIB??





Alhamdulillah, lawatan rasmi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke Turki disambut dengan penuh meriah oleh Kerajaan Negara tersebut pimpinan Recep Tayyip Erdogan. Ternyata pendirian Turki yang dilemparkan Anwar dalam sessi ceramah2 beliau terhadap pimpin DS Najib hanyalah fitnah semata2. Malah Erdogan sangat selesa dengan krelibiliti DS Najib yang sentiasa berusaha untuk meletakkkan mata sebuah Negara yang dihormati. Lebih mengejutkan, dikatakan Tayyib Erdogan ada menceritakan rahsia sulit kepada DS Najib mengenai strategi Anwar untuk mendapat sokongan Negara2 Luar dalam merampas Kerajaan Malaysia. Benarkah?

Anwar sebelum ini sentiasa menjadikan Turki sebagai Negara contoh dan syok sendiri apabila mengatakan Tayyip Erdogan lebih menyokong penuh usaha beliau mengubah dasar Kerajaan Malaysia. Anwar juga cuba memburuk2kan Kerajaan Malaysia di Negara2 Luar termasuklah Turki dan ramai di kalangan pemimpin2 Luar tidak suka akan dasar Malaysia yang kononnya zalim dan korup.




Ternyata kehadiran DS Najib membuktikan bahawa kenyataan2 Anwar hanyalah rekaan semata2. Mungkin benar, Erdogan ada menceritakan perihal strategi kotor Anwar dalam memastikan Malaysia dapat dirampas dan impian bergelar seorang Perdana Menteri akan dipastikan menjadi realiti. Persoalannya, apakah strategi kotor yang dimaksudkan?


10 comments:

Anonymous said...

Yang pasti nuar tak boleh lari ke Turki dah, nak dah slow talk, kalau dia nak lari mesti dia lari ke Israel, HA HA HA

bayan said...

Nampaknya Bang Nuar dah kena bogel ngan orang no. satu Turki kat dlm kelambu.Itu pun puak2 mata tak faham2 lagi.Agaknya memang tak hendak faham atau angan2 putrajaya yg.telah di doktrinkan oleh Bang Nuar.

Nasihat Tok Bayan kpd puak mata ,beli eye mo utk membersihkan mata anda.

Anonymous said...

Lu betul badut la!
Bayan! bukan mamat Nuar akan cabut, yang akan cabut Mat Monggol dan Bik mama itu sebab dia cuba berbaik dengan Turki. Hahahahhahahahha bangang punya orang bila dah mampus nanti tahu la akibat nya kalau tak sempat taubat... kakakakakkaah Mat Monggol jual bontot kat turki dan Bik mama tak laku. hehehehhehe

Anonymous said...

Buat Anonymous 4:50PM,

Syabas dengan kenyataan KEKECEWAAN anda....
Komen dalam keadaan hati gundah gulana dan terpaksa demi nak membela KILANG KUNYIT...

Sambil tu nyanyikan lagu " Dari kerana mataaaaa yang aaaaaanuwar punyai kuasaaaaa...ooohhhhh aku tergodaaaa...aku tergoda terkecewaaaa..dari kerata mataaaaa.....sadinya..i likeeeeee.

Anonymous said...

Buat anynomous 4:50 PM

Jangan tunjuk KEKECEWAAN anda ....
semacam saja, Sinuar buat muka seposen saja, hang cuba belajar ngan dia, kalau tak boleh suruh kak zah ajar,macam mana nak buat muka seposen.

Anonymous said...

Buat anynomous 4:50 PM

Nuar dan penyokongnya mata sebijik dah tak tahu nak jawab apa dah...................... hohohohohohohohohohohohohoho Lebih baik diam2 jer, kalau tidak makin nampak BODOH BANGANG LU.....

Anonymous said...

Buat Anonymous 4:50pm

Usah lah ikut telunjuk brader nuar tu, xnmpak ker brader nuar tu tgh kalut... kalut seribu kalut... hang kena pi tanya dia apa pasal dia kalut.. semunya sebab impian nk rampas putrajaya ja, tu pon makin malap rakyat dah x percaya... tu pasai dia jiwa kacau.. seribu kacau kau di jiwa.... mmg serabuttt ar brader nuar nihhh!!!!

TokAyah said...

Anon 4:50 tu tak faham. Najib bukan sebarangan orang dia tau bila masa nak checkmate. Dulu dia checkmate Anuwar di Perak. Sekarang dah sampai masa dia kena checkmate anuwar dengan Turki. Ini politik bro...Lu jangan jadi pak turut buta tuli.Anuwar boleh check inn di Sg Buloh.....

Smith & Wessons said...

Anon 4:50pm. Are you ok?Can I F&@& YOU TODAY. Yours SInfully, Mokhtar a.k.a B.A.B.I

Anonymous said...

Heyyy..akulah Anon..4:50..yang kau semua kalut tu wat pa ha?? Bang nuar aljuburi dah janji dgan aku nak lantik aku jadi pemain simpanan bila dia jadi PM nanti..gaji rm20 ribu dalam tangan laaaa..kemana dia pergi aku akan dibawanya..bontot aku akan jadi pemuas nafsunya..sapa untung haa?? Semua tu bukannya dosa besat..apa takut? Nik ajis kan ada..dia boleh ampunkan kalau ada sekelumit dosa...ha..ha..ha..ha..haaaaaaaaaa..!!

Powered by Blogger.