Feb 27, 2011

CERAMAH PERPADUAN UMNO-PAS DI KERDAU??





1 pertemuan yg. menjadi titik perpaduan Islam di Malaysia di mana Calon DUN Kerdau dari kedua2 parti tlh b'sama2 menunaikan solat bersama b'sempena dgn. sambutan Maulidul Rasul peringkat Kg. Tekal di DUN tersebut. Malah, calon PAS tlh m'beri p'hormatan kpd. Calon BN, Syed Ibrahim utk. m'bacakan doa sempena sambutan tersebut. Persoalannya, adakah Pemimpin2 Pakatan tahu akan kehadiran calon PAS ini?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

Anonymous said...

Jika berpolitik..itulah caranya..mesti sporting beb!!!kasi mic kat UMNO tu bagus..tapi kalau main nak uji-uji tu yang tak bagus..sehari diua ni tengok laporan akhbar/blogger pembangkang!! ada je yang tak kena!

usin said...

blogger dorang ni dibayar bro. tugas dorang buat yg kena jd tak kena. kerja bro, kerja!!! kerja dorang ibarat tukang tarik keta eksiden la. dorang memang berharap sgt bnyk keta eksiden. bnyk keta eksiden, banyak la masyuk!! xde etika punya kerja!!

blogenstarz said...

Sebenarnya Calun PAS nak uji Calun BN boleh ke tak baca doa.....
Pandai pandai

Anonymous said...

baguslah klu sporting
tp klu tak ikhlas tak guna jugak..masing2 nak tunjuk terer, tak ke mana..berlumba2lah berbuat kebaikan..jgn ada sifat ujub dan takbur dlm diri..

Powered by Blogger.