Feb 28, 2011

PENYELUDUPAN HARAM PKR DI KERDAU??





Akhirnya kelihatan juga lokasi penyeludupan PKR bertempat di Rumpun Makmurdi Kerdau. Kononnya hendak membantu PAS di DUN Pahang ini. Bilik Gerakan Angkatan Muda Keadilan (AMK) Pusat. Pelik, bagaimana AMK boleh membuka bilik gerakan begitu sahaja? Bukankah parti yang mendaftar berhadapan dengan BN di Kerdau merupakan calon dari Parti PAS?




Walaupun benar PAS dan PKR telah bergabung di bawah Gabungan Haram bernama Pakatan Rakyat, akan tetapi Pakatan merupakan gabungan Parti yang tidak pernah mendaftar sebagai sebuah parti? Mana mungkin PKR dibenarkan membuka Bilik Gerakan PRK DUN Kerdau? AMK Pusat pula tu.

Di mana SPR pada ketika ini? Adakah SPR tahu akan insiden pembukaan bilik gerakan PKR secara haram ini? Melayu CinDia berharap pihak SPR dapat memantau perkara ini agar tindakan susulan dapat dilakukan.

Shamsul Iskandar mungkin membawa diri di Kerdau setelah ditolak sebagai calon PKR di Merlimau.

10 comments:

Pemuda TG said...

Apa lagi penyamun-penyamun, kasi runtuh lah itu rumah......tapi apa pasal ini rumha bau busuk....oh rupenya rumah al-juburi....banyak busuk lah...
mcm cite Ali Baba Bujang Lapok lah pulak...

blogenstarz said...

Inilah jenis manusia yang tak tahu malu....

Penyamun !

Anonymous said...

aku baru balik dr kerdau...memalukan!!

berderet2 lori bawak batu jalan nak turap jalan malam2 buta nih!
ada juga traktor bergerak2 tengah jalan!!

malu betul dgn perangai umno...bila prk, malam2 buta pegi turap jalan!!!

kan menipu namanya...nape tak tar jln tu sblm nih?

tak caya ko rang pegi lah jalan area kat Desa Murni Kerdau tuh!!!

macam ni perangai umno!!! memang bangsat la...nak menipu sokmo!!

Anonymous said...

anon March 1, 2011 12:29 AM


menipu celah bedah man oii ??dia nak turap, bagus la.. ada rasa tanggunggungjawab .. sebab apa waktu PRK je dia buat, sebab time tu la berduyun2 warga pakatan akan datang , siap berlori papan tanda doa, karang kalau tergelincir dalam lubang, mampus, tak ke korang salahkan BN ..


lagipun dia buat jalan tu sebab nak jalan tu tahan dosa orang PAS yang berat terbebankat bahu tu, tak caya tengok la lepas PRK ni berlubang balik ..

Anonymous said...

aku baru sampai kat umah dr kawasan kerdau tadi...ceramah pas,bab bagai samPASh...penuh penipuan dan maki hamun....sambutan penduduk pd setiap ceramah hamPAS semakin hancur... kira2 PAS boleh bungkus PRK kawasan kerdau ni

Anonymous said...

Pas bukan sahaja boleh bungkus kat kerdau.. rata rata kat semua tempat pun dah nak bungkus.. baguslah tu sebab kerja UMNO suruh dia gabung dan champion itu DAP..

Tengok itu banner, kali ini logo DAP kat bawah sekali.. seperti semua dalam PKR diorang ni berubah rubah..

Anonymous said...

Logo kat baju PR, DAP nombor satu, kat tengah, PAS last sekali..

Anonymous said...

jangan sombong dan takbur sahabatku umno!!

kalau menang pun kerdau/merlimau itu adalah kawasan tradisi umno...nampaknya umno masih lg belum teruji di kawasan terbuka 50-50..

dia menang di kawsan sendiri, itu biasa bg mana2 parti politik.dan ditambah lg dgn sogokan, rasuah, janji, ugutan, kawalan media, dll..dan situasi itu bukan lah sesuai utk dijadikan kayu ukur utk mengukur sokongan seluruh rakyat...!!!

ada faham!

Anonymous said...

bukan sombong dan takbur kawan..

tak caya pergi cakap dengan kawan kawan yang undi pas atau yang dulu atas pagar dan undi pas.. itulah kenyataan.. tak guna cakap dengan org yang taksub dengan pas yg setiap piliharaya dia pun sibuk.. org macam ni memang dah buta..

Anonymous said...

BETUL2...AKU BEKAS PENYOKONG PAS, KINI SOKONG BN SEBAB AKU TAK SUKA PAS BERPAKAT DGN DAP. ITU JE

Powered by Blogger.