Jan 30, 2011

VIDEO SULIT - HADI AWANG SERU UMAT ISLAM UNDI BN !!





Krelibiliti calon BN, Azahar Ibrahim, usah dipertikai lagi kerana beliau sememangnya layak memimpin DUN Tenang. Akan tetapi, pakatan sulit Hadi Awang dan pro Ulama' di dalam PAS kelihatan semakin protes dengan tindakan YB. Salahuddin Ayob dan kuncu2 nya yang begitu taksub mendapat undi bukan Islam sehinggaia mengabaikan pengundi beragama Islam yang menjadi nadi perjuangan PAS. Melalui Hasan Ali, beliau telah mengadakan kempen secara sulit memprotes calon PAS dan menyeru pengundi2 di Tenang agar memilih calon BN. SILA KLIK 'Read More' bagi menonton video rakaman seruan Ustaz Hadi agar mengundi calon UMNO dan BN.







Seperti video yang dipamerkan, Ustaz Deris dikatakan merupakan team Hadi Awang yang ditugaskan untuk memprotes Nik Aziz yang semakin terpesong. Ustaz Deris berkata, dalam situasi sekarang, adalah lebih baik mengundi BN daripada membiarkan PAS terus menjadi kuda tunggangan perjuangan DAP yang ternyata akan menghapuskan Islam dan Melayu secara halus.

7 comments:

Anonymous said...

hahahahahahaha... itulah jawapannya...

Anonymous said...

Bodoh punya UMNO.. mcm x blaja pasal Islam je.. kata Pas ngn DAP..dlm DAP tu bukan semua Cina.. org India ngn melayu pun ada dlm DAP..UMNO dgn MCA?? ada org melayu dlm MCA??
Kata 1 Malaysia tp BN yg paling racist.. UMN0=semua Melayu, MCA= semua Cinas, MIC= semua India...

Dalam PKR,DAP & PAS semua bangsa ada.. Pas skrg dah ada kelab penyokong bukan Islam.. kan seronok bila bukan Islam da start nak sokong perjuangan Islam.. inilah dakwah

Anonymous said...

bodoh punya hamPAS,dalam umno,mca,mic dan bn ada org islam,dalam PAS ada org kapir??

Anonymous said...

anon 1.37 , masih lagi bodo tak bole diajar,belom rasa lagi peritmaun hidup dalam darurat.Melayu bakal hidup dalam khemah kalau DAP prentah,apa dah jadi melayu p.pinang hari ini itu baru 3 th printah, apatah lagi melayu singapore,.PAS tak akan dapat prentah Malaysia.kalau UMNO kalah pun yang pegang kuasa adalah DAP.

Anonymous said...

Anonymous says:
January 30, 2011 1:37 PM

BN ditunjangi tiga parti komponen yg membentuk semangat 1 malaysia. hidup aman damai sebagai satu keluarga. masalah rumahtangga diselesaikan secara pemuafakatan.

Anonymous said...

anon 137..
melayu dlm dapigs tu bodoh mcm hanglh...
BN adalh gabungan UMNO/MIC/MCA dll lg parti yng menyokong kerajaan...bodoh.
mereka mewakili kaum masing2 untuk mencari satu formula bagaimana utk hidup dlm satu negara majmuk ni..
apa umno xbuat untuk Islam.. malah Islam diletakkan diatas sekali dlm setiap program kerajaan..jgn lh anda masih percayakan Dapigs tu..
mereka ada niat yg tersembunyi...ibarat kata org tua..ada udang disebalik batu!!..
jgn anda bodoh mcm udang....

Anonymous said...

Umno tak bodoh..yang bodoh tu hang yang membabi buta sokong PR..

Wei mangkok..hang buang la bodoh hang tu..bodoh lama masih byk bodoh baru mai pulak..hang jadi bewak la senang..

anak kpg pertama pmtg pauh..

Powered by Blogger.