Feb 4, 2011

GOBALA BONGKAR NIK NAZMI ANAK IKAN ANWAR!!





Lucu apabila Pengarah Komunikasi PKR, Nik Nazmi menegur bekas TAIKO PKR, N.Gobalakrishnan berkenaan isu kritikan secara terbuka. Nik Nazmi agaknya lupa siapa orang yang beliau tegur itu. Nah, terkena pukulan maut dari Gobala. Ahli Parlimen Padang Serai ini membongkar 1 kes yang agak memalukan Anwar dan Nazmi. Gobala telah mendakwa bahawa Nik Nazmi satu ketika dahulu hanyalah seorang tukang bancuh kopi Anwar sahaja. Tiada jawatan penting dalam PKR pun.





Gobala juga menempelak salah seorang ADUN Selangor yang mendapat jawatan dalam PKR atas ehsan Anwar aka jawatan mee segera. Nik Nazmi dakwanya tidak pernah berdepan dengan FRU dan berjuang secara jantan mempertahankan parti yang telah beliau dukungi sejak 13 tahun yang lalu.

Nik Nazmi hanya seorang anak ikan Anwar yang baru saja di angkat 3 4 tahun dahulu dan secara tiba2 menjadi seolah2 orang paling korporat di dalam PKR. Gobala mencabar Nik Nazmi menjawab soalan2 yang beliau kemukakan mengenai kepincangan dan penyelewengan yang berlaku di dalam PKR. Malah Nik Nazmi tahu akan perkara ini.

Masyarakat India yang menyertai PKR menunggu janji2 yang pernah Anwar lontarkan kepada mereka. Bukan datang dari mereka. Namun, bukan sahaja tidak dikotakan, malah mereka dianiaya lebih teruk dari sebelum ini. 1 hari nanti Nik Nazmi akan menjadi mangsa seperti Rahimi dan Saiful Bukhari.


10 comments:

Anonymous said...

Budak ingusan ni spesis dgn nik aziz kot. ? kesian, macam ada penyakit sawan je

Anonymous said...

Itulah ego fahaman racist hindu gobala.. persis ego racist cina chua soi lek yang anti Islam yang membuat UMNO menikus saja! seperti baculnya muhyidiin yasin yang melutut kpd mic dalam isu karya sastera SN Abdullah, interlok.

Dayusnya pemimpin melayu umno untuk daulatkan bahasa, bangsa & tanah air sendiri!

dulu hilang singapura, batu putih, zon minyak blok L &M,... kerana bengap & korup pemimpin umno. sejarah akan melaknat sehingga kiamat atas pengkhianatan umno selama ini.

Anonymous said...

anon February 4, 2011 11:34 PM

Apa yg ko merepek ni setan!?

Anonymous said...

annon 1134 setan suruhan DAP belaan PAS pembancuh kopi PKR...

Anonymous said...

Comel budak tu.. memamg selera anuar punya...

Anonymous said...

Dah tu tak kan nak hilang Malaysia macam hilang singapore.. Perjuangan untuk daulatkan bahasa, bangsa dan tanah air kenalah bermula dari diri kita dahulu.. Kalu dok sokong kumpulan Malaysia untuk Malaysia macamana nak capai semua tu.. Cuba tengok berapa ramai melayu yang dapat masuk uni kalau tidak dibantu oleh kerajaan.. tak payah tengok jauh jauh, tengok aje kat Cikgu Mala.. Fikirkanlah untuk anak anak bangsa kalau bukan untuk kita..

Aku said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

anon February 4, 2011 11:34 PM fikir kalau sokong DAP+PKR+PAS boleh mendaulatkan Melayu dan Bahasa Melayu ke?
Dah lupa kat isu papan tanda bertulisan jawi yg DAP nak hapuskan tu?
Tak baca suratkhabar ke?
Sedangkan tulisan jawi yg sekadar salah satu jenis sistem huruf di dunia pun diorang anti, inikan pula Melayu dan Bahasa Melayu...

Rizan said...

Jgn sering peribadi orang. Jgn aibkan maruah org. Apabila berpegang dgn tali Allah, maka hanya Islam shj jalan penyelesaian. Matanglah dalam pertuturan dan tindakan. Jadilah profesional dan rasional. Bukan emosional.

Rizan said...

Jgn serang peribadi orang. Jgn aibkan maruah org. Apabila berpegang dgn tali Allah, maka hanya Islam shj jalan penyelesaian. Matanglah dalam pertuturan dan tindakan. Jadilah profesional dan rasional. Bukan emosional.

Powered by Blogger.