Feb 26, 2011

GODAAN IBLIS BETINA, HISHAM TERNODA??





Justify FullGambar yang sangat menarik. Blog Gerakan Anti PKR sempat menangkap beberapa gambar aksi panas Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teresa Kok bersama Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hashamuddin Tun Hussein. Gambar terbaik di Hari Penamaan Calon DUN KERDAU. Sayang sekali Melayu CinDia tidak berkesempatan bersama2 OTAI2 Blogger masuk ke dalam perkarangan Dewan tempat Penamaan Calon. Hanya menangkap gambar sekitar luar sahaja. Huhu..Teresa Kok mengambil kesempatan dan masa yang ada untuk 'beramah mesra' seberapa ramai Pemimpin2 UMNO yang ada disekeliling beliau. Seperti rakan seperjuangan sehingga lupa terus dan meninggalkan rakan2 sekutu dari PAS. Apa agaknya yang cuba disampaikan Teresa Kok.?




Inilah yang dinamakan godaan seorang wanita, hendak dikatakan godaan Syaitan, Ahli Parlimen Seputeh ini kelihatan seperti manusia biasa saja. Tapi, inilah godaan wakil sebuah Parti yang cuba hendak menyampaikan kepada kesemua masyarakat bahawa DAP tidak benci pada UMNO sepertimana PAS benci akan parti mewakili Kaum Melayu tersebut.

Teresa juga cuba hendak menyampaikan mesej kepada rakyat bahawa DAP juga tidaklah begitu jijik dengan UMNO sepertimana PKR dan PAS yang sentiasa berkempen habis2 an menganggap UMNO umpama sampah Negara. Inilah 'wajah sebenar' DAP. UMNO dan DAP sama sahaja. Maka, tidak mustahil DAP juga boleh diterima di kalangan orang Melayu satu ketika nanti.

Kempen yang sedang dipergiat oleh DAP kini kian rancak. DAP Sayang Melayu... DAP juga boleh dilihat mewakili kaum Melayu, walaupun Pengerusinya berbangsa Cina. Gambar ini akan menceritakan kepada kita strategi terbaru DAP yang kini tidak lagi memerlukan PAS apatah lagi PKR untuk menggoda bangsa peribumi untuk menyokong Pakatan.

Sejak akhir2 ini kita dikejutkan dengan beberapa pembukaan Cawangan2 baru yang majoritinya dibarisi oleh AJK yang berbangsa Melayu. Adakah ini sebagai petanda bahawa DAP sedang meminta 'restu' dari UMNO untuk 'menghalalkan' mana2 pemimpin UMNO untuk menyertai DAP?


Sebelum ini salah seorang Jentera DAP menghasut PAS untuk menghantar spy Amoi Seksi untuk mnyertai kempen PRK bersama calon BN DUN Kerdau. Mereka seolah2 cuba menaikkan kemarahan UMNO terhadap PAS. PAS semenangnya telah ternoda dengan godaan2 DAP sehingga lebih rela bekerjasama dengan DAJAL apabila muncul ke bumi sebelum Hari Kiamat demi memusnahka UMNO.

PKR?? Hanya memudahkan misi Anwar untuk bergelar Perdana Menteri, biarlah nyawa Agama dan Bangsa tergadai, ianya tidak sama sekali menjadi masalah jika itu jalan mudah mencapai misi Anwar.

Dahulu kita tidak pernah terfikir DAP akan bersatu bersama PAS di bawah gabungan Pakatan. Hari ini ianya berlaku. Dahulu juga kita tidak terfikir akan ada pemimpin2 Melayu dijulang sebagai Pemimpin DAP. Hari ini, bukan sahaja menjadi kenyataan malah semakin mendapat sambutan.

Mungkin selepas ini, Umat Islam dan Melayu tidak menghadapi sebarang masalah untuk melupuskan terus Perlembagaan Negara sedia ada dan digubal dengan lebih efektif.. Malaysian Malaysia... Malaysia milik semua... Cina mampu pimpin Melayu.. dan akhir sekali... MALAYSIA TANPA MELAYU.

Berjaga2 lah dengan strategi parti ini, Kerana nyawa Agama dan Bangsa terletak di genggaman kita. Jika kita membiarkan ianya diserahkan kepada mereka, apa lagi yang tinggal pada kita? Melayu akan menghabiskan sisa2 hidup sahaja. Setelah sisa2 itu hilang, ke mana arah tuju kita?


6 comments:

Anonymous said...

undi lah umno...jalan nya sudah jelas dan terang iaitu = BARANG NAIK....mampos lah engko umno...tak guna...!!!

Anonymous said...

anon 12:51..Mu undi PAS and geng dapat turun barang ka..??..pirah mabuk...mangkuk ayun...mentedarah duit kerajaan...pandai sikit lawan balik..umpama anjing-anjing dan bajingannya..pi lah belajar syukur dan t/kasih...seburuk-buruk aku sokong umno tapi tak pernah aku junjung bendera MCA ke,Gerakan ke..tp puak Hampas...bendera DAP hampa kilik dan galas...bawalah keshorga Pok Nik tu....brengset...

hantu mak limah said...

undilah Bob lokman......tapi mesti pakai sms.

Anonymous said...

anon 12:51am yg bangang
klu tak nak brg naik, arahkan semua juak2 pas jgn duduk kuarters kerajaan. sedar diri la sikit.jd kerajaan boleh berjimat...hehehe

Anonymous said...

Bodoh betul anom 12:51.. Tu lah kalau otak letak kat lutut tak boleh pikir.. Harga minyak dan barang naik bukan sebab UMNO tapi berlaku kat seluruh dunia.. Tak kan UMNO bodoh nak naik kan harga sewenang wenang nya kalau dah tahu org marah dan tak sokong dia.. Tulah kalau banyak baca HARAKAH dan Berita Selangor tu.. Tak berkembang kepala otak.. Yang berkembang kepala konek aje..

PS: Harga Ubat kuat dalam Harakah tu ada naik tak..

Anonymous said...

Ubat kuat tu...macamana mahal sekalipun dia orang tetap akan beli...he..he..he..

Powered by Blogger.