Jan 3, 2011

ZINA EXCO PAS SELANGOR PART 2 !!





Ini pendedahan dan bukti yang menunjukkan PAS Selangor bukan sahaja tidak cuba menyelesai masalah kegiatan maksiat di Negeri tersebut, malah turut bersubahat dan semakin bertambah. Kes ini telah berjaya ditangkap oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang sebelum ini di bawah pimpinan Datuk Mohd Khusrin dan dilantik sebagai SUK baru dengan perkenan Sultan.




Apa yang dilihat di keratan akhbar semalam memang memalukan. Jika semalam akhbar ini mendedahkan kegiatan arak dan dadah oleh sekumpulan remaja Islam di Subang, hari ini kita dikejutkan lagi dengan penangkapan JAIS terhadap beberapa golongan muda Muslim di Selangor yang dipercayai berkhalwat dan menghisap dadah pada malam Tahun Baru. Kejadian ini berlaku di sebuah Hotel Bajet di Gombak. Malunya. Tempat Exco Agama pulak tu.

Sekali lagi Melayu CinDia berasa amat kecewa dengan tindakan PAS Selangor yang sebelum PRU 12 memaki hamun Kerajaan BN kerana menjadi dalang berlakunya masalah gejala sosial di kalangan anak2 Muda di Selangor. Dihinanya pemimpin BN melahirkan generasi muda yang rendah akhlaknya. Kini setelah 3 tahun PAS bersama sekutu mereka memerintah, adakah masalah ini semakin berkurangan?

Dulu sebelum menang di Selangor, menyalak berkata "Kita akan pastikan Selangor akan menjadi sebuah Negeri yang melahirkan Generasi yang tinggi akhlaknya, bertamadun dan berkualiti." Di manakah janji2 PAS sebelum PRU 12 yang akan memastikan gejala ini bukan sahaja dibendung, malah akan dihapuskan serta merta?

Melayu CinDia mengucapkan syabas buat JAIS yang bertindak pantas menangani masalah ini. Kerajaan Negeri sewajarnya memberi penghormatan kepada Datuk Khusrin yang telah menjalankan tugas dengan cemerlang bagi memastikan JAIS sentiasa memantau perkara ini. Ternyata Datuk Khusrin sentiasa memastikan JAIS terus berfungsi dengan baik sebelum meletakkan jawatan sebagai bekas Pengarah. Akan tetapi, Datuk Khusrin terus dicemuh, dimaki dek kerana diberi jawatan SUK. Entah apa yang dkhuatirkan sangat dengan beliau tak tahulah.

Melayu CinDia tidak menafikan Kerajaan BN juga ada kekurangannya. Akan tetapi tindakan PAS yang tidak putus2 menghina Kerajaan BN sehinggakan sanggup berkata sebagai dalang meningkatnya gejala sosial di Malaysia. Sekarang? Di Selangor? Sudah 3 tahun. Inikah hasilnya? Mana Dr. Halimah Ali? Mana Hasan Ali? Khalid Gagap? Tergagap2 lah nak jawab. Semua tak boleh pakai. Hanya rakus menjaga kepentingan politik.

Sekali lagi, Melayu CinDia tabik spring buat Datuk Khusrin atas kecemerlangan beliau dalam memastikan maksiat di Selangor terus dibendung.



Post by... Melayu CinDia

7 comments:

Anonymous said...

NI PUN KAT SELANGOR
kesian sungai besar
sorang bapak rasuah
sorang mak maksiat

Jan2,2011
Blogger UMNO dedah skandal Timbalan Menteri pula
Kongsi57
Apa yang boleh dikatakan tentang pemimpin-pemimpin UMNO ini, mereka bagaikan hantu-hantu raya yang kelaparan, dan saling berebut kuasa, serta saling jatuh menjatuhkan. Apabila persaingan sihat sudah tidak berkesan, maka habis rahsia-rahsia masing-masing akan didedahkan kepada umum. Saling mengaibkan antara satu sama lain. Yang penting menang!


Sebuah blog pro Kerajaan Barisan Nasional dan UMNO kali ini mengugut seorang timbalan menteri merangkap YB Be End, juga janda anak lima, agar menjelaskan sama ada beliau sudah berkahwin dengan Pegawai Khas Najib atau tidak. Sekiranya dia menafikan, maka blog tersebut akan menerbitkan gambar-gambar skandal intim yang memalukan YB tersebut bersama-sama dengan pegawai khas Najib. Blog tersebut mengugut seperti berikut,


Noriah mesti keluar menyatakan adakah dia telah berkahwin dengan Dato Ghazali? Jika ia menafikan ada hubungan dengan Dato Ghazali, beberapa keping gambar yang intim dan mesra akan diterbitkan.




[Sumber]



Selepas ini dijangka banyak lagi skandal pemimpin-pemimpin UMNO dan BN bakal didedahkan beserta bukti gambar-gambar yang diperolehi daripada maklumat dalaman penyokong dan VIP UMNO di dalam menjatuhkan seteru-seteru mereka di dalam UMNO dan Barisan Nasional menjelang PRU 13.



ReJaM© "Hantu raya kalau tak bagi makan mengamuklah jawabnya kah kah kah..."
Anda mungkin juga meminati:

Source: Blogger UMNO dedah skandal Timbalan Menteri pula - MiLo SuaM http://milosuam.blogspot.com/2011/01/gambar-skandal-pegawai-khas-najib.html#ixzz19wowK1nx

aku said...

salam,
sekurang2 nya blogger UMNO jika nampak kemungkaran, semua kasi libas..takdak pilih kasih...
ini lah cara nya nak pastikan kepimpinan negara dapat dipulih sedikit demi sedikit...bak kata orang, biar lambat asalkan selamat..

TQ

Anonymous said...

Sepatutnya diterima dgn redha jika org berpangkat besar dari JAIS datang ke SUK. Ini di tolak pulak. Sungguh hairan bagi kami rakyat biasa yang hanya melihat permainan politik di Selangor.
Semoga Allah akan melindungi orang2yang menjalankan tugas dengan ikhlas dan jujur.

Anonymous said...

cis apa la bangannya melayu cindia ni... baru 3 tahun memerintah nak suruh ubah... apa hang ingat nak ubah sikap ni macam ubah anak pisang ka... yang si najib nak buat hub hiburan tu bagus sangat la ye... bisnes lendir

Anselmo said...

Kalu EXCO PAS ni muda dan seksi, sah dah kena balun dgn ostad2 PAS. Tapi dah tua bangka, tak ada nilai lah. Kalu amoi, pakai kebaya sendat, dtg kotor pun ostad2 PAS sanggup suruh berdiri depan, ramai2 pakat2 tgk. Kalu Amoi, pakai baju sendat pun blh senam campur jantan betina, dalam masjid lagi tu. Muslimat PAS kamu hamba sex ostad2 PAS je, tak ada nilai.Ostad2 PAS jgn dok bohong dgn ayat quran dan hadis nabi, kamu guna ayat quran dab hadis nabi utk menipu.

Anonymous said...

Pembangkang kutuk kerajaan, kerajaan kutuk pembangkang...
Tak letih ke dengan semua ni...???

Pembangkang - janji tak ditepati!

Kerajaan - bajet bagus lagi drpd pembangkang!Lagi teruk rasanya!

Apa yang kita perlukan sebenarnya - Sistem KHILAFAH...saatnya Islam memerintah dunia...

Maka selamat dan amanlah dunia...

www.mykhilafah.com

Anonymous said...

sume nye jadik kucar kacir sbb kita jauh dari Al-Quran..

UMNO nak perjuang kan islam?? kelakar kenyataan mcm nie sbb ak xnmpak pun islam yg nak d'perjuangkan..

for me PAS adlh lbh relevan meskipun msih ada kekurangan..

Powered by Blogger.