Feb 5, 2011

ADUN SELISING AKHIRNYA MENGAKU BERZINA !!





Sudah sekian lama kita tidak dengar mengenai kes ADUN Selising, YB. Saiful Bahri yang didedahkan pernah melakukan maksiat khalwat dan zina bersama Sapina Seman. Adakah isu ini telahpun selesai? Bukan sahaja belum selesai, bertambah kusut ADUN PAS Kelantan ini. Melayu CinDia difahamkan ADUN Selising ini merayu kepada Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz Nik Mat untuk meletakkan kesemua jawatan yang dipegang di dalam PAS dan juga Kerajaan Negeri. Letak Jawatan? Tindakan ADUN tersebut dilihat seolah2 beliau mengiyakan pertuduhan yang dilemparkan terhadapnya.





YB. Saiful Bahri juga dikatakan tidak lagi kelihatan di sekitar kawasan yang sering kali beliau kunjungi termasuklah di sebuah kedai kopi kegemarannya di sekitar Pasir Puteh. Berita mengenai rayuan beliau untuk melepaskan kesemua jawatan ini disahkan sendiri beberapa kenalan rapat beliau yang disiasat oleh Blogger Papa Gomo dan Facebooker Nadi Rakyat.

Nik Aziz bagaimanapun dengan nada marah menolak perletakan jawatan beliau yang disifatkannya sebagai melepaskan batuk di tangga. Sungguhpun Nik Aziz ketahui bahawa YB Saiful melakukan zina tersebut, akan tetapi Nik Aziz telahpun mengatakan bahawa Tuhan dan beliau sendiri telah mengampunkan segala dosa beliau. Ini disahkan oleh bekas orang kanan Nik Aziz sendiri.

Persoalannya, sampai bilakah YB. Saiful akan menyembunyikan diri. Jadilah seorang pemimpin yang bertanggungjawab. Lepaskan jawatan. Minta diri disiasat. Kerana Melayu CinDia sedih, rakyat Kelantan telah ditipu oleh PAS.

18 comments:

Anonymous said...

ADUN burik, hahahahahahahah..nate manusia...tak leh lepa nga buyik..hahahahahahahah....!!

Anonymous said...

janggut sejemput pun mcm bulu burik...kha kha

Anonymous said...

Kalau Nik Ajis tak mahu terima dan marah, Saiful esi9ng jer pala orang tua tu abis cerita...... keh....keh .....kah....kah.....adoi....adoi.... nik ajis meraung kena lesing ngan adun selisng, sian nik ajis.....

Anonymous said...

Bangsat juga pemimpin pas ni yek. ishh ishh ishh ustaz cibai jugaklah depa ni

Anonymous said...

benda sedap ,dua rasa sedap ,gitulah gamaknya manusia ,syaitan iblis dok gelak ,kah kah kah kah, padan muka nko,padan muka nko,buat le lagi sedap tau .kah kah kah,tak ukup satu ,dua tiga emapat , lima , enam ,tujuh, lapan sembilan, rakyat dapat kosong ,kosong, janji lkosong,janji kosong.kah kah kah.

Anonymous said...

Jelik sungguh fitnah kalian, ye?

Janji PapaGomo untuk menunjukkan bukti selepas berakhir tahun 2010 ternyata palsu...

Alasan demi alasan diberi untuk menutup malu fitnah mereka.

Korang mmg memualkan...

Anonymous said...

Pencacai UMNO memang macam tu...provok kerja mereka..SIAL kau GOMO..

anonlapulek said...

pesal lu nak marah gomo? lu de bukti yg adun selinsing tu x bersalah?

pe kata lu mintak adun tu buat sumpah dalam masjid, ade bran?

bila agaknya selinsing nak buat pilihan raya lagi?

Anonymous said...

kalau tak bersalah, maju ke depan, bela diri anda, jaga maruah anda..
tapi kalau dok diam2 tu, orang neutral mcm aku ni pun boleh percaya...betul tak? berani kerana benar, takut kerana betul2 dah buat salah...very simple isn it?

Anonymous said...

Jangan hanya nampak salah oranng saja...kalau kena batang hidung sendiri jangan cepat melenting.

Anonymous said...

ekekeke
kalau diberi pilihan antara bulan dan cekpik..aku akan pilih cekpik ..
ekekeke

MaliTengkawang said...

org yg gemar mgata org ni...bila agaknya nak mtk maaf...?

Anonymous said...

Bustaz ni suko berkokcak gok eh? Shhh.. ada berjobor mcm Anu Wa gok ke? Baso menate bustaz unggoh!!!
Tapi harak2 buke ptnoh la weyh, ddosa kalu buak ptnoh..

Anonymous said...

sape tak berahi burit...aku berahi gok...kalu ada jangan lupa ajak aku ye...janji geli....

Anonymous said...

Aku selagi Adun selising ni dok gi wak laporang polis yg dia di fitnoh...selagi tu ler aku caya yang dia ni baham burit...

Dok soh wak sakit pala la...
Hok kate fitnoh belaka tu orang hok bodo belaka, otok letok kat pala pelir..kena ker puok dia nyer baham fitnoh belaka...

Kalu fitnoh, gi wak report ah...
sapa ler ni wak senyak tupah???
Adun lembu ko kuba tahu?..basa bengong....

Hok ustaz gi junjung quran akak supoh gi tahak adun ni nyer pakat gi bahang?..dok ker bodo super lembu belaka puok2 ni...kebenaran gi tolok tepi, hok mungkar pakat sokong...isle jubo lembu gitu...

Basa belajor ilmu agama sesat barak belaka nih......pelawok belaka....hisshhhhhhh ngarut sungguh la..puok2 ning.....baik mu orang semboh Ayoh Pin kate....hahahaha

Anonymous said...

fitnah pun fitnahlah. dulu tahun 1998 hangpa dok fitnah kerajaan BN, tak sapa pun kalangan hangpa yang dok fikir rasional, bawak sana sini fitnah, print keluar dari komputer, sebar sana sini fitnah tu. dok gelak, dok caci mahathir, di sekolah ustaz dan ustazah berkumpul dok sembang caci mahathir. tak pa pulak? tak terfikir ka? dunia berputar? yang atas akan dok bawah, yang dulu suka fitnah orang, sekarang dapat balasan dia. sekian.

Anonymous said...

aku kalu 40 kali kiamat dan idup kembali selepas mati pun xkan sokong PAS haprak...

Anonymous said...

doa kat saiful bukhari,kena plak tempias kat saiful bahri...huh

Powered by Blogger.