Feb 28, 2011

KISAH ISMAIL SABRI BERSAMA BAYI DI KERDAU!!





Kalau jiwa sudah bergelar bapa, kasih sayang terhadap bayi dan kanak2 tidak dapat dipisahkan di dalam jiwa. Inilah salah seorang yang digelar pemimpin berjiwa rakyat. Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Seri Ismail Sabri semalam berkesempatan menemui Penduduk Kawasan DUN Kerdau bagi meninjau perkembangan terkini pengundi2 di kawasan tersebut.





Rata2 kesemuanya memberi sokongan penuh kepada kepimpinan BN apatah lagi dengan calon yang didedahkan iaitu Syed Ibrahim yang bukan sahaja berjiwa rakyat, malah kepimpinan berlatarbelakangkan Agama membuatkan kesemua penduduk di kawasan tersebut tidak sabar2 menunggu kemenangan calon tersebut.


Ismail Sabri juga meninjau beberapa rumah penduduk di kawasan tersebut dan menghulurkan sedikit bantuan ikhlas serta berjanji akan berbincang dengan Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob bagi menambah keperluan2 yang lain bagi meringankan beban tersebut.

Malah, beliau juga mendapati masih ada lagi kerja2 penambahbaikan sedang dijalankan yang telahpun dilaksanakan semasa ADUN erdau sebelum ini. Penduduk2 di sini masih lagi sedih dan akan sentiasa mengenang jasa2 ADUN Kerdau yang telah meninggal dunia.


5 comments:

Anonymous said...

kalau takat pegi masuk kampung dokong bayi pas tu amik gambar sengeh2, sapa pun buleh buat...berlakon jer!!!

kalau tak ada sebab masakan menteri yg mewah2, kaya2, elit2, nak datang ke kg yg kotor, buruk,...tentu demi undi...berlakon jer!!

padahal bukan jauh bebeno tempat ismail sabri dengan kg kerdau tu..lihat lah org2 kg melayu sendiri yg miskin, susah, rumah buruk, padahal ismail/najib sendiri org pahang....time nak undi baru lah tebalkan muka kempen...lps ni minyak naik...siap lah org susah, makin susah...menteri yg dokong baby td hilang entah ke mana ...


ular ismail sabri ni tak leh caya punya!!!


porahhh!!!

Anonymous said...

kurang2 ismail sabri datang dukong anak, dan bagi sumbangan, betulkan rumah, kurangkan bebanan. walaupun sekali skala.

tapi pas, skali skala dtg bawak fitnah bergoni2, lepas tu kutip derma jihad dari org kg dan felda yg susah dgn umpan syorgaaa....

Anonymous said...

09:17

sudah2 lah berlakon..nasib baik ada prk..kalau tak, mampus kering lah org kampung kerdau susah, miskin, menteri nak peduli? krim salam lah!!

menteri org pahang pun tak guna gak..sebab masalah air di pahang ni tak selesai2...memanjang jer kontang air paip...tak berair!!

menteri datang..."kami akan selesaikan masalah air.."...kentut lah!!!

patutnya umno/bn wajib ditukar di pahang ni, mslh air pun tak dpt setle...tak efisyen langsung!!!asyik kelentong jer!!!

aku tau lah , aku dok jengka!!
dulu najib dtg jengka kata mlsh air akan selesai....porah lah...jelas sgt kelentong najib!!!
tak leh caya lah betul lah puak2 umno nh!!! kena tipu hidup2...


bodooooo..!!

Anonymous said...

Salam
Nik Aziz lagi pandai berlakon, depan orang asli berlakon bagi duit bantuan, tetapi bila tidak ada PR, haram langsung menjengok, pelakon munafik terbaik, sama macam pemimpin pas yang lain, pelakon munafik lagi hipokrit, depan DAP cakap lain, dayus macam anjing, depan penyokong PAS lain pula wataknya, macam baru baru ni si munafik nik aziz tiba tiba je kata melayu penting, ceh, mcm anonymous diatas sekali tu, dayus lagi munafik macam pemimpin PAS yang lain, bodoh sombong, entah entah makan gaji dengan BN

PAS dayus, hipokrit, munafik, fasik, penipu, dlll
Bekas PAS 10 tahun dahulu, Taman Meru, Ipoh, Perak

Masjid Taman Meru adapun nak solat berasingan kononnya confirm masuk syurga, peh tui, penipu, tiap kali minta derma, duit tak tahu kemana tak ada audit, bila tanya duit dah masuk tabung PAS, konon

Anonymous said...

umno lagi suka org melayu miskin dan susah..sebab mudah dia nak ugut, gasak, dan perdaya..

berbanding dgn melayu yg dah celik dan bijak..susah umno nak menang kawasan begitu...

tengok lah ismail sabri, sanggup mencemar duli pergi kampung miskin kerdau...padahal dia org bera jer!! bukan jauh Bera dan Kerdau...tapi melayu pahang ni masih ramai yg miskin dan susah...padahal umno perintah lama dah!!!

itu lah munafiknya umno...sama2 kita tolak umno terutama PRU 13...memang tak leh pakai umno ni lagi dah!!!

Powered by Blogger.