Jan 25, 2011

TRIBUTE USTAZ ASRI - PAS ITU KAFIR, DAP ITU ISLAM !!









3 comments:

santauangin said...

Kenapalah benak nya manusia yg membuat banner PAS ni. Adakah minta ALLAH hancur org ISLAM ( UMNO ). Apa depa ingat pengikut pengikut UMNO tu kafir ke ? Siap dgn membuat perbandingan waktu peperangan ahzab lagi tu. Wahai manusia yg menulis banner ini , kenapkah kau di lahirkan sebagai manusia kan elok sahaja kau dilahirkan sebagai seekor haiwan. Sampai tak tahu yg mana satu kafir dan mana satu ISLAM.

Wahai org ISLAM semua, ingatlah ALLAH sedang memerahatikan gelagat kita. Jgn nanti ALLAH jadikan kita macama mana yg telah berlaku di negara negara ISLAM yg lain. Jadi fikir fikir kan lah.

Anonymous said...

apa bezanya amalan umnoAPCO dengan DAP?

sama2 sekular,
sama2 anti hudud,
sama2 benarkan lesen arak, judi & rumah "urut",
sama2 tak kisah hasil riba ke, hasil judi ke, hasil arak ke, hasil lacur ke, hasil babi ke, ..hasil halal ke, hasil haram ke...

mengapa umnoAPCO terasa mereka lebih mulia & agung dari yang lain jika sama2 derhaka kepada Allah?

wahai umat melayu & muslimin .. tinggalkan kekurafatan & keangkuhan UMNO.. bersamalah dalam Saf dakwah Islami & kebajikan rakyat, PAS!

pohon petunjuk Allah.. bersama harapan rakyat & ummah..
undilah PAS!
pangkahlah PAS! .. bersama kemenangan rakyat & keredhaan Allah.

Anonymous said...

aku series takdehal orang nak pangkah pas atau umno sebab majoriti dua dua bangsa aku.tapi bila pas join dgn dap tu yg membuatkan aku besumpah takkan pangkah pas.anonymous yg atas aku ni aku nak tanya.kalu ko nampak umno ni sebijik macam dap dah tu kenapa lak korang pegi join dap? baik join umno.sebab aku rasa nak mengislamkan orang kapir lagi susah drp nak membetulkan umat islam yg SEDIKIT terpesong.(sebab aku tak berani lansung nak kata semua umno masuk neraka or kapir)

Powered by Blogger.