Jan 22, 2011

TENANG SEBAGAI BUKTI ISLAM KINI MILIK DAP !!






Gambar ini dirakamkan pada hari Hari Penamaan Calon sebentar tadi. Seorang penyokong tegar PAS dengan bangganya menaikkan bendera DAP dan menjelaskan bahawa beliau lebih rela bersama DAP dalam meneruskan perjuangan merampas kuasa politik dari genggaman BN. Kenyataan, aksi dan tindakan beliau ini bukan sahaja dimarahi penyokong2 BN malah terlihat rungutan dari beberapa penyokong PAS sendiri yang kurang senang dengan kenyataan beliau secara terbuka itu. Melayu CinDia dan rakan2 bloggers yang berada di kawasan tersebut sempat merakamkan gambar adegan dan gelagat beliau.

7 comments:

Anonymous said...

bro, rupanya dap pun dah jadi barua pas, sanggup angkat bendera pas n sokong pas kat tenang..

ni gambonye...
http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2011/01/gempur-kubu-bn-gambar-sekitar-10-ribu.html

dzimba MMIM said...

contoh manusia yang telah sesat lagi menyesatkan..semuga Allah kenakan bala pada mereka semua.

allaw said...

minta di share...

Anonymous said...

Kalau aku ketua mamat tu, dah lama aku cepuk kepala dia. Yang bertanding parti lain, yang dia pegi bawak lambang parti lain apasal?
Buta ke?

ziggyzag said...

Check apa Chua Soi Lek ckp pasal muslimah tak mau salam pengundi lelaki...lagi menghina islam...

Anonymous said...

Dulu membangun bersam Islam
Sekarang membangun bersama DAPig
Dulu memimpin bersama Islam
Sekarang DAP memimpin Islam
Dulu Islam di hormati
Sekarang Islam di pijak & hina

zethro said...

ziggyzag,

CSL tu dah sah2 dah mmg kapir tak paham pasal Islam/anti-Islam cam Lim Kit Sial gak. Tp nape Nik Aziz@Wali Selipar kamu tu siap bg kapir harbi yg tak pernah berhadas baca dan terjemah ayat2 suci Al-Quran sesuka hati? Tu tak dikira menghina Islam ke?

Oh ya, dia kan maksum, siap bole bg jaminan masuk syurga lg kan? Pastu kalo ade pengikut dia buat salah, dia boleh "jumpe" Allah bg pengampunan.

Powered by Blogger.