Jan 20, 2011

UNDUR KHALID GAGAP - KEDAI2 MAKAN TUNJUK PROTES !!





Gambar ini ditangkap di sebuah Kedai Makan yang menjadi pilihan masyarakat di sekitar Puchong. Apa simbolik gambar ini diterbaikkan? Adakah ini menunjukkan tanda protes Premis2 Makanan di Selangor terhadap kepimpinan Khalid Gagap di Selangor? Melayu CinDia mendapat maklumat terdapat beberapa premis makanan yang turut melakukan perkara yang sama. KHALID GAGAP DAN PAKATAN RAKYAT MESTI UNDUR DARI SELANGOR. Betul tak Hasan Ali? :-)


2 comments:

blogenstarz said...

Alamat tak baik lah tu.
Tak kan tak reti bahasa lagi!

remgold said...

tuanku,
jika benar beberapa restoran yg buat gitu, sila petik gambar dan letal di blog ni.
tak payah kasi alamat penuh restoran pun tak apa, takut pulak kena belasah samseng pakatan.
dan apa sebabnya mereka buat gini, jika benar.
mungkin nak halau cicak kat belakang tak?

Powered by Blogger.