Feb 21, 2011

GAMBAR KEMALUAN - EXCO KELANTAN TAWAR RM 3JUTA??





SATU LAGI PENDEDAHAN MELALUI GAMBAR. Kini telah disiarkan Gambar kemaluan ADUN Perupok ini disimpan sekian lama oleh Kumpulan Facebooker Nadi Rakyat dan berada di tangan wanita terbabit. Inilah gambar yang dimaksudkan. Sebelum ini, Melayu CinDia beranggapan ramai di kalangan pembaca yang mendesak dan tidak sabar2 untuk dipamerkan gambar ini di dalam blog. Rupa2 nya pemimpin PAS Kelantan juga ada yang tertunggu2 dan sanggup melakukan apa saja bagi memastikan gambar kemaluan ADUN ini disiarkan. Seorang Exco PAS Kelantan yang sememangnya sedang merancang menjatuhkan kumpulan penentang beliau termasuk ADUN Perupok dikatakan akan menawarkan sejumlah wang yang besar kepada Kumpulan Nadi Rakyat untuk memiliki gambar kemaluan wanita yang telah dinodai ADUN Perupok. Malah, Exco tersebut sanggup memberi jumlah wang susulan yang lebih besar jika Nadi Rakyat berjaya menjatuhkan krelibiliti ADUN terbabit.




Kisah Skandal seks ADUN Perupok, Kelantan bersama seorang wanita yang juga digelar isteri orang bukan lagi isu baru. Pendedahan secara ringkas yang disiarkan di beberapa blog melalui maklumat penyiasatan Kumpulan Facebooker Nadi Rakyat telah membuatkan ADUN tersebut terbujur kaku sebentar. Umum mengetahui bahawa beberapa gambar panas yang berada di tangan wanita terbabit kini telah berjaya disimpan pihak Nadi Rakyat. Gambar Bahagian dada wanita tersebut telahpun disebarkan yang dipercayai disimpan ADUN Perupok.

Salah seorang Exco PAS Kelantan dikatakan akan cuba menghubungi wakil Kumpulan Facebooker Nadi Rakyat bagi membincangkan perihal Skandal ADUN Perupok. Exco ini akan mengadakan perjanjian dengan sejumlah wang yang lumayan sebagai restu untuk Kumpulan Nadi Rakyat meneruskan usaha menjatuhkan karier politik ADUN ini.

Jika benar Exco ini ada perancangan seperti ini, adakah Kumpulan Nadi Rakyat sanggup menerima wang tersebut? Kumpulan ini yang juga merupakan rakan2 seperjuangan Melayu CinDia pernah menerangkan tujuan utama pendedahan2 ini disiarkan. Ianya bukanlah untuk menjatuhkan mana2 individu. Akan tetapi, ianya bagi membuktikan kepada masyarakat luar bahawa PAS bukanlah kumpulan maksum yang terlepas dari dosa seperti yang dikatakan Nik Aziz sebelum ini. Pemimpin2 PAS juga bukanlah kumpulan yan telah dicatat sebagai ahli Syurga.

PAS dengan zina tidak dapat dipisahkan. Kelantan sebagai bukti. Maka, sudah tiba masanya Kerajaan ini ditukar. Kerana mereka hanya mempamerkan wajah seperti golongan ulama'. Akan tetapi, jiwa mereka penuh dengan kerakusan yang dikuasai Syaitan. Ini yang akan Nadi Rakyat buktikan. Kerana perjuangan tetap perjuangan. LAWAN TETAP LAWAN. Demi Agama, Bangsa dan Negara. Dan demi perjuangan parti pilihan kita, UMNO Barisan Nasional.


16 comments:

Anonymous said...

Pok Nik kata ambik je duit tu tapi jgn undi BN, undi PAS. Gerenti tak berdosa. Masyuuuuk syurga. Tapi bukan syurga Allah S.W.T. Syurga PAS! tak taulah bentuk syurga PAS macam mana. Gi tanya Pok Nik. hehehee

Anonymous said...

Dalam PAS ramai juga golongan cerdik pandai dan boleh berfikiran secara bijak tetapi mereka tidak menggunakan anugerah Allah itu untuk 'menilai' pemikiran dan kebijaksanaan akal Marsidul Nik Aziz yang sejak akhir-akhir ini meletakkan PAS menjadi parti setaraf kumpulan agama yang dipimpin Ayah Pin. Kenapa agaknya? Tiada kekuatan,keberanian bersuara dan bertindak untuk menegur beliau kerana menganggapnya beliau merupakan pemimpin yang maksum dan terlalu suci bersih?
Kita sepatutnya menilai pemimpin, bukan kepada rupa paras tetapi tengok kepada APA YANG DIA CAKAP dan BUAT kerana kedua-duanya memberi kesan yang besar kepada sesuatu organisasi yang dipimpinya.Renung-renungkanlah.....

Anonymous said...

Ajaran ayah Pin= Parti Ajaran Ayah Jis....kahakahakah

Anonymous said...

Itu hali wa punya handpone lusak loh.. wa amik lambar ini pon cuma mau syok syok loh.. tapi lu olang kasi kecoh.. wa stim bila tengok pasal bole buat umpan pak chu ceng.. hehehe..



adun pelupo..

Anonymous said...

>>>> JANGAN LAH KITA PANDANG ...SIAPA YANG BERKATA......AKAN TETAPI ...PANDANGI LAH APA YANG DI KATAKAN..<<<<

Yookkkk...mari kita sama2 fikirkan.!!

Anonymous said...

Hanya setan jer yg suka buat fitnah macam nih...!!! Semoga Allah laknat kalian semua...

Anonymous said...

kenapa ckp fitnah pulak..tak perasan ker cincin yang dia pakai tu..

Anonymous said...

fitnahfitnahfitnahfitnahfitnahfitnah......thuiihhhh..ueeekkkkk...kalu ko puak dia gak semua fitnah...baso otok bengong...puak mu tu ore weh,,buke malaikat..puak mu pong kerah konek juga tengok cikpit wehhhhh....bengonggggg!!!

Anonymous said...

Orang UMNO ni kalau cerita pasal burit memburit ni memang handal

InsanMarhaen said...

TIADA YANG LEBIH JIJIK MAHA KOTOR MELAINKAN UMNO LAKNATULLAH.... MENYEBAR2 FITNAH TANPA BUKTI.

SEPATUTNYA KALO JUJUR TANPA HATI BUSUK, BUAT SAJA LAPORAN POLIS, BIAR MAHKAMAH TENTUKAN.

TAKPAYAH LAH JADI PENYEBAR BENDA LUCAH. SAMA ADA BENAR ATAU PALSU KERANA KESUDAHAN LAKNAT ALLAH JUA YG DAPAT..

Matkilau said...

kepada org PAS, Terima lah kenyataan ni. Nobody is perfect. Semua ada nafsu. kalau nafsu lebih dari iman ni lah jadinya. Kenapa siapa yang menuduh ni fitnah? apa lagi korang nak kau bukti depan mata untuk korang tengok.(Jgn tengok lama2 haram)
Yeah org UMNO memang pandai berbual pasal burit tapi org PAS lagi pandai bila buat keje tu bukan burit aje backrit sekali dorang support. haha siapa yang lebih buruk.

kenapa yang kena fitnah diam tak nak buat laporan polis? dlm Scandal kat coach keretapi apa comment ni ajis bila saksi sampaikan cerita itu padanya? kalau fitnah kenapa ni ajis tak buat polis report?

Kalau PAS baik hati tak suka jatuhkan org, fitnah org dan tak busuk hati mesti org lain pun baik dgnnya. PAS pun banyak fitnah Umno. tengok aje ceramah nizar dan lain2 semunya banyak fitnah. Siapa bela nasib anak2 dan janda2 MEMALI ? mana duit dia pergi. kalau yang si peneriman buat bising tak dpt satu sen sampai buat buku lagi pasal salah laku Mat sabun tu dan ahli PAS lain, kenapa PAS tak buat sesuatu. PAS tak kesian kan ke kepada org islam yang memberi sokong kuat pada PAS dulu?

Anonymous said...

pru13 penamat karier adun perupok

Anonymous said...

WAHAI ORG PAS.....CUBALAH GUNA OTAK SKIT.....YG BENAR TETAP BENAR,,,TERIMALAH HAKIKAT BAHAWA ADUN PERUPOK MASIH LAGI BERNAFSU BESAR,,,,,BUKANNYA MAKSUM...BILA KENA BATANG HIDUP FITNAH....PIRAAAAAAAAH

akmal said...

sebagai seorang yang berfikiran waras ,aku pun geram dengan puak hamPAS celako.dulu aku minat juga gan hamPAS, tp skrg cam celako,hanya tau minta derma,kawin lebih dari 1,caci melayu yang pro umno,bukan nak sama2 membangun bersama umno, tolak cina seperti di singapore cina bergabung dengan cina,halau melayu,dari 24 kawasan parlimen hanya 2 atau 3 shj kawasan diwakili melayu...semua yang umno buat salah,tp dia org dpt masuk u hasil duit umno juga bg.MARA JPA.tahu kritik je,bukan nk sama2 bagi idea bangunkan melayu.

Anonymous said...

Apa Pas peduli tentang kelangsungan Melayu..yang penting tembolok dan nafsu mereka dapat dipuaskan.

Pas dok caci maki UMNO pasal UMNO kononnya banyak dilebihkan oleh kerajaan, dapat duit, bantuan yg walhalnya anak2 orang pas pun terima sama.

Mereka gilakan pangkat, harta dan nama sahaja yang selama ini dipegang oleh Melayu UMNO...

Senang cakap cemburu dan gila kuasa jer..pejuang Isalm?? Jangan mimpi la, kalimah ALLAH dijual kepada gereja, hasil arak, judi pun dia sapu bila berkuasa diselangor.

Tgk di kelantan bila dapat pegang kuasa terus nak pegang sampai mati..

X percaya? tgk la jawatan menteri besar kelantan tue saper yang pegang??

Aku rasa esok2 bila dia dah kojol baru org lain boleh naik..

Dulu kata klu Tun Mahathir letak jawatan hari ini, esok sesudah subuh dia letak jawatan Menteri Besar...tapi??

Serupa ceramah Pas dulu la, dulu kata Tun M tu gila kuasa, ibarat pelepah pisang, selagi x direntap x kan jatuh.

Nahh..sekarang murshitdoll dia yang buat perangai mcm tue yang korang puak dan juak hamPIS kat bawah ni mendongak dan melangut jer la sambil terima fatwa mengarut dan teruskan la mendokong murshitdoll tu sampai la dia kojol...

Dah kojol ti baru la korang dapat naik..itu kalau dapat la.. pasal apa korang kena berebut dengan geng2 nuar jubo yang dah diletakan oleh nuar jubo dalam pas..nasib la...

Pas..pas...aper la nak jadi.....

Anonymous said...

Pas bodo.org pas bodo. Gile sxx

Powered by Blogger.