Feb 2, 2011

HASAN ALI MB BARU SELANGOR ??





Melayu CinDia mendapat khabar berita dari rakan2 dari PAS Gombak bahawa PAS Selangor sedang merancang untuk mendesak MB Selangor, Khalid Gagap meletak jawatan dan memberi laluan kepada Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr. Hasan Ali bagi mengisi kekosongan jawatan tersebut. Strategi ini mesti dilaksanakan dengan segera kerana statistik yang dikeluarkan jelas menunjukkan bahawa sokongan pengundi Melayu terhadap Gabungan DAP, PKR dan PAS bukan sahaja berkurangan malah semakin kritikal. Mereka juga mendakwa Hasan Ali dikatakan mampu mengembalikan sokongan pengundi Melayu di Selangor kerana prinsip beliau yang dilihat lebih mempertahankan Melayu dan Islam selain pengaruh beliau yang dikatakan kuat di kalangan masyarakat Melayu di Selangor. Kuat? Entahlah. Apa yang Melayu CinDia nampak dengan jelas karier politik Hasan Ali akan dimatikan terus dan beliau tiada lagi tempat di Selangor pada PRU 13.

3 comments:

ajai62 said...

Assalam

Siapa yang sokong dia bodoh. Letaklah siapa pun sebagai MB Selangor dari puak pembangkang ni takan terbela punya nasib rakyat Selangor. Dah kalau hidup pun macam boneka nak kata apa....

YB Raz said...

setakat ni memang dia sorang je yang terbaik di selangor..tapi betullah puak dap tak akan sokong dia..begitu juga dengan melayu islam liberal didalam pkr..comfom hassan ali kena cruxifixion dek puak puak dalam pakatan..

jalan terbaik untuk selamatkan selangor adalah dengan mengembalikan semua selangor kepada umno.

Anonymous said...

Dikalangan yg buruk tu rasanya YB Hassan Ali adalah pilihan terbaik buat masa ini. So, perubahan kena dibuat juga, takan u all nak suruh Ronie Liu pulak.....ke nak bagi kat YB Suhaimi????


Orang lama.

Powered by Blogger.