Feb 28, 2011

'KEMALUAN' PAS DITUTUP OLEH CALON BN KERDAU!!





Bukan hendak bongkak atau menunjuk2. Hanya ingin nyatakan kebenaran fitnah PAS. Calon BN DUN Kerdau akhirnya terpaksa menghentikan fitnah ini dengan segera kerana tidak sanggup membiarkan sahabat seAgama beliau dari PAS bergelumang dengan dosa akibat fitnah yang mengatakan beliau tidak tamat sepenuhnya dalam pengajian Ijazah Universiti Al Azhar.




Mungkin ramai di kalangan orang2 Politik berpendirian terlalu awal buat Syed Ibrahim menunjukkan bukti tersebut, akan tetapi Syed Ibrahim merasakan adalah 1 tanggungjawab kita sebagai Muslim membantu sahabat kita walaupun berlainan Agama, tidak terus dibelenggu dengan dosa mengenai fitnah Ijazah yang diperolehi beliau.

Melayu CinDia dapat mengagak apakah serangan balas PAS untuk menutup 'kemaluannya' yang telahpun 'tersebar' di seluruh Kerdau. PAS akan mengatakan bahawa Sijil itu dibeli, atau Syed Ibrahim sendiri yang mencetak Sijil tersebut. Apa persediaan kita?


4 comments:

Anonymous said...

sebenarnya tuduhan ini umno yang buat sendiri nak burukkan pas..(berlakon lah ustad nih)

pendek kata, umno konon2 fitnah calon dia sendiri, tapi tuduh pas yg fitnah..


biasa lah tektik parti yg suci nih umno ni!!!

melayu bangkit said...

anon 11.45 nie..

duk melalut apa?? sapa yg buka cerita nie..

kalau bukan pihak lawan.. haha

Anonymous said...

ye la..kalau ada ijazah pun tak de sampai tayang-tayang kat org, masuk tv, srt kabar, internet, fb, dll...

org pun ada degree jugak...

bak kata org.itu dah riak namannya...

macamlah dia sorang ada ijazah...ada org ada PhD lagi...tak riak pun....

Anonymous said...

bagus le tu sebelum dosa fitnah bertimbun timbun lebeh baik tunjuk kan kebenaran ...yg riak sombong lu orang senang senang menghukum sesama islam sesama kiblat...dan banyak lagi sesama nya sikit ingat lee...

Powered by Blogger.