Feb 2, 2011

NIK AZIZ - SYURGA DI BAWAH TAPAK KAKI AKU !!





Kuasa seorang Tuan Guru yang lahir dari PAS. Sehinggakan dipuja dan disembah seperti Tuhan. Dikejar ilmu yang dibawa olehnya. Setiap apa yang dikata adalah benar lagi suci. Tiada yang salah mengenai orang ini. Manusia pilihan. Malah syurga juga didakwa di bawah tapak kaki Tok Guru ini. Itu yang dikatakan seorang ahli PAS yang tinggal berdekatan dengan kediaman Melayu CinDia. Sampai begitu sekali. Nik Aziz ini mungkin bukan manusia agaknya. Jika ditanya Melayu CinDia siapa Nik Aziz sebenarnya, dengan jelas menjawab, beliau hanya manusia biasa yang hidupnya bergantung kepada kuasa politik. Itu sahaja. Ahli Politik. Bukan seorang Tuan Guru, bukan seorang Wali Allah apatah lagi manusia pilihan Allah. Beliau hanya sekadar seorang Ahli Politik. Insaflah wahai orang2 PAS.

10 comments:

ajai62 said...

Assalam

Sendiri pun belum tentu diberikan syurgs nak beri syurga pada orang lain. Apa hal?

Anonymous said...

Tengok muka dia pun meluat, macam mana nak kata tok guru!.

siti kedah

Anonymous said...

dalam sarban ada dua tandok agaknye...

Anonymous said...

Kalau nak harapkan pada serban atas kepala,serban taliban lagi besar,kalau nak harapkan pada biji tasbih yang dia pegang,sholin punya lagi besar,kalau nak harapkan doa yang baik2,doa dia lah yang paling pelik,abis apa lagi yang boleh diharapkan melainkan harap dia meninggal secepat mungkin dalam iman,kita eratkan semula siraturrahim sesama kita.

Anonymous said...

sebelum nie rakyat tidak berani membantah dan mengutuk setiap kata2 yang keluar dari mulut NIK AJIS dan alim ulamak PAS kerana mereka pada dasarnya berpaksikan ISLAM..tapi masyarakat semakin bijak menilai dan keburukan mereka semakin terserlah..

semoga kita terus mampu berfikir yang mana hak & yang mana batil kerna rupa2nya mereka juga manusia biasa yang ingin memenuhi tuntutan & kepuasan hati2 mereka sendiri..wallahualam.

Anonymous said...

Dia bukan wali Allah tetapi wali syaitan yang ingin menyamai Allah swt, sebab fatwa nya yang mengatakan Allah swt mencarut, samseng dan Nabi muhammmad saw sebagai budak kampung. Dengan sebab mencarut maka little nicky pun turut mencarut celako celako celako maka adakah dia samakan diri nya dengan Allah swt? Insaflah wahai orang orang jahil PAS. bertaubat lah sebelum terlambat sebab awak mendewa dewakan wali syaitan yang bertopengkan agama Islam yang suci.

Anonymous said...

orang di atas,
meh nak tanya .
kalau Nik Aziz ni wali syaitan, Najib tu wali apa, bapak syaitan?? :P

Anonymous said...

orang diatas aku pun nak tanya :
syurga ke neraka dibawah tapak wali selipar tu - jangan taksub sangat bodoh otak mati punya bangsat!!!!!!!!!!

Anonymous said...

assalamualaikum..
yang aku pelik kannn..entry ni nak cakap pasal orang yang taksub kepada Tok Guru kan..ye la yang taksub sangat tu memang la salahh..abis, salah Tok Guru ke diorang nak taksub sangat?
yang hang pa semua p kutuk Tok Guru apasai? saja nak dosa kering?? banyak sangat pahala kot tu kann..

Anonymous said...

Orang diatas nun... nak beritau sikit. nampaknya gambar wali terompah ni dah takde seri lagi da la ni... muka dah macaam org pakai lampin basah... tiada cahaya (nur) lagi..... apa sebabnya... sebabnya dah banyak MENGARUT.

Powered by Blogger.