Feb 19, 2011

CERAMAH ANWAR DICEMARI LAUNGAN 'LAHABAU ANWAR'!!





Anwar Ibrahim seperti tidak sabar2 hendak memulakan kempen telah memulakan ceramah politik beliau di Melaka baru2 ini. Kehadiran beliau dicanang di seluruh blog Pembangkang sebagai yang terbaik dan paling ramai yang hadir. Ramaikah? Ada ura2 bercerita di Melaka dari pihak Dewan Pemuda PAS Kawasan sendiri bahawa PKR terpaksa mengimport beberapa penyokong dari Kuala Lumpur dan Selangor untuk meramaikan Ceramah terbabit. Malah, ketika kempen rumah ke rumah dibuat di kawasan sekitar Merlimau bagi mengajak masyarakat hadir ke Ceramah Anwar, hampir kesemuanya memang menerima jemputan tersebut dengan syarat, mereka akan melaungkan LAHABAU ANWAR setibanya Anwar di Ceramah tersebut.




PAS sendiri berpendapat Anwar kini tidak lagi diterima masyarakat Merlimau kerana sikap beliau yang angkuh dalam mengkritik Kerajaan dan terlalu memuji Kerajaan Negeri Selangor yang dilhat tidaklah sehebat mana. Masyarakat Merlimau juga melihat cogankata Jom Berubah, Selamatkan Malaysia sebagai hasutan yang tidak menarik minat mereka. Mereka tertanya2 adakah Malaysia kini tidak lagi Selamat? Adakah Malaysia diancam peperangan? Atau Malaysia akan diisytiharkan Muflis? Beliau juga pelik, kenapa cogankata DAP yang digunakan sebagai pilihan Anwar?

Anwarlah yang akan menjadi punca peperangan saudara di kalangan rakyat Malaysia. Hasutan2 Syaitan beliau inilah yang akan mencetuskan huru hara di kalangan masyarakat yang sebelum ini menikmati keharmonian di Negara ini.

Hampir kesemua masyarakat Merlimau memuji kepimpinan Datuk Seri Ali Rustam yang bekerja kuat tanpa perlu bercakap banyak atau membongkak mencanang 1Melaka. Rakyat Melaka sendiri melihat kejayaan Ali Rustam dalam mentadbir Negeri. Anwar hanya bijak bercakap, kerana orang yang terlalu banyak bercakap sebenarnya omong kosong semata2.



22 comments:

blogenstarz said...

Itu bahasa yang lembut.Dikira ucapan selamat datang kepada Anwar.
Kalau yang kasar... lagi buruk nadanya ! Melaka kan !

ajai62 said...

Assalam Bro

Kasihan aku tenguk dia ni. Tak reti bahasa ke orang tak suka dengan dia. mengimpot penyokong untuk berceramah memang dah jadi darah daging pembangkang. Kebanyakannya macam syaitan tenguk orang macam nak telan. Bagi aje penyepak....

MELAYU KULAI said...

Zaman gelap untuk Anwar sudah tiba. Pasti tersungkur jua akhirnya

Anonymous said...

Ada lagi ker penyokong Lahanat ni?
Kalu ada pun lahabau2 bengong....hahahahaha

Anonymous said...

JOM BERUBAH, SELAMATKAN MALAYSIA DARI ANWAR IBRAHIM.

Anonymous said...

INGAT DAH MAMPUS............... ADA LAGI RUPANYA.

Anonymous said...

mmg Anwar dan pemimpin pakatan rosak rata-rata hanya pandai bercakap dan berceramah sj. tapi tidak pandai nak buat kerja!

Anonymous said...

kalo malaysia dah x selamat,baik x payah selamatkan budak2 PAS dari mesir hari tu..hahaha

Anonymous said...

inilah hikmah ali rustam bersabar.x terpilih jd calon timbalan presiden dalam perhimpunan Agung UMNO hari tu. dia x bising pun nak memberontak. jd ketua menteri,jg negeri sendiri pun dah ok.

Anonymous said...

Diharap orang2 Melaka sempat menyembunyikan anak2 lelaki anda sebelum disondol oleh anak luar nikak dajjal sekor ni.

Anonymous said...

sorry la pkr...no more vote for you...get lost!!!

Addin said...

blog pembohong besar..dajjal!!xde sapa yg import...aku sendiri hadir,ali rusatam punya cermah pencacai macam hang je yang hadir..mne ade org..dajjal kamu!!

Anonymous said...

Semoga hasil pilihanraya di Melaka nanti menjadi batu nesan kepada perjuangan PKR, Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya....
Semoga Allah sentiasa memelihara bangsa Melayu dari petualang2di kalangan bangsanya sendiri.Amin.

Anonymous said...

Isupun semuanya dah basi hampeh...........

Anonymous said...

Dajjal....masa kini telah muncul dengan fitnahnya yang lebih hebat...taubatlah anwar dan pengikut syaitan hoi

Anonymous said...

i know rmai org malayu msih bodoh lagi tak tau
fikir sndri apa yang tulis berita harian ,utusan tv3, tv1 dan tv2, dia org ingt btul je bodoh betul.
jangang caya semua. semua org europe tau najib ada lah seorg pembunun. ingat tu je

Anonymous said...

Yg menyokong siNuar bahlol ni adalah bahlol kerana mereka bahlol...Nuar tu penipu pengikut nya pembohong bin bahlol...PKR....Punggung Kami Rela

Anonymous said...

kekekeke... monggolia mati pun nk kecuh.. berani2 mengacau rumah tangga org sape suruh!!!.. 10 monggolia mati pun aku tak heran.. aku lebih syg negara aku weh..

Anonymous said...

jangan kasi peliwat ruang.hatiantam betul2 dia ingat ptg pasir kut boleh buat ikut suka

tuan komrad said...

hehehehehehheheeheh

macai2 nampaknya marah2 sayang

kalo tak,takkan brita pasal nuar bleh kluar lagi..ye tak???

nuar kan dah x feymes..kan??kan?kan???

Anonymous said...

masa aku umur 20han bila aku tengok muka sinuar ni jaruh cinta aku hari ni aku tengok muka dia mau jatuh tangga di buat nye coz tak tak ada seri nye lagi.tak seperti tun mahathir makin ku renung gambarnye makin sayang ku pada nye (sejuk hati )

Anonymous said...

Tuan setelah diselidik,pihat kami dapati bukan anwar dalam video TETAPI itu ialah adik kembar dia yg menhilangkan diri 50tahun dahulu,oleh itu harap tuduh menuduh terhadap permimpin kami yg di anugerah oleh tuhan tidak difitnah lagi,sekian terima kasih yang mulia.

Powered by Blogger.