Feb 15, 2011

FACEBOOKER KATA RASULULLAH ITU ANJING !!





SALAM MAULIDUL RASUL... Jika pengunjung Blog Gelombang Rakyat masih ingat Melayu CinDia ada memaparkan artikel berkenaan penghinaan seorang Facebooker menggunakan nickname Evan Raven berwarganegara Malaysia yang menghina ALLAH dengan gelaran Khinzir. Manakala di saat kita menyambut Ulangtahun Kelahiran Rasulullah, Junjungan Nabi Muhammad terus menerus dihina oleh individu yang dilaknat Allah ini. Rasulullah bukan sahaja dihina ketika menyampaikan dakwahnya menyebarkan syiar Islam, malah setelah sekian lama kewafatannya, Baginda terus dihina dengan gelaran Anjing!! Apa peranan kita sebagai seorang Muslim? Mestikah kita terus membiarkan penghinaan2 sebegini berleluasa? Jawapannya terletak di tangan kita sendiri. SALLALLAHU ALA MUHAMMAD...


8 comments:

Jeffry said...

EVAN RAVEN TU BLUM KENE BUKU DGN RUAS BROO...HAARKKKK PTUIHHH!!

Anonymous said...

kita mesti bersatu dan menolak orang kafir politik yang menghina ISLAM

Anonymous said...

To all blogger.. Ini dah melampau.. Macamana benda macam ini boleh berlaku kat Malaysia.. Harap blogger blogger semua dapat initiate supaya tindakan dapat diambil kepada orang yang menulis ini jika ianya betul.. Tak guna jadi blogger kalau setakat tulis kosong aje.. Harap dapat maklum balas..

YB Raz said...

susah nak bertindak kalau dalam tenet ni..nak tuduh sapepun x ley sebab x kenal dia..report sprm pun x jalan..diorang lebih suka wat keje untuk menteri je.

raven tu berani dlm tenet je..kat luar dia kecut.

abang jamil said...

En Evan Raven yang baik budi , bahasa anda itu terlalu biadap dan tak menunjukan anda seorang kristian yang tulin, saya rasa paderi keristian pun tak setuju dengan anda..cuba cari benda2 yang logik sikit untuk menulis dan jangan tunjukan anda seorang yang sangat bodoh melalui tulisan , kalau nak cari nama dengan sentimen agama lebih baik keluar dari Malaysia ni , orang macam anda tak dikehendaki di Malaysia...

Anonymous said...

Beritahu Raven bahawa apabila dia menghina seseorang dan dia boleh terlepas begitu saja bukanlah bermakna tidak ada kuasa yang dapat menyekat perbuatan beliau itu. Dan kalau dia kena cekup oleh pihak berkuasa, dan kalau dia terberak kapur, janganlah terjerit terlolong. OK Raven?

Anonymous said...

Tak guna berdebat dengan Raven soal agama kerana sudah terang dan jelas orang semacam ini tidak akan menggunakan akal yang waras sebaliknya hanya menggunakan emosi untuk berhujah.

Kalau ada pihak yang mahu dituding atas kejijikan yang ditunjukkan oleh Raven, orang itu adalah mukmin-mukmin yang menggatal berhujah dengan spesis yang tidak mengaku keujudan itu dan ini.

Jalan ke depan ialah supaya mukmin sedar bahawasanya laman maya bukanlah laman yang afdal untuk bertegang leher tentang persoalan agama. Ini kerana macam-macam alien boleh tumpang berdebat bukan kerana ilmu tetapi kerana kebencian.

Chinglot

Anonymous said...

SAPE2 YG KENAL DIA NI...TOLONG COPY PASTE KATA2 AKU NI...TQ
MR EVAN RAVEN...LETS SAY THIS...I M SAYING... A DOG IS F*%#ING YOUR MUM'S ASS RIGHT NOW...ITS TRUE..I M NOT DELUSIONAL..I SEE IT WITH MY OWN EYES...IF I M WRONG,COME ON BIG MAMA...KICK AND SLAP ME BACK...CAN SHE SLAP ME BACK? CAN SHE KICK ME RIGHT AWAY? NO...ISNT SHE? THEN, CAN I SAY THAT YOUR MOTHER IS NOT EXIST? THEN, CAN I SAY, WHERE ARE YOU COME FROM SINCE YOUR BIG MAMA DOESNT EXIST? MR EVAN RAVEN, A MORON LIKE YOU IS ALWAYS A MORON...

Powered by Blogger.