Feb 15, 2011

KEMPEN PRU13 - DAP SAYANG MELAYU !!





Inilah kempen terbaru yang sedang dirancang DAP. DAP SAYANG MELAYU!! ANWAR IBRAHIM semakin goyah. Mungkin sebelum kita lihat DAP begitu serasi dengan Anwar. Strategi yang digunakan sememannya berjaya terlaksana. Maka tidak hairanlah jika DAP hanya bersetuju dengan lakonan mereka seolah2 kagum kepimpinan Anwar. Sebenarnya tidak. DAP telah menyusun strategi terbaru yang akan mempamerkan wajah baru DAP. Kita sedia maklum DAP setakat hari ini merupakan parti komponen haram PAKATAN yang mempunyai jumlah kerusi Parlimen tertinggi. Maka, strategi terbaru DAP menjelang PRU 13, DAP akan mendapatkan seberapa ramai ahli dari kalangan Melayu. Orang yang diperjawab melaksanakan tugas ini adalah orang Melayu. Orang Melayu DAP. Kumpulan Melayu DAP ini akan dipertanggungjawabkan untuk meracuni pemikiran oran Melayu agar bersatu di bawah parti. Apa ganjaran Kumpulan ini? Menjadi calon pada PRU 13. Gambar yang tertera di atas merupakan salah seorang MELAYU DAP yang sedang giat berkempen mendapatkan seberapa ramai ahli DAP dari kalangan kaum peribumi ini.



Apa moto yang akan digunakan bagi merancak kempen ini? DAP SAYANG MELAYU. DAP berterima kasih kepada PAS dan PKR yang telah banyak membantu menaikkan imej DAP. Akan tetapi, politik tetap politik. Mereka sedar PAS dan PKR semakin lemah. Untuk lebih kuat,

DAP hanya perlu meminta restu Tok Goku Nik Aziz. Apabila PM umum parlimen bubar, DAP tidak perlukan kedua2 parti ini. Masa untuk menguasai Malaysia telah tiba. Ke arah Middle Of Malaysia. Tiada keistimewaan hak Melayu, tiada Islam Agama Rasmi. MELAYU hanya tinggal nama sahaja. DAP akan kata pada ketika itu, SELAMAT TINGGAL ANWAR.. MALAYSIA KINI MILIK AKU.


7 comments:

Anonymous said...

die ni kawan aku same2 p cambodia pakai duit kementerian pengajian tinggi dulu.. hahahahaha..

femes da ko firdaus..

Anonymous said...

Mana pula pakai duit KPT kan emak bapa dia minta sedekah dari DAP

Anonymous said...

SAYANG SGT2 LA TU...AKU TAK PERCAYA SIKIT PUN KAT DAP TU...BERHATI2 LA DGN KATA2 INI...HABIS MADU SEPAH DIBUANG...HEHEHE

Anonymous said...

"gong xi" ni firdaus xian sheng
setuju ngan anon 10:37
tunggulah kesan habis madu sepah dibuang

marilyn said...

perh....dia ni mmg DAP totok. penah bedebat dgn aku dlm Fb,tp lari mencicit.

Pok Pen Firdaus mmg cam haram jadah.

Anonymous said...

Wahai Firdaus bangunlah dari tidur dan mimpi yang nyeyak.. janganlah kerana boleh berbahasa cina anda menjadi lebih kecinaan.. janganlah kerana diampu oleh cina anda lupa akan asal usul anda.. memang orang muda seronok kalau dapat attention dari org sekeliling tapi janganlah sebab itu anda jadi pengkhianat bangsa.. lebih rela diperbodohkan olen bangsa sendiri daripada bangsa lain..

Anonymous said...

bace lates post die pasal ni..

bro apa yang berlaku di penang adalah sebab diorang xde lesen dan menda tu sengaja dibesar2kan oleh utusan n tv 3...xde apa sangat pun....sama seperti isu YB teo masuk surau Alhuda n masjid Cheras Jaya...
ada ko dengar nazir masjid cheras jaya dikenakan apa2 tindakan??
ye singapore keluar dari malaysia then ko nak kata yang orang melayu terabai???ko xrase ke yang orang melayu kat sana berjaya tanpa tongkat???ko nak kata yang islam tertindas???
bro....melayu islam sana adalah minor bro...jika melayu ada di amerika pun sama juga keadaannya sebab minor....

Powered by Blogger.