Jan 7, 2011

SUMIYATI BONGKAR KES ROGOL RAIS YATIM..!!









Kekecohan mengenai dakwaan bahawa Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Dato' Seri Utama Dr Rais Yatim pernah merogol bekas pembantu rumahnya semakin hangat diperkatakan. Terbaru, Melayu CinDia memaparkan satu bukti terbaru yang akan mengejutkan ramai pihak. Siapakah wanita di atas? Apakah kaitannya dengan Dr. Rais Yatim?






Inilah adalah wajah sebenar Amah (gambar yang telah dibulatkan), bekas pembantu rumah bersama rakan sekerja bernama Sumiyati yang kononnya dirogol majikannya iaitu Dr. Rais Yatim. Gambar ini telah ditangkap ketika Amah bersama rakannya, Sumiyati mula2 bekerja di rumah Ahli Parlimen Jelebu ini 12 tahun yang lalu. Kini Amah berumur 46 tahun dan telah 4 tahun meninggalkan kerjanya dan kini menetap di Indonesia.






Ternyata gambar yang disebarkan sebelum ini bukan Amah seperti yang didakwa. Sangat berbeza dari rupa paras, malah jarak umur yang jelas jauh bezanya. Ini membuktikan bahawa ianya fitnah besar yang diperlakukan oleh individu2 yang mahu menjatuhkan Dr. Rais Yatim.






Sumiyati (gambar di atas) yang masih bekerja dengan Dr. Rais Yatim amat terkejut dengan dakwaan yang dilemparkan kepada majikannya. Amah dan beliau sendiri tidak pernah menghadapi sebarang masalah dengan keluarga Rais Yatim malah mereka berdua amat disayangi isterinya, Datin Seri Masnah.





Sumiyati juga berkata tidak logik Amah telah dirogol majikannya kerana Amah merupakan teman sebilik Sumiyati. Sumiyati begitu kesal dan sedih dengan fitnah ini kerana Dr. Rais Yatim dan isterinya merupakan majikan yang sangat mengambil berat terhadap beliau dan Amah.


Tapi apa yang membanggakan Sumiyati, Datin Seri Masnah tetap tabah dan sempat berpesan kepada beliau agar sentiasa berdoa kepada Allah agar diberi petunjuk kebenaran yang sebenar.






Pandangan Melayu CinDia mudah sahaja. Gambar sebenar yang dipaparkan telah membuktikan bahawa tuduhan ini adalah fitnah semata2. Agak bodoh juga si penfitnah ini. Insyaallah, Melayu CinDia akan bersatu bersama blogger2 lain untuk terus membantu mendedahkan perilaku fitnah kotor terhadap Datuk Seri Dr. Rais Yatim, seorang pemimpin lama UMNO yang sudah tentunya banyak berjasa kepada Negara kita.

PS : Syabas buat OTAI2 blogger yang turut mendedahkan kebenaran ini. Ayuh kita bersatu dan bersama2 berjuang menegakkan maruah Agama, Bangsa dan Negara.



Post by... Melayu CinDia

20 comments:

Anonymous said...

elok pergi Indonesia dan temuramah Amah, adakah dia di bayar untuk buat cerita tersebut. merapu betul puak PR. depa nak tutp kes liwat agaknya tu.

Anonymous said...

Rocky Bru mungkin agen Singapork.

Anonymous said...

Pihak polis harus memanggil balik amah yg berkerja dengan DS rais Yatim untuk diambil keterangan sekira nya enggan terpaksa berkerja sama dengan polisi indonesia untuk memaksa beliau hadir untuk diambil keterangan sekira nya gagal betul lah itu satu fitnah pembakang yg mana nak elak isu adun mereka berzina dengan isteri org bukan saorang tapi dua org itu kerja pembakang sialan pak.

Anonymous said...

Hahaha... kantaoi sudah!!!

IPOH MALAY said...

mohon pinjam sebahagian artikel.. akan dilikkan ke blog sdr. terima kasih.. :)

Anonymous said...

kalau betul selama ini hanyalah rekaan puak2 yg mempunyai kepentingan peribadi..memang bangsat!!

Double Y said...

Kita kasi bongkar bro!!

http://yuseriyusoff.blogspot.com/

Anonymous said...

Siasat sahaja la... apa nak spin spin!
Semua nya masih hidup dan bolih di hubungi jadi kamu semua tak payah nak bersusah payah.
Tak kan comot macam tu pun bolih stim!
Kalau stim jugak... alahai menteri ku!
Kalau fitnah maka saman sahaja lah jangan nak berdolak dalik!
Gua pun tak percaya dengan Indon ni termasuk juga gerombolan negara!

Anonymous said...

kehkehkeh..sumiyati si kambing hitam...kehkehkeh..pasni kluar plak si tukang kebun sebagai suami mangsa plak..kehkehkeh

YANG GAMBI said...

Kalau dah hidup dengan hasil-hasil buat kerja fitnah... sampai bila pun itulah kerja mereka... tunggu saja akan kebenarannya.

M . I . M said...

Tahniah kepada blogger Gelombang Rakyat & rakan loggers yang lain!

Anonymous said...

Amah cam tu kalo ada selera baik main anjing betina lagi bagus atau main buntut

Anonymous said...

kesian pembangkang, modal utk politik ni je yg ada... :-(

Anonymous said...

dulu
kes termengandung budak perempuan rahim tamby chek
kes anak sultan selangor dengan mohamad taib
tangkap basah zainazin di PD najibul
kes raba jamaluddin jarjis
sekarang kes rogol Rais

skandal sex para pemimpin2 UBN kaki betina ni.. banyak tapi disembunyikan... tapi akan terkeluar satu persatu...... pihak pembela kaki maksiat pun akan mendapat saham di akhirat!

Anonymous said...

Anon 8.47,

Pemimpin hang yg kuat main Jubo ngan betina....sah2 lagi...tapi hang yg nafikan....ambik saham neraka depa sikit kat hang...

Jenis barua penyokong maksiat..nak kata kat org lain pulak?.
Hang pun silap2 kaki bontot sama ngan Aljuburi...hahahahaha

Anonymous said...

Siasat...jangan tak siasat...tangkap ISA si Rais tu..tumbuk biar mata legam....telanjangkan dia....Utusan kena letak berita RAIS rogol dan liwat amah muka wahid!!! bukankah itu standard UMNO dan BN.PM dan menteri-menteri lain buat kenyataan mengutuk Rais...dan bla..bla..bla..

Anonymous said...

baik buat report kat balai bagi pihak berkuasa buat siasatan....baru cun yang benar tetap benar tak de sesiapa jadi mangsa (fitnah sama taraf dosa dengan membunuh)biar undang -undang menentukan....apa YB nak takut berani kerana benar takut kerana salah...amin

Anonymous said...

pakatan rakyat nak perbodoh rakyat malaysia tapi tak sedar pr yg bodoh..nak fitnah pun kat rais fitnah lah dgn pompuan yg cantik2..ni dgn amah berusia..aku pun tak selera..bertapa bodohnya pr ni...

aat @ paat said...

le... dlm video youtube ckp org tuh kwn die.. dlm blog ko nie ckp die nie yg kne rogol.. btul ke fakta ko nie brader??
ke nie ko kne suap dgn pmimpin2 zalim utk wat cite len??
tgk video nieh..
http://www.youtube.com/watch?v=72x6jQPVDGw

Anonymous said...

[url=http://cialisonlinehere.com/#mqngp]cheap cialis online[/url] - generic cialis , http://cialisonlinehere.com/#lkagt cheap cialis online

Powered by Blogger.