Feb 10, 2011

SKANDAL 18SX BLOGGER TOPENG PERAK !!





Hari ini sekali lagi Melayu CinDia mengucapkan SYABAS buat Crew media maya termasuklah sahabat blogger Medan Info dan Helmi Hanafi dari portal Agenda Daily yang secara berjaya mengharungi cabaran dalam menjalankan tugas dan tanggungjawab sebagai Pejuang Media Maya di Mesir baru2 ini. Akan tetapi, perjuangan mereka telah dihina dan diperkecilkan oleh blogger2 Pembangkang. Antara blogger pembangkang yang dimaksudkan termasuklah Blogger Millionaire TOPENG PERAK. Kononnya pejuang blogger terkenal. Blogger jenis sebegini sepatutnya dicampak ke Mesir pada ketika ini. Tapi beliau tidak berani. TOPENG PERAK sekadar seorang blogger yang sanggup menggadai maruah, dibayar RM2 Juta oleh pemimpin Pembangkang lalu menghabiskan wang ke luar Negara... Berjoli sakan. Lihat gambar di atas. Ini adalah sebahagian kehidupan seharian TOPENG PERAK dalam menghabiskan sisa2 wang RM2 Juta yang diperolehinya. Bercuti mencari 'ayam2 betina' di China. Inilah blogger yang direstui Nik Aziz.





Ketika kita dibanggakan dengan keberanian blogger Pro Kerajaan menyertai rombongan ke Mesir, TOPENG PERAK dan blogger2 Pembangkang menyusun strategi politik memperkecil2 kan bantuan Kerajaan dengan dakwaan2 palsu. Mereka cuba meracuni persepsi masyarakat terhadap usaha murni Kerajaan. Blogger Pro Kerajaan yang menyertai misi ke Mesir pula dihina dengan pelbagai dakwaan palsu.

Jika inilah aktiviti2 seharian blogger seperti TOPENG PERAK, beliau bukan sekadar tidak layak digelar Pejuang Blogger, malah adalah 1 penghinaan kepada PAS meletakkan blogger seperti beliau. Tapi bagus juga. PAS juga kini tidak dapat dipisahkan dengan aktiviti2 zina... Oppppss..

Tujuan Melayu CinDia mendedahkan perkara bukan untuk memalukan sesiapa. Ianya sebagai peringatan kepada TOPENG PERAK atau mana2 blogger agar tidak menggunakan usaha murni Kerajaan Malaysia ini sebagai platform serangan politik Pembangkang.


6 comments:

Utusan Pribumi said...

syabas!!

-Blogger Utusan Pribumi-

perspektifmuda said...

bagus.terharu baca rintihan wartawan agendadaily tu.
mohon link kan blog perspektifmuda.blogspot.com ya.
tq

Anonymous said...

Topeng Perak...mukapun haprak macam tempoyak

Anonymous said...

nie bukan topeng perak... TOPENG BERAK!

Anonymous said...

TOPENG PERAK DAH JADI TOPENG CHINA DOLL...HEHEHE

Anonymous said...

[url=http://www.monclerjacka2012.com]moncler jacka[/url]
Det är ingen ha ett behov av att lämna Här är där hula tjäna miljoner, eftersom min möjlighet knackar rätt på en individer dörren , plus väntar din huvudsakliga varmt mottagande som du tjänar du väg på större vinster.
,[url=http://www.canadagoosejackorbilligt.com]canada goose jacka[/url]
 Enbart tankarna 1 stor sällskaplig test, Detta kan är utan tvekan trycka begränsningar, som utgör allmänt principer som bara om alla conitinues längs samt en inrätta hur algoritmer som kan variabler oväntade igår.
http://www.monclerjacka2012.com
 Vår egen auditiva dyslektiker kan höra bokstaven eller kanske till och med ord rörig som, och dessutom kan inte som till upprepa något vilket i sin tur företaget ganska mycket hörde stund sedan. De flesta människor förknippar dyslexi tillsammans titta på svårigheter.

Powered by Blogger.