Jan 23, 2011

PRK TENANG - HANTU ZURAIDA PROMOSI AKHBAR PORNO !!





Semalam Buletin Utama ada menyiarkan beberapa episod dan pergerakan kedua2 calon parti masing2 yang sedang giat berkempen. Apa yang mengejutkan Melayu CinDia apabila setiap pergerakan calon PAS, Cikgu Normala telah dikawal ketat oleh beberapa pemimpin Wanita PKR. Wartawan TV3 dihalang oleh beberapa pemimpin Wanita PKR walaupun ternampak jelas wajah Cikgu Normala untuk memberi kerjasama. Ini seolah2 menafikan hak beliau sebagai calon untuk ditemubual oleh sebarang wartawan. Ura2 juga mengatakan bahawa Ketua Wanita PKR, Hantu Zuraida agar tidak sesekali meminggir jentera wanita PKR di sana. Jika tidak, Cikgu Normala akan diboikot serta merta. yang Dikesempatan itu juga, Wanita2 PKR telah mempromosi sebuah akhbar 'porno' Selangor bernama Selangorkini. Ini merupakan salah satu strategi kempen kotor dengan menyebar fitnah mereka terhadap BN. Hantu Zuraida suka menyalak, tak pernah berubah.

7 comments:

blogenstarz said...

Sebenarnya kak zuraidah ni JEALOUS dengan cik mala.Tak payah melolong melalak dalam demotrasi pun boleh jadi calun.Lagi pun cik zuraidah masih bergetah.... keh keh keh

Anonymous said...

eh, tu zuraida ke? kalau buang tudung dan pakai kan cermin mata, sebijik mcm khalid...
Khalid kot... tak caya cuba dengar zuraida bbuu.bu..bukak.. mu mu mulutt

Anonymous said...

Bergetah ke berlendirrrrr.........

JoN said...

@blogenstarz

yg aku dok rsau nnti msti ada adun2 PASngok nk amik ksempatan kat cikgu mala nih, yela cikgu bdn steady lagi, muka wokey lak tu..
cikgu mala kena hati2 ckit ngan zinaman selinsing tu...

Anonymous said...

begetah ke, belendir jangan sampai benanah kot, parah lah bro...

leman decaprio said...

salam... harap bleh sama2 linkkan blog hamba ke blog tuan hamba!

live from tenang:

http://1peluru.blogspot.com

Anonymous said...

ZURAIDA AKA MAK LAMPIR NIKALAU BOGEL DEPAN PEROGOL TEGAR PUN AKU RASA PEROGOL ITU AKAN MATI PUCUK 7 HARI 7 MALAM.

Powered by Blogger.