Jan 12, 2011

UPDATE - RAIS YATIM DIUGUT BUNUH..!!?








Setelah serangan pertama, kini berkemungkinan besar Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan akan menghadapi serangan kedua fitnah Rogol bekas pembantu rumahnya. Kumpulan perancang fitnah tersebut sedang mengatur strategi bagi membalas serangan kedua terhadap Dr. Rais Yatim. Apa sebenarnya punca serangan bertubi2 ini dilemparkan terhadap beliau?






Serangan balas beberapa OTAI2 BLOGGER nampaknya telah menyebabkan kumpulan ini kecut teloq dan terpaksa merancang strategi terbaru bagi mematikan terus karier politik Rais Yatim. Apa yang lebih memeranjatkan, hampir kesemua blogger bersatu membalas semula serangan kes rogol ini dengan melampirkan beberapa bukti jelas yang menafikan dakwaan tersebut.






Apakah serangan kedua yang akan dibuat? Ada ura2 dari sumber sahih memberitahu Melayu CinDia bahawa Kumpulan ini akan mengupah seorang yang dikatakan begitu hampir dengan Rais Yatim bagi membuat pengakuan bahawa Rais Yatim sememangnya terlibat di dalam kes ini.






Kes rogol ini telah dinafikan bukan sahaja daripada Rais Yatim sendiri, malah bekas pembantu rumahnya yang dikatakan menjadi mangsa rogol bernama Robengah sendiri menafikan sekeras2 nya fitnah yang dilemparkan. Malah Robengah begitu kesal dan sedih dengan fitnah ini kerana bekas majikannya seorang yang sangat pemurah dan sentiasa menjaga kebajikan beliau dan rakan2 sekerjanya.






Melayu CinDia menyarankan agar pengunjung yang membaca artikel ini tidak mudah terperdaya dengan fitnah kedua ini. Serangan ini dikatakan kononnya akan menguatkan lagi bukti bahawa Rais Yatim pernah merogol Robengah.




40 Tahun Berkecimpung dalam arena politik Tanah air.
Bayangkan betapa besar jasa beliau kepada Agama, Bangsa dan Negara.
Kenapa begitu teruk mereka menghina pemimpin ini?
Allah Maha Besar.

7 comments:

rumahkaca said...

hebat tulisan dan blog sdr patutlah masuk top ranking. Boleh saya tompang dalam link tuan?. Saya bangga dapat menempel dalam blog popular. Jika sudi linkan http://rumahanjas.blogspot.com. Blog sdr telah saya pautkan.

Anonymous said...

isu ini dah ada nyawanya tersendiri.

kenyataan rais dan robengah pada blogger dan akhbar menimbulkjan beberapa kemuykilan.

sapa nak percaya cakap seorang orang gaji yg masih bekerja bawah rais.

kau orang tak tutup rapi. jgn salahkan orang dan tuduh sesiapa.

lagi ko dan gomo main spin murah begini lagi menyusahkan rais.

Anonymous said...

Masa aku tertengok program ASK 2010 baru2 ni, rais yatim & bini pun hadir sama, gelagat artis & menterinya amat menjolok mata. ala-hollywoods / bollywoods.... peragai & mentaliti menteri & pegawai serta artis2.. .. pemujaan kepada nilai barat ... amat menyanggahi nilai melayu, nilai timur dan dasar kebudayaan kebangsaan... kalau fitnah ini berlaku .. logiknya masih relevan... relevan... heheheeheee

Anonymous said...

jika betul bawak lah kes nieyb rais pun dah bagi lampu hijau srh siasat dan para pengadu patut menlakukan sesuatu agar dpt di heret ke mahkamah.jgn fitnah tak huru hara..INGAT DOSA.

Anonymous said...

pemimpin2 umno/BN.. diseret ke mahkamah? hheehehehe

selagi mahkamah bawah UBN... court class "kanggaroo court"...

dulu kes..
Kasitah gadam...
Eric Chia..
Rahim tamby chek..
Anuar Musa...
dlll...

Kecualilah Rais didakwa dibawah mahkamah syariah dibawah enakmen hudud ..........

mohd kharunizam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

biasala...sembang kedai kopi...
semua org boleh tuduh mcm2..
tp bila org tanya bukti dan suruh bawa kes ni ke makamah...hm...
alasan menteri...mesti lepas punya...
klu ada bukti bawa dulu...menteri ke p.menteri ker? perkara no.2...
yang penting bawa ke muka pengadilan...

Powered by Blogger.