Feb 1, 2011

BEKAS ISTERI ANWAR IBRAHIM ??





Ramai blog telah mendedahkan wanita ini yang dikatakan mempunyai kaitan dengan Anwar Ibrahim. Pelik juga. Tidak pernah Melayu CinDia lihat wanita ini di mana2 ceramah dan upacara yang disertai PKR. Lebih mengejutkan, wanita ini dikatakan pernah duduk duduk serumah dengan Anwar Ibrahim satu ketika dahulu? Wallahu A'lam.

8 comments:

lala said...

ala.. duk serumah bukan muhrim.. biasa la org umno.. maksiat..

Anonymous said...

org PAS lagi teruk! Tibai bini orang.

Anonymous said...

amno mmg mcm tuh, yg masih amno pun ramai lg mcm tu, semua main tibai maksiat, amno = maksiat hoho

usop said...

begitulah puak-puak pas ni..suka sangat menyelak kain orang..sampai batang sendiri bergelumang tahi pun tak sedar..

Anonymous said...

PAS parti sesat...haramkan je gampang ni

Anonymous said...

orang piss tibai bini urang tak apa,bro.Dorang ada wolly selipar cap ayam boleh ampun dosa punya.

Anonymous said...

Anwar ini memang bekas orang UMNO, pernah di hukom penjara kerana perbuatan terkutok dan menjijikkan, iaitu menyondol macam babi hutan, lobang taik, lobang najis, lobang dubor jantan2 dan isteri2 orang. Kalau orang UMNO suka buat maksiat, Nik Najis Wali terompah jamban mengatakan Si Pak Sheikh ni adalah makhluk yg layak menggantikan beliau sebagai MB Kelantan. kahh kahh.kahh.kahh.kahh, sekrang ahlul2 apa loe mau cakap? Sudah terang tak yah bersuloh, Parti Ajaran Syaitan lebih suka peliwat tegar menjadi Sahibul Samaha, apakah ahlul2 bahalul semua sudah sediakan KY Jelly untk Pak Sheikh, untuk anak2 lelaki dan isteri2 anda? AUUUUW!

Anonymous said...

sebab tu la umno buang dia sebab semua dia nak sondol...yg pas dan pkr pegi ambik dia jadi kawan tu apesal pulak? siap agungkan dia kononnya anugerah Tuhan lagi...hahaha...tak ke B+*&$ namanya tu?

Powered by Blogger.