Feb 17, 2011

AIR MANI ANWAR BERSEPAH-SEPAH DI SELUAR SAIFUL??





Jika sebelum ini 2 pakar perubatan telah membongkar kisah Seks Oral Anwar, hari ini perbicaraan diteruskan dengan pembongkaran Ketua Unit Jenayah berat Jabatan Kimia, Dr Seah Lay Hong. Beliau telah mendedahkan melalui bukti siasatan yang dilakukan, Dikatakan terdapat tompokan air mani yang agak misteri dan dikatakan merupakan milik seseorang. Siapakah orang tersebut?




Sidang dewan Mahkamah hari ini kecoh dengan pendedahan demi pendedahan yang menakutkan Anwar yang sedaya upaya cuba sedaya upaya mencari helah bagi menanggguhkan Sidang Perbicaraan Kes Liwat beliau.

Perbicaraan kes Liwat Anwar turut disertai beberapa wakil antarabangsa termasuklah 2 wakil dari Kedutaan Australia.
Turut berada di mahkamah ialah Anwar Ibrahim, isterinya Dr Wan Azizah Wan Ismail dan juga bapa Saiful, Azlan Md Lazim.


7 comments:

cari said...

mana satu yg betul ni,media pro pmbkg kata saiful tidak diliwat,berbohong, tiada tanda diliwat..doktor pakar sahkan tiada tanda diliwat.

media sblh sini kata mmg saiful diliwat dan disahkan dr..adoi..fening,fening

Anonymous said...

Mana mrk nak ckp ANUGERAH TUHAN itu bkn peliwat,sekiranya mereka mengakui ANUwar tu bapak segala peliwat..esok pasti masyuk penjara sungai buluh

Anonymous said...

Kebenaran yang sebenar hanya SATU: bersumpah di dalam MASJID. Shaiful sudah nenunaikan tanggungjawabnya, tetapi ANWAR IBRAHIM bermati-matian tidak mahu bersumpah dalam masjid dan sudah 50 kali minta ditangguhkan perbicaraan dan pernah lari minta perlindungan di Kedutaan Turkey apabila mendengar laporan liwat dibuat terhadapnya.....
MASEJNYA: Siapakah yang sebenarnya, BENAR?Kita sama-samalah menggunakan akal yang diberi Allah untuk berfikir.....Kata hati kecil itulah jawapannya...

Anonymous said...

Betul ke ni.. apa yang dikatakan dalam mahkamah.. kalau betul rasanya betul lah.. tak kan 2, 3doktor pakar kat HKL tu nak tipu.. kalau ada adalah.. bukan senang nak dapat air mani anuar letak atas seluar dalam saiful.. tak kan lah anuar melancap kat toilet dan saiful kutip letak kat seluar dalam dia untuk jadikan bukti.. atau memamg anwar suka melancap merata merata sebab tak tahan tengok azmin..

Anonymous said...

Dah jadi mcm kes arwah Norita pulak.Kesudahannyer ayam terlepaih,tangan bau taik.Udah ler yg kener tuduh terlepaih,ader DNA org ketiger pulak.Maker timboi ler bermacam2 tanggapan org pader kiter.Tak ker nayer tu!!Ghogi jer buboh tander hitam tang dahi,org tetap anggap dier jantan duer alam...depan ndak,belakang ndak,molot pon ndak.Tak ker genyi!!

Anonymous said...

Earlier when Saifool testified...he came with clean body and tower....how come the semen stained found on the black trousers??? Is he being sodomized while the trousers put on or naked with tower??Spin...spin...spin...when this laughable jokes will end...Silly case...

Anonymous said...

...manakala dua lagi kesan yang ditemui pada seluar hitam Mohd Saiful disahkan sebagai milik mangsa sendiri

PELIK. SAIFULPUN BOLEH KELUAR AIR MANI. KATA TAK RELA TAPI BOLEH KELUAR MANI.

Powered by Blogger.