Jan 10, 2011

PKR SOKONG INDIA MUSLIM DIHALAU DARI PENANG !!





Berikutan dengan tindakan biadap Setiausaha Politik Lim Guan Eng Ng Wei Aik memaki hamun India Muslim agar balik ke Negara asal ( "Tutup Balik India" ), beberapa pemimpin PKR Pulau Pinang tampil mempertahankan ADUN Komtar tersebut. Ianya berpunca disebabkan dari kemalangan jalan raya yang melibatkan sebuah kereta yang dilanggar oleh kereta lain hingga terbabas ke tepi kedai nasi kandar milik En Syed Kassali.




PKR ternyata bacul dan takut menegur DAP yang semakin agresif menzalimi rakyat terutamanya di Pulau Pinang kerana kuasa DAP merupakan penentu masa depan PKR. Ini realiti. DAP ternyata semakin berani menggunakan kuasa sebagai senjata bagi menjatuhkan maruah bangsa2 lain dan terus mempertahankan Cina2 komunis. Adakah DAP berani tampil mengarahkan agar gerai2 makanan milik Cina yang tidak berlesen ditutup? Bersepah di Pulau Pinang. Kenapa ianya dibiarkan malah dibantu?

Tindakan Ng Wei Aik tidak menggambarkan wajah pemimpin Malaysia. Sewajarnya orang seperti inilah yang wajar dihumban ke Negara asal beliau. Di mana semangat perpaduan kaum yang dicanang DAP sewaktu kemaruk hendak merampas kuasa di Pulau Pinang?

Di mana pemimpin2 PAS Pulau Pinang? Bacul. Melayu CinDia cabar PAS buat kenyataan mengenai tindakan ADUN Komtar ini.

LIHAT VIDEO INI.. LIHATLAH BETAPA KEJAMNYA PEMIMPIN DAP.

8 comments:

Anonymous said...

halau india muslim mmg saya tak sokong tapi kalau halau india paria yang byk sgt kurang ajar ni mmg patut...say no to indian malaysia..celaka..bakar org bawak bas mcm celaka...kalau perumahan ramai byk india mmg celaka besar...sokong sgt cina halau india..celaka dia org nie..mati hidup balik tak kan tolong bangsa biadap nie...hidup DAP hidup BN

House PK said...

Kurang ajar betul Cina DAP ni bro, panas hati aku tengok mamat Ng ni...

Anonymous said...

Kesian rakyat Pulau Pinang di bawah jajahan regim komunis biaDAP. Perangai species2 dari Parti Ajaran Syaitan, Parti Kencing Rakyat, dan komunis2 biaDAP membuas. Sekarang rakyat Pulau Pinang akan tahu bagaimana aman sentosa, demokeraksi, Transparensi, dan kemajuan hidup di bawah Regim Komunis biaDAP. ishh ishh ishh kesian

tuan hamba said...

Itu lah sebenar benar nya upah yg patut rakyat P.Pinang terima khas nya buat orang melayu dan bangsa india dan bangsa bangsa lain tak termasuk bangsa sepet(cina) kerana anda memilih anda kena terima apa apa pun perbuatan mereka macam org melayu singapura mereka tertekan sepanjang hidup mereka tapi di malaysia selama 5 tahun saja dari itu pru 13 nanti ajar jari anda supaya memilih parti yg betul betul mahu membela rakyat hamba berpesan sangat sangat jangan musnahkan masa depan keluarga anda dan cucu cicit anda selama 5 tahun lagi maka hancur lah bangsa melayu dan india di P.Pinang ingat tu.

Anonymous said...

saya mamak umno memang anti hindu samseng, atau anti-cina samseng, anti melayu samseng...... tapi saya pangkah kamalanathan jugak! hehehehe

semua mamak umno pinang sokong gerakan/bn rampas tanah2 melayu di p.p. dulu.. kakakka

sekrang melayu2 terhimpit d

Anonymous said...

alaahh....ni biasa punya hal..kerajaaan BN ka...kerajaan Pakatan,,,kerajaan India ka...semua sama....kalau PBT tak buat kerja macam ini ..mana tempat kita mahu parking kereta oooiii....Itu tokeh restoran ingat kepala mamak dia mahu protect dia ?? Berniaga dalam restoran ...bukan luar restoran ...bodddohh...kalau tak boleh ikut undang-undang ...balik INDIA sekarang juga!!! bodohhh!!

Anonymous said...

Hoi anonymous siapa paraya pukimak lu
balik sumatrala lancac, jahanam punya orang, FUCK your MOTHER, you bloody prick.

Anonymous said...

Puki Lu punya emak ,Hoi Anonymous you betul betul anjingla,Cakap kurang ajar,tak ada bahasa punya orang , poi makan babi la ,baru otak lu boleh fikir sedikit,pantat punya orang.Mak HAng Kaliamput,celaka punya baruah.

Powered by Blogger.