Jan 6, 2011

P'TEMUAN SULIT UMMI HAFILDA & ANWAR ??





Sejak akhir2 ini Ummi Hafilda telah bangkit semula membongkar semula rahsia rancangan kotor dan jijik Anwar dalam memastikan karier politik beliau mencapai kemuncak. Ummi juga kini semakin lantang membongkar peribadi Anwar yang ternyata tidak seperti yang digambarkan ramai pihak terutamanya penyokong2 fanatik Ketua Pembangkang ini. Ada juga sumber2 mengatakan bahawa Anwar sedang merancang untuk mengadakan pertemuan sulit dengan Ummi Hafilda bagi menghentikan usaha adik kepada Azmin Ali ini.




Ummi Hafilda telah membuka blog khas untuk membongkar rahsia di sebalik 'kecantikan' peribadi Anwar pada pandangan penyokong2 beliau. Tidak dapat dinafikan, Anwar kini semakin cemas dengan pendedahan ini. Malah, menurut sumber tersebut isteri Azmin, Shamsidar sendiri kerap menghubungi Ummi. Ini menyebabkan Anwar dan Azmin tidak selesa dengan perkembangan tersebut.

Namun, Melayu CinDia berpendapat Ummi di pihak yang benar apabila mendedahkan kepincangan Anwar. Ini kerana Anwar selama ini sekalipun seringkali menyerang beberapa pemimpin Kerajaan. Dendam Anwar terhadap Kerajaan BN tidak berkesudahan apabila satu demi satu tuduhan dibuat. Buktinya tidakpun diberi. Hanya mampu menjawab, "Tunggu, saya akan bongkar satu hari nanti." Itu sahaja.

Melayu CinDia mengucapkan syabas buat Ummi Hafilda kerana bangkit semula mempertahankan kebenaran demi Agama, Bangsa dan Negara. Tidak salah jika benar Anwar ingin bertemu dengan Ummi. Akan tetapi Ummi mesti berdiri teguh mempertahankan kebenaran.

Banyak perkara yang hendak Melayu CinDia kupas mengenai isu ini. Namun, atas nasihat rakan2 seperjuangan, Melayu CinDia terpaksan menyimpan maklumat tersebut. terlebih dahulu. Nak guna ayat Anwar lah, "Tunggu, kami akan dedah tidak lama lagi." Hehehe.

BRAVO UMI HAFILDA ALI.



Post by... Melayu CinDia

22 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya, mengikut cucu bekas Hakim Coklat "Hack"...

Sejak akhir2 ini Ummi Hafilda telah bangkit semula dengan misi rahsia rancangan kotor dan jijik UMNO dalam memastikan karier politik Anwar padam. Ummi juga kini semakin lantang memfitnah peribadi Anwar yang ternyata tidak mematahkan semangat juang orang ramai terutamanya penyokong2 perjuangan Ketua Pembangkang ini. Ada juga sumber2 mengatakan bahawa UMNO sedang merancang untuk mengadakan pertemuan sulit dengan Ummi Hafilda bagi memfitnah adik & iparnya sendiri untuk mendapat upahan dari UMNO... bla..bla...bla..

hehehheeheee

Anonymous said...

komen positif dari blog ummi hafilda menunjukkan rakyat semakin sedar perilaku anwar..yang buta mata dan hati kita tidak mampu untuk buat apa2 seperti anon 2:02 ..rakyat mencari fakta yang jelas..tak perlu mengikut entah mana anak bekas haim..memang kelaut..hmm..

Anonymous said...

ANON 2:02..kalau fitnah apasal x saman? aku cabar kau suh AnuGhairah tuhan kau buat laporan polis..xkn saman tun berani nk saman umi hafilda,nalla & izam takut kot..tun 2 besar pengaruh..umi xde pengaruh..hanya rakyat biasa je..saman la..kau ugut AnuGhairah 2 pon dia xkn saman..kau potong Anu dia pon xkn report polis punya..sbb apa..AnuGhairah 2 penipu..suruh Azmin & Shamsidar wat laporan polis sekali..wat tuduhan yg dia membuat tuduhan palsu..ingat azmin berani ke..org2 penjilat pungkok cm hang je yg mmg mudah dibodoh2kn AnuGhairah..

TokAyah said...

apa susahnya kalau ada rancangan sulit UMNO? saman berjuta2. Bagi tau semua penyokong pembangkang yang buta. Lepas tu minta tangguh kes........

Anonymous said...

Hang peduli apa umi dapat upah yg dari umno untuk menjatuhkan Anuar memang patut pun rahsia terbesar Anuar didedahkan rakyat sudah lama menunggu rahsia itu kalau puak puak hangpa fitnah pemimpin BN tak apa ha sekarang allah telah tunjukan hadir nya saorg wanita yg mana kental jiwa nya sapertiTun teja atau pun Tun Fatimah jangan spin cerita kita org luar tidak tahu hal keluarga Azmin dan Ummi yg tahu hal rahsia abang dia dengan Anuar hanya Ummi dan keluarga saja yg tahu org luar akan kata itu fitnah tapi hanya ummi dan keluarga nya tahu apa itu 'Rahsia Besar'

Sudir said...

Anwar kene saman ummi hafilda RM200 juta sebab dia dah kalah saman ke atas hanifah aman.. nak cover balik kerugian RM100 juta.. wakakaka

Kama Irahsa said...

org gila jer kalau kena fitnah, akan mendiamkan diri. kalau azmin dan shamsidar terus diam, lebih ramai orang akan percaya yang skandal anwar+shamsidar adalah benar2 berlaku.

kat blog umi, setiap posting akn mendapat ratusan komen..kalau tak pun, puluhan..maksudnya, ramai dah mula percaya.

bila azmin nak bertindak?hehe..

Rais sudah. Azmin bila lagi?

Anonymous said...

Macamana nak saman nanti lebih banyak pendedahan dan bukti akan terbongkar..jadi paksalah diam-diam je dan menafikannya sebagai FITNAH..kekuatan Pakatan Rakyat terutama PKR sebenarnya ialah penyebaran FITNAH,PEMBOHONG DAN PENIPU ... yang sedihnya ramai yang berjaya ditipu termasuk Anon 2:02 kesian ...

PENANG MAI said...

Anon 2:02.. lu tgk gambaq AnuGhairah dgn Azmin Ali kat sebelah tu... Azmin masa tu tak cukup comeel ker..? Sempoi macam Saiful...la...

Anonymous said...

rasanya sumpah saiful dah menampakkan kesan..tunggulah selepas ini macam2 lagi akan terbongkar...Allah maha berkuasa..tpi bagi gang yg sama haprak dgn anuar tidak akan mengaku..kalu kena sebelah diaorng itu baru kuasa tuhan...

C L J said...

MOKHTAR

Anonymous said...

orang2 yang percayakan & beriman giler dengan hadis ummi hafilda jembalang lansuiyar ni.. adalah yang manusia sejiwa dengannya ... hhehehee.. alfulusi....

seperti juga nak balas budi yang tutup kes tangkap basah jib-zinazin di pD 1998 dulu, isa samad dapat pengerusi felda walaupun tiada apa2 kredibiliti & integriti.. hehehehe

umno.. umno... --- maruah malaysia, hak melayu semakin ranap kerana nak pertahan gengaman kuasa elit dinasti keluarga pemimpin2 UMNO... UMNO bukan hak milik melayu tapi hak pusaka keluarga anak cucu Dato' Noah & Mamak mahadir.... hehehehe.....

macai2 & pengikut2 umno nilah yang jadi tunggul kayu & hamba politik mereka sejak dulu,(termasuk bapaku.. masih tak mau berubah lagi), ... sampai tanah air tergadai diam saja... pulau singapura, batu putih, separuh pulau mutiara dijual, kawasan minyak Blok L&M disarawak, dll...

semua rakyat & Melayu Revolusioner perlu berani berubah.. perlu nekad.. bebaskan diri dari elit kapitalis UMNO/BN yang mengekspliotasi kuasa & harta negara secara giler ini...

keranamu pemimpin2 UBN bermewah-mewahan .. harga barangan asasi bertambah naik ... begitu juga ..

kadar pengangguran...
kadar inflasi...
kadar keciciran..
kadar jenayah..
kadar maksiat..
kadar murtad...
kadar penagih dadah...
kadar perasuah ...
kadar penyelewengan ...
kadar tol ....
kadar pendatang haram dan bangsa asing...
kadar konspirasi politik ala ajaran mahathirisme...
kadar politiking melayu..
kadar elaun bini PM & keluarga menteri...

semuanya naik!, naik!, naik!,... hehehhe

KADAR KEBENCIAN RAKYAT pun 300% naik??! dan sedang menjulang naik... hehehehehe

cuma satu yang hampir pasti.... "undi protes senyap rakyat" ... kadar sokong/dok ampu jilat UMNO/BN mungkin boleh jadi turun pada masa terdekat.....

Anonymous said...

Anon 1:18pm

astaga! x sangka taksubnya engkau hingga sanggup menghina bapa sendiri. x payah lah nak rujuk kpd agama, hukum alam atau manusia pun jelas menghormati bapa adalah utama. apalah nak jadi dgn manusia akhir zaman ni. nauzzubillah!

- Hantu Siber -

Anonymous said...

wahai bapak2ku yang melarat, yang menjadi hamba umano.. insaflah... lihat mahligai2 & kereta2 mewah ketua2/ exco semua sayap umno tu.. nilailah sendiri .. kemana harta rakyat.. mereka angkut? .. anak2mu dah pedih mata & remuk hati tengok gelagat jalang para tuan besar umno nii... tak cukup duit naikkan cukai, naikkan tol, naikkan harga barang, ... apa peduli rakyat yang tanggung!

tegur & dakwah bapa2 yang memperhamba kepada umno supaya memperhamba pula kepada misi Islam .... tiadalah niat derhaka tapi selamatkan dari bala Allah.... sebagaimana semangat Ibrahim AS & Musa AS.

Anonymous said...

Umi hafilda anugerah tuhan yang terhebat syabas ummi teruskan perjuangan suci mu....20 tahun pendam perasaan Umi difitnah skarang masa untu membalas

Anonymous said...

bodoh betul lah penjilat jubur anwar aljuburi ni...dia suruh orang lain lihat rumah dan kereta pemimpin umno...suruh penjilat jubur anwar ni pergi ke bukit segambut...tengok rumah dia....kereta dia....pergi lak ke rumah azmin dayus....aku letih lah nak cerita dgn manusia penjilat jubur ni....lu pikirlah sendiri

nakjugak said...

Teruskan umi...dedahkan segala cerita ttg anwar,azmin & shamsidar
kuatkan semangat...seperti biasa anda akan di tuduh macam macam.. Anwar tetap takan mengaku dan berlakon mcm mcm...pigi dah anwar.

ice said...

macam nk dedah kn pon mcm xguna je..sbb pembangkang dan penyokong nya semuanya berotak diorang xpercaye..akal xde..macam monyet

zaza said...

apa nk gaduh2.esk bgn pagi2 buat keja masing.yg penoreh pegi menoreh nelayan pergi kelaut.tk boleh apa pun kita.orang2 politik bukan boleh percaya.umno ke pkr ke pas ke dap ke sama je.masa ni sibuk cari penyokong.lepas boleh kuasa hampes semua.kalau gaduh2 sapa nk jaga malaysia kita

Anonymous said...

Teruskan Ummi dedahkan segalanya yang tak baik tentang Anwar. Disebabkan Ummi adik beradik nga Azmin maka aku percaya. Klaua orang lain cakap hanya berdasarkan dengar orang cakap atau sekadar baca suratkhabar, baca blog tak samaa macam ummi..tahniah ummi..

Anonymous said...

anuar lambert tu gi amerika slalu buat ape ntah? ade lak die duit? die keje ape sampai duit bnyk sgt?? sape suap die duit?? g bnyk negara lain. menjaja cite keburukan negara sniri. bodoh tahap bangap tak boleh trime akal. kalo btul die seorang negarawan, perjuang bangsa dan negara, die tak buat mcm tu. duk diam kat malaysia ni.banting tulang keje keras. demi kaum anak bangse la konon tu.

hahhaha..skang die takot la..gelabah.. mane die nak berani saman umi.. sedar2 sok hilang tak jumpe2 da. org amerika or australia yang sejenis dgn die tu lindung.

Kurang2 Umno tadbir negara berpuluh tahun ni... korg idop susah sgt ke. sanggup risiko kan negara demi aljuburi tu. Aljuburi tu die wat ape aje utk die tebus dendam die nak jd PM. kalo dah jd PM sok, tak tau lah malaysia ni..halal gay tu.. jd lah kaum nabi lut. ditelan bumi...

org2 yang bangap tlg diam. Allah tu ada. Kalo bende tu tak btul, lambat laun akan tau jgk.. open your mind open your heart. jgn sempitkan dgn mantera aljuburi tu.

Anonymous said...

die crite buruk pasal negara sniri.. pengkhianat tu. ada agenda tersendiri. die g cerita kat negara yang rakyatnye sniri pun terabai. miskin. terbiar. tak de hospital kerajaan nye yang support perubatan rakyat. kat malaysia byar RM1 je. tu pun tak besyukur.

Powered by Blogger.