Feb 8, 2011

HUSAM MUSA DEDAH SKANDAL SEKS ADUN PAS PERUPOK ??





Jika sebelum ini Kumpulan Facebooker Nadi Rakyat dan blogger Papa Gomo mendedahkan Skandal Seks melibatkan ADUN Selising dari Kelantan, kini beliau tidak keseorangan. Pendedahan terbaru akan dibuktikan mengenai kisah seorang lagi ADUN dari PAS, ADUN PERUPOK yang kecoh semalam di beberapa blog. Lebih mengejutkan, pendedahan ini dibongkar oleh salah seorang Pemimpin Kanan PAS Kelantan. WOW !! Apa muslihat beliau?





Kisah seks beliau ini dikatakan bermula dari sebuah Hotel terkenal iaitu Hotel Grand Season. Hotel 5 bintang. Lebih hebat dari ADUN Selising. Jangan pula marah pada blogger2 Pro Kerajaan. Info mengenai kes ini bukan direka cipta dari kami. Seperti yang Melayu CinDia perkatakan, ianya datang dari mulut Pemimpin Kanan PAS Kelantan. Pelikkan? Apa motif beliau menceritakan semua ini?

Soal moral yang dahulu seringkali dikaitkan dengan pemimpin2 UMNO kini tidak lagi relevan. Pemimpin2 PAS sendiri sudah mula menunjukkan taringnya dengan menggunakan kuasa bagi menutup kesemua perbuatan maksiat mereka.

Lebih mengejutkan, pembongkaran ini bermula dari Pemimpin2 PAS dari Kelantan, sebuah Negeri yang digelar sebuah Negeri Serambi Mekah. Bukankah ianya 1 penghinaan?

Persoalannya, siapakah pemimpin PAS yang membongkar kisah ADUN Perupok? Husam Musa? Mungkin Ya, Mungkin Tidak. Tunggu.... Jawapannya selepas ini.

11 comments:

Gan Eng said...

berzina itu halal bagi PAS..bekerjasama sesama muslim itu haram apabila ada UMNO..hanya boleh berkerjasama dengan DAP! ..

BRO..kalau ada video boleh post dan dikongsikan..

Abu Garcia said...

ehhhhh....tak aih .... nanti si tua kutuk tu boleh ampunkan..

tabligh said...

Saya baru saje habis hantarkan post terbaru saya mengenai " Dulu Melacurkan Agama Sekarang Agama diLacurkan "

Nampaknya puak PAS ni dah kena batang hidung sendiri.

Hasil do'a dah jadi kebalikannya.

sukusakat-hangtuah.blogspot.com

Anonymous said...

Bagaimana budaya hidup Yahudi berakar umbi dalam kehidupan aktivis & blogger politik sekular umno .... sebagaimana dinyatakan dalam Surah al-Mai'dah, Ayat 41:

"Wahai Rasul, janganlah hendaknya kamu disedihkan oleh orang-orang yang bersegera (memperlihatkan) kekafirannya, yaitu di antara orang-orang yang mengatakan dengan mulut mereka: "Kami telah beriman", padahal hati mereka belum beriman; dan (juga) di antara orang-orang Yahudi.
(Orang-orang Yahudi itu) amat suka mendengar (berita-berita) bohong dan amat suka mendengar perkataan-perkataan orang lain yang belum pernah datang kepadamu;
mereka merobah perkataan-perkataan (Taurat) dari tempat-tempatnya. Mereka mengatakan: "Jika diberikan ini (yang sudah dirobah-robah oleh mereka) kepada kamu, maka terimalah, dan jika kamu diberi yang bukan ini,maka hati-hatilah".
Barangsiapa yang Allah menghendaki kesesatannya, maka sekali-kali kamu tidak akan mampu menolak sesuatu pun (yang datang) daripada Allah. Mereka itu adalah orang-orang yang Allah tidak hendak mensucikan hati mereka. Mereka beroleh kehinaan di dunia dan di akhirat mereka beroleh siksaan yang besar.

Surah al-Mai'dah, Ayat 42:
"Mereka (orang Yahudi) itu adalah orang-orang yang suka mendengar berita bohong, banyak memakan yang haram. Jika mereka (orang Yahudi) datang kepadamu (untuk meminta putusan), maka putuskanlah (perkara itu) di antara mereka, atau berpalinglah dari mereka; jika kamu berpaling dari mereka maka mereka tidak akan memberi mudharat kepadamu sedikitpun. Dan jika kamu memutuskan perkara mereka, maka putuskanlah (perkara itu) di antara mereka dengan adil, sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang adil.

Kita/ anda/ kami dipihak mana dalam ayat diatas?

Anonymous said...

SEBAB ITULAH JGN SESEKALI MENDOAKAN KEMUSNAHAN SAUDARA SEAGAMA..YG MENGUCAP DUA KALIMAH SYAHADAH...YG MEYAKINI RUKUN IMAN DAN RUKUN ISLAM..

Anonymous said...

wowwwwwwwww
kalau hentam umno lupa segala ayat dan hadis. bila nak bongkar kebobrokan mereka ayat hadis pulak keluar. double standard nya. tp keburukan pemimpin kena dedahkan sebab mereka membawa suara rakyat. takut sekor kerbau membawa lumpur habis semua terpalit

Anonymous said...

Kalau yang buat pembongkaran itu sendiri dari ADUN pas pulak macam mana? Sebelum panggil orang UMNO sekular fikir dahulu dan jangan suka mengkafirkan orang UMNO. Setahu aku PAS lah yang paling suka buat fitnah, kalau tak percaya tengok saja lah pok nicky yang mengatakan Allah swt mencarut , satu sifat yang keji pernah aku dengar dan dia mengatakan itu sifat Allah swt? Dan dengan bangga nya dia pun mencarut jadi sekarang dia sama taraf dengan Allah swt? Bertaubat lah pengikut PAS. Faham lah yang pok nicky ni adalah ahli politik dan bukan nya alim ulama. Dengan kata kata nya yang angkuh bolih kah dia gerenti yang diri nya memasuki syurga Allah swt di suatu masa kelak?

Ingat lah pesanan Rasullullah saw di akhir zaman banyak orang yang jahil dan zalim mengaku diri mereka alim ulama, mungkin little nicky salah satu dari nya? Insaf dan bertaubat serta pulang lah kepangkuan Islam sebenar, ingat lah bahawa PAS bukan nya agama Islam, ianya hanya lah parti politik yang berdewakan nafsu untuk berkuasa dan melutut kepada DAP demi undi kaum cina. Itu sahaja.

Betahun dapat kuasa tetapi kerja tak lain dari memecah belahkan umat Islam. Itu lah PAS parti anutan syaitan sebab dewa nya suka berkawan dengan syaitan.

Anonymous said...

TAFSIRAN surah al-Mai'dah, ayat 42.BENAR, yg aku kesali PENTAFSIR mengguna peluang mengaitkan dengan sekular dan UMNO, ini dah tentu juak2 hamPAS, ambil kesempatan dan pakai topeng politik juga nak mengajak orang lain mengikut acuan fikiran isi pentafsir.

Apa juga boleh tafsir dan disesuaikan macam taurat, injil kerana ulamak hamPAS akan cakap keperluan semasa, asal pengikut boleh terima, MACAM2 patua ikut suka dihambur dalam ceramah dan media pembangkang. langau....takebear...

Alang menyeluk pekasam, biar belumur sebadan. bloger yg bermaklumat, DEDAH habis skendal dan penzinaan, persundalan dam pati hamPAS
PSPSPS

Anonymous said...

ni dah kira senjata mkn tuan..ha ha..pas oh pas..mana islam anda semua..tukar je parti anda pada jenama baru..parti islam engko orang dah tak relevan lagi..aku cadangkan tukar nama pada PARTI AMALAN SEKS..oraight ke..nasib kau orangla pas..dapat pemimpin kaki seks..hu hu..Tuhan bayar cash tu..

Anonymous said...

bagi tau la apapun kalau berlaku depan mata sekalipun tetap takkan akan mengaku kesalahan ..siap guna ayat Al Quran, jadilah diri sendiri jgn menegak yang salah walau dah tahu itu dah salah, jgn sampai diri menbodohkan diri sendiri,mungkin yang menyokong ini merasakann tetap akan masuk syurga walau tak sembahyang pun kerana hanya menyokong PAS... Nauzubillah....

Anonymous said...

KAU INGAT PAS NI MCM UMNO KER...BILA TAK SEBULU TERUS BUAT FITBAH SEKS.

Powered by Blogger.