Jan 6, 2011

RAIS YATIM & AMAH - SIAPA YG. ANDA PERCAYA??





Kekecohan skandal Rais Yatim dan bekas pembantu rumahnya bernama Amah ternyata mengejutkan ramai pihak. Fitnah jahat ini ternyata dirancang dengan rapi bagi mendesak Menteri Penerangan ini meletakkan jawatannya dan terus dibuang dari Kabinet. Namun, adakah anda percaya dengan tuduhan beliau?



"Saya menafikan sebarang dakwaan tersebut sama ada yang berkaitan tuduhan memperkosa mana-mana individu empat tahun dahulu atau lain-lain dakwaan yang dicetuskan penulis liar blog di internet atau mana-mana entiti politik," katanya dalam kenyataan hari ini. "Tuduhan liar yang ditujukan terhadap dirinya, susulan laporan blog dan parti-parti politik pembangkang di akhir-akhir ini adalah longgokan fitnah dan pendustaan yang dahsyat, jelek dan jahat." "Saya menyatakan dengan kerelaan bahawa apa-apa laporan yang diperbuat oleh mana-mana pihak setakat ini berkaitan perkara ini wajar disiasat mengikut lunas undang-undang negara."

Kenyataan berani Rais Yatim ini ternyata buat sang penuduh dan pemfitnah ini kecut perut. Siapa pemfitnah tersebut? Tak mengapa. Allah Maha Kaya.

ps : Teringat pula ke ADUN Selising. Nampaknya orang yang memfitnah Rais Yatim ini sedang bersaing dengan Papa Gomo. Mana lagi panazzz?


Post by... Melayu CinDia

12 comments:

Anonymous said...

Walaupun saya tidak mengenali datuk Rais yatim secara peribadi, tetapi dari pengamatan saya, ini adalah fitnah dan dengki semata-mata.

Datuk rais orang yang lemah lembut dan berbudi bahasa. Adalah agak mustahil melakukan perkara terkutuk itu. Walaupun mungkin "air yang tenang jangan disangka takder buaya".

Saya yakin ini hanyalah fitnah.

Namun persoalannya, siapakah yang empunya angkara. Dan apakah sebabnya..

Ada dua kemungkinan. Satu dari pihak parti pembangkang. Kedua, dari parti yang sama tetapi 'ingin merampas tempat'. Kedua-duanya adalah musuh Datuk Rais dalam politik...

Kebenaran akan terserlah akhirnya..

rabikhal said...

Sabar lah Datuk..
datuk pun orang lama dalam politik. Takder apa nak di hairankan. Fitnah dan dengki... perkara mainan sahaja.

Kawan akan menjadi lawan. Bila ada cita-cita tinggi dalam politik.. "Anak murid pun lawan guru. Kuli pun lawan tauke"

Anonymous said...

rais yatim.. sekarang ni jaga RTM, TV3, segala radio & tv... siang malan setaip hari.. yang dok bawa/ benarkan bawa cerita2 fitnah pemimpin2 dan ahli2 pembangkang selama ni ...ok ke? hehehe..

yang umno dok bawa ajaran mahathirisme fitnah liwat, anti sunnah, anti hudud, anti ulamak, dsb sampai hari nii .. ok ke?

nak buat macamana rais,.. dulu kau lanyak orang... ada masa begitulah sebaliknya... setiap yang hidup ikut pusingannya... dunia ni bulatkan? dunia tetap mengikut putarannya sampai la kiamat nanti....

Begitula blogger2 umno kaki ampu al fulusi ... mentaliti blogger cap ayam ... mereka ingat rakyat hari ni otak macam mereka cap ayam jugak ...

Anonymous said...

Woi Anon 10:54pm,kamu tulis:

"Datuk rais orang yang lemah lembut dan berbudi bahasa. Adalah agak mustahil melakukan perkara terkutuk itu. Walaupun mungkin "air yang tenang jangan disangka takder buaya"."

Kamu memang katak di bawah tempurung. Bila si kera tua Yatim tu juling mata kat reporter dan marah reporter, di siarkan di tv3 dan youtube, kamu kat mana? Begitu berlagak atasan, si kera tua tu.....aku geram.

Dah pegang jawatan tinggi sepatutnya pandang rendah reporter2 yang cuma nak buat kerja mereka.

Si anak yatim tu dah 63 tahun...dah tua dah...produktiviti agak kosong.....bersara lah.

Isteri nya queen control. jadi, kalau dia nak keluar cari ayam bila konek dia naik gatal, dia tak berani, takut orangramai kenal dia. Dia nak keluar negeri cari ayam tak bolih, isteri dia nak ikut. Wang dia kan banyak , apa khuatir kalau nak cari ayam.
Bila isteri dia takde di rumah, dia pun tarik lah amah indon dia. Kan apa yang di halang paling enak di makan. Itulah kesah dia.

Sekarang polis siasat..buang masa aje kerja tu. Bangsat Yatim tu akan dilindungi oleh UMNO/BN...pak lah dah lindung dia di tahun 2007.

kantoi aje kes ni.

Si kera tua tu masih berlagak...tak takut pun kerana dia tau dia akan di lindungi oleh puak gerombolan.

NFA - no further action.
Babi lah rice yatim tu...muka macam beruk! biar lah dia mampus secepat mungkin.

buat malu aje kat umat Islam!!!!

Anonymous said...

Si Yatim tu begitu berlagak di tv dan youtube - satu kali aku tengok dia marah reporter yang cakap Inglish. Apa salah tu? Kan Inglish kita buruk...patut practise lah.

Beruk tua tu patut bersara secepat mungkin. Dah tua, produktiviti dah jatuh...apa dia buat di kantor?

Polis boleh siasat sampai masa khiamat tapi beruk tua tu tentu tak bersalah. Polis mana tau keadilan untuk rakyat? Polis hanya tau buat kerja macam robot...apa BN/UMNO suruh, patuhi je mereka.

Kalau benar2 beruk tua tu merogol amah dia, biar dia mampus secepat mungkin- di udara ke, di laut ke atau di jalanraya.

Begitu berdosa...nampak muka dia macam perogol yang botak!!!! Isteri queen control macam Quiet Despair kata, jadi makin desperate lah dia....kerana tak dapat rasa pompuan2 lain!

Nak keluar rumah cari ayam, takut orang kenal. Nak keluar negeri cari pompuan, isteri nak ikut. Jadi, paling senang, bila naik gatal, tarik lah amah yang agak cun tu.

Kalau tak benar, mana wikileaks dapat berita? Jangan ingat orang atasan di BN/UMNO boleh tutup mulut...tentu ada dalang/lalang punya.

Biar si yatim tu mampus lah....buat malu aje umat Muslim. Dia di lindungi oleh puak BN/UMNO, jadi dia tak takut....masih berlagak.

bangsat Yatim!!

ikan tongkol

Anonymous said...

Nak percaya atau tidak mari kita tanya isteri Rais Yatim...hehehehe tertangkap tengah on kot!
Tapi apa nak kesahkan... Tuhan itu maha mengetahui dan maha adil. Apa pun buat lah investigation secara tulus dan sekira nya ada fitnah maka hambat lah blogger yang buat cerita tu!
Jangan takut Rais kalau anda benar tetapi saman lah migrant care dan surat adik amah tersebut!
Gua caya lu la.... amah! amacam best tak?

Anonymous said...

Kenapa la kita sibuk sangat dengan Amah Indon... tu... mana lebih penting? Ramai lagi amah2 Indon yang menodai majikan di Malaysia... bukan majikan merogol Amah!!! Helah PR hendak menjatuhkan marwah Dr. RY. dan hendak tutup kes Anuar Al-Juburi serta Azmin Bengong. Lebih2 lagi modal untuk Pilihanraya Tenang Segamat.

oRang kAmpong said...

Anom2 seme dan segala ikan baik di darat atau pon di laut.klu polis dah hangpa seme xcaya ammaak....Sikalang di persilakan kemukakan bukti2nya pak,jgn pandai melalak jer.klu idak aku sumpah hangpa seme jd ikan duyong betina biaq hangpa sendiri yg kena rogol.Apa hangpa ingat senang ka nak rogol orang.klu xada kotey yg blh angkat buah nyiok 2 biji jgn mimpilah nak jd perogol.buat marah dek indon jer.bukan lubang itu pak.itu lubang kencing mana enak,busuk pak.nanti punya ibu bauuuu....

Anselmo said...

Aku percaya polis akan siasat dengan terperinci dan adil. Aku percaya dgn hasil siasatan nanti. Kepada YB Rais, tahniah, berilah kerjasama sepenuhnya, berani kerana benar. Jika YB Datuk tidak bersalah, tahniah, YB Datuk telah dizalimi dan dianiya. Berdoalah,doa org yg dizalimi diperkenankan Allah, jika YB Datuk bersalah, terimalah hukuman.

Anonymous said...

Ape lah yg nak dibimbangkan Dato'...pemimpin dan juak2 PAS klu kena kat pemimpin dia, dia akan kata fitnah, celako org yg buat fitnah dan mcm2 lg dia kata ..tp aku caya klu kita benar dan salah tuhan akan tunjukkan atas dunia lagi...spt Si NUAR tu bnyk dah bukti2 jelas dan nyata....w/pun dok nafi mcm2 lg..muko pun x ade seri langsung klu nak dibandingkan dgn TUN Mahathir...inilah kuasa Allah s.w.t.

Anonymous said...

chaiyo datuk..jgn risau..berani kerana benar..tapi yg aku musykil kenapa la AMK yg sibuk2 sangat.. sapa la gamaknye yg mendalangi smua ni yerk..Allah maha kaya..

JoN said...

tp satu je yg aku dok fenin ngan kes ni, nape mek indon tu x bw kes ni ke mahkamah kalau btol2 ds yatim ni rogol dia dan pasaipa plak org len( beruk2 PR) yg tehegeh-hegeh ngan story ni, dan satu lagi mek indon yg mana kena rogol tu langsung xdak identiti dia.. kalau malu skali pun pegi ar wat report kalau btol2 kena rogol.. mcm auta je story mek indon ni...

Powered by Blogger.