Jan 2, 2011

SENAMROBIK - HASAN ALI DESAK DAP KELUAR PAKATAN !!





Baru2 ini kecoh mengenai Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching yang menyertai senamrobik Muslimat di sebuah Masjid dengan berpakaian ketat. Namun, ramai pemimpin PAS yang membela pemimpin DAP ini. Kecuali? Dr. Hasan Ali. Beliau nampaknya kelihatan kurang senang dengan tindakan pemimpin2 DAP yang ternyata amat terdesak untuk mendapat undi Melayu.




Menurut sumber2 dalaman PAS Gombak Setia, kenyataan YB. Teo yang meminta garis panduan untuk memasuki perkarangan Masjid amat tidak logik. Beliau kelihatan seperti bodoh mengenai Islam walhal beliau sengaja berbuat demikian bagi menutup malu setelah dipaksa meminta maaf secara terbuka.

Dr. Hasan Ali dakwanya akan bertemu dengan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim mengenai isu ini dan dengar kata Hasan Ali berkeras mahu DAP keluar dari gabungan kerjasama PAS dan PKR di Selangor. Wow. Nampaknya Hasan Ali kini bertanggungjawab dalam memastikan Islam di Selangor tidak lagi menjadi mainan politik DAP kerana ternyata satu penghinaan terhadap Institusi Islam itu sendiri.

Akan tetapi, Melayu CinDia berpendapat Hasan Ali tidak mampu melakukannya seorang diri tanpa sebarang sokongan dan kerjasama mantap dari pihak lain. Jika tidak, Dr. Hasan Ali akan tewas dalam jihad ini. Tak mengapa YB., Melayu CinDia akan turut bantu memastikan misi DAP menguasai Islam gagal.



Post by... Melayu CinDia

13 comments:

Anonymous said...

Boleh caya ke ni ??? Dr Hassan mana ada teloq..

j3bat said...

sat lagi ronnie mai, past tu depa kiss and make up. lepas tu, pas pis pus

Anonymous said...

Salam Bro,

Kalau betui la DAP dan Keadilan keluak tinggai PAS mungkin aman la negeri Selangok ni....

ALahaI sI LunCAi said...

MAAF BRO. USAH JANJI NAK TOLONG HASSAN ALI. DIA CAKAP TU SEBAGAI SEBAHAGIAN KEMPEN PRK TENANG.

DIA NAK BAGITAU PENGUNDI ISLAM TENANG BAHAWA ISLAM TETAP PAS PERJUANGKAN.

INI WAYANG DIA. USAH TERPERANGKAP.

anti munafik said...

penulis rencana ini, kamulah manusia yang dilaknat oleh sekalian makhluk di muka bumi selain manusia dan jin. Kamu pembuat fitnah yang menjadi ciri orang munafik. Tempatnya dalam neraka Allah yang paling dalam sekali. Iblis pin lebih ringan hukumannya berbanding kamu. Kamulah perosak agama Islam bukannya pembela. Islam tu hanya agama keturunan nenek moyang kamu. Tetapi iman nenek moyang kamu tak boleh nak wariskan kepada kamu. Semoga Allah memberikan taufik dan hidayahnya kepada kamu dan dijauhkan dari neraka Allah yang maha dahsyat.

babidap said...

kelakar plak part ni..

"Beliau kelihatan seperti bodoh mengenai Islam walhal beliau sengaja berbuat demikian bagi menutup malu setelah dipaksa meminta maaf secara terbuka."..

hehe..terkena atas idung rosmah bro...huhuhuhu...

Pak Tam said...

Semua itu wayang belaka. Dato Hassan Ali pun berlakon.

Anonymous said...

Dulu kilang Carlberg nak tutup sebelum subuh selepas berkuasa. Sekarang masih cantik dengan cat warna hijau. Apa dah jadi?

hisham said...

macamana PAS nak tutup kilang calsberg tu....
nama pun dah nak sama...pasberg=calsberg.
lagi pun warna koporate calsberg hijau...sama macam lambang pas..
pas sayang kilang calsberg ni.
ni yang nicky ajis dok kata....pas sanggup berkawan dengan syaitan...saja kamu semua tak nak faham..
orang2 tua dulu gelar segala minuman beer ni air kencing syaitan..
pas kawan syaitan...parti ajaran syaitan...
mana bolih pisahkan pas dgn calsberg.
mungkin masa nak menang PRU dulu ulama2 pas belum merasa sedapnya calsberg ni.
sekarang mereka dah menang,kenapa tak tutup kilang tu...
sebabnya mudah ....ahli2 pas termasuk pemimpinya dah tau calsberg ni sedap...
kenapa harus tutup.
berzina dengan bini orang pun mereka sanggup...apa pula minum beer...DULU TAKBIR SEKARANG TAKEBEER....
khas untuk orang2 pas..TAKEBEER..TAKEBEER...TAKEBEER.
bila dah takebeer...baru sesuai baring atas jalan.

Anonymous said...

KAH KAH KAH
undi lagi la PR tu. Nanti boleh buat SPA dlm masjid.
Padan muka korang undi PR. Ambik kau.
Aku doakan semoga selangor jatuh ketangan PR lagi.
alaaa.. UMNO kan banyak korupsi. UMNO kan sokong melayu bukan islam.
KAH KAH KAH

Anonymous said...

Si Hasan Ali ni sejak dulu lagi,sebelum PRU12,memang Mulut besar.Cakap satu buat lain sudah jadi budaya beliau, sebenarnya SiHasan ini tak layak pun duduk kat EXCO.Dia ni nak sedap sendiri saja bukan nak kerjasama memajukan Negeri Selangor dan Umat Islam. Kalau niat dia tu baik untuk membantu Kaum Melayu di Selangor, kenapa Sihasan ini bagi kebanyakkan projek kepada umngok yang kaya raya sahaja? Apa tidak sediakan kerja2 yang sedia ada tu kepada semau Melayu yang mengalami masalah kewangan. SiHasan ini " Tong Kosong " nak ikut sedap hati peribadi sahaja. Anak Melayu yang petamgai Yahudi!!

Anonymous said...

kepada anti munafik.
Jangan cuba buat kerja Allah, syurga neraka adalah hak Allah dia yang tahun siapa yang berhak kesana bukan kamu, bukan Nik Ajis, malahan boleh jagi Nik Ajis ke kamu, belum tentu lagi.

Kak Siti, KL

Ibrahim said...

Anti munafik tu cakap direct ngan tuhan dia....tengok la sapa tok guru dia...

Powered by Blogger.