Feb 1, 2011

TEKANAN - NORMALA NAK JUMPA TOK AI ??





Ura2 mengatakan bahawa Calon PAS yang tewas pada PRK DUN Tenang, Normala mahu berjumpa dengan Tok Ai kedengaran di kalangan masyarakat setempat. Dengar kata Normala ingin merayu kepada Tok Ai agar membantu agar pihak berkuasa tidak mengambil tindakan terhadap suaminya yang menyalahgunakan cuti MC untuk kepentingan politik. Sudahlah Normala, PRK pun sudah habis. Jika benar kamu seorang pemimpin, bantulah penduduk2 setempat yang kini sedang mengalami tekanan banjir di Labis.


12 comments:

Anonymous said...

Yang hang gatal nak bertanding tu apsal?

Hati Riang said...

ya bekas guru mala, hang x payah masuk UMNO/BN pun tapi hang kena tunjukkan kepada rakyat Tenang yg hang rasa bersalah sesangat kerana:
1. tinggalkan murid2 yg masih mahu belajaq dgn hang,
2. ajak laki hang pi kempen sampai sanggup amik MC 21 hari.
3. dlamasa kempen tu hang pun syubhah dhn DAP/PKR.

pastu hang kena tolong penduduk sekitar hang yg dilanda banjir dengan ikhlas. hang kena join dgn semua kaum dan agama bagi bantuan kepada penduduk Tenang. kalau hang kena ludah pun hang kena accept, pi basuh je dgn air banjir tu. Insyaallah Tok Ai akan tolong hang. org UMNO bukan nya zalim mcm hangpa dok pikiaq.

Anonymous said...

tak pe minta je kat Nik Aziz tu...mana tau makbul doa dia tu nanti

Anonymous said...

HAA baru hang tau,skg nak kerja apa? kerja guru tu mulia,membantu anak anak didik dari tahu kepada tahu.boleh bentuk akhlak mereka.
Gatai masuk politik,kalau menang tak apa boleh jumpa bang nuar.mcm2boleh cerita.Terimalah hikmahnya,sebenarnya Allah telah melindungi kamu dari sebarang fitnah dan agar kamu akan jadi lebih baik.Tgk Ust haron D.Kalah dalam PR.itulah hikmahnya,dia terpelihara daripada daripada rasuh dan fitnah.Bersykurlah apa yang berlaku.Kamu jangan dijadikan kambing hitam lagi.besarkan keluarga kamu agar menjadi insan berguna.Jauhkan dari politik PAS yang penuh dgn suci dalam debu?

Anonymous said...

mala yg aku kenal ialah tak makan saman, hipokrit pandai bermuke2, pentingkan diri sendiri, tidak akan menghargai pertolongan org lain mcm anjing menggigit tangan org yg selamatkannya, singkap bongkak dan sombong belum pun ada kedudukan yg tinggi.

Jadi aku harap tok ai jangan mencampuri urusan masalah peribadi mala dgn lakikinya yg mereka sendiri timbulkan maalah tersebut.

Kenapa mala dan lakikinya tidak mintak tolong kpd n.ajis dan ularmak2 dalam pas sahaja......?

Anonymous said...

lain kali jangan ambil mc tipu.kalau sakit betoi tak pa la.Jangan takut kena ambil tindakan hang tipu,yang tu namanya subhat dgn doktor pas la tu.Mai hantar kat Pulau Gezamboo baru dia tau.

Anonymous said...

amboiii suami isteri malas ni , masa kempen kau fitnah org yg baru meninggal , kau buat fitnah pasal calon BN , kau buat fitnah pasal rakyat johor .. bila dah kalah orang PAS ni hina lagi rakyat johor konon duduk pendalaman laa , org kampung taktau apa-apa laa ..

kepala hotak hang !!! nak bantuan jumpa umno .. pi laa jumpa nik ajis tu dia jutawan yg sorok duit dia mampu tolong apa ! takpun jumpa DAP , yg habis semua kontrak dia sebat konon no direct nego konon last-last semua anak beranak DAPigs yg sapu hahahaa

Anonymous said...

mu mala keno samak kerno dok bergelumang dgn kapir harbi dap tuh serto pati gay ...

Anonymous said...

Pergi lah jumpa puak-puak yang mencalunkan anda bertanding dulu. Mereka mesti bertanggong jawab atas calun serta keluarga mereka, Sebelum buang undi dahulu anda tak fikir hal ini sekarang baru tersepit...sudah lah Mala....

bersyukur said...

normala ni satu contoh manusia yg tak kufur nikmat. apa jadi orang kufur nikmat dan tak pandai beryukur????????
ha..sekarang rasalah azab yg pedih tu....
bertaubatlah wahai mala...sementara masih ada kesempatan.

ajai62 said...

Assalam

Siapa Maarof, Cikgu yang tipu MC tu. Buat apa ditolong sebab dia cakap besar akan berhenti jadi cikgu jika bini dia (Mala) menang dan jadi YB (yang Bodoh) sebab yang bini dah tak ada kerja dan yang lakinya nak kena tindakan disiplin. Tentulah kehilangan kerja sebab tak layak mengajar kerana sakit jiwa, teruk nanti anank-anak murid kena belasah....

Anonymous said...

Aiii, orang2 UMNO kan dikatakan Jahiliah, kenapa nak minta bantuan dgn orang jahiliah, yg sudah di kafirkan oleh Tok Guru Wali terompah jamban. Ish ishh ishh ishh Mala oh Mala pi lah jumpa Pak Sheikh atau Wali Terompah Jamban yg takde berkat langsung tuuu. Atau pun pilah minta bantuan kat Lim kiat Sial anak beranak atau pn Kapal Selam harami dari komunis BiaDAP. Pilah minum air seluar dalam dan singlet Tok Guru, pasti dapat apa saja permintaan. Janganlah nak minta bantuan dgn Tok Ai, yg Jahiliah dan Kaffir. Memang padan kau dan Suami kau yg keparat itu. Baru tahu langit tinggi rendah. Harap Tok Ai jangan ambil pusing terhadap anjing2 kurap ini kalau dilepaskan akan menggigit tangan Tok Ai.

Powered by Blogger.