Jan 27, 2011

PEMIMPIN KANAN PAS AKUI PAS AKAN TEWAS !!





Pemimpin Kanan PAS yang mengakui PAS yang enggan dipamerkan identitinya menjangkakan PAS akan tewas pada PRK DUN Tenang. Beliau mengakui bahawa pemilihan calon Normala telah memakan diri PAS apabila ramai di kalangan masyarakat melihat Normala tidak mampu melaksanakan tugas sebagai seorang Pemimpin dengan baik. Beliau juga mengakui bahawa Normala seorang yang kelihatan agak ego dan bongkak dalam mempertahankan sesuatu isu. Tindakan Normala yang tidak mesra pengundi telah menyebabkan pengundi Melayu terutamanya jelak dengan sikapnya. Normala dituntut agar melakukan perubahan pada diri dan pendiriannya agar sekurang2 nya dapat mengurangkan Majoriti walaupun tewas. Laporan Melayu CinDia turut diperakui portal Malaysiakini.

5 comments:

bangkitmelayuislam said...

aku setuju sangat kalau dikatakan cigu MALApetaka nimemang EGO DAN BONGKAK...

sebab aku ada dengar cerita dia ni tak suka cakapnya dibangkang orang.. dia saja yang betul...
masa belajar kat maktab dulu pun dia juara bahas...
jadi tak heranlan.. dia je yang nak menang...

dia memang EGO dan BONGKAK..
siapa yang undi dia adalah BONGOK..

Anonymous said...

habis dah dia cikgu ngajor budak2 slow, cacat . dia ingat pengundi2 pun macam budak2 tu jugak dia bole tengking2..cinabeng lu la Mala laki 2..ganazz tuuu...

Anonymous said...

Memang betul...normala panas baran...malanglah kalau pengundi di DUN Tenang memilih Mala...dapat MALApetaka...

Anonymous said...

Oh tenang, prk dun tenang, ... umno boleh tidur lena... pas terus berjuang menongkat arus,.. harga sebuah dakwah & jihad,.. bagaikan nabi noh, nabi ibrahim, para rasul yang berdepan dengan kaumnya... pun begitu... air yang tenang jangan sangka tiada "buaya"... kudrat & iradat Allah taala mengatasi segalanya!

Keimanan, kesabaran & keikhlasan Cikgu Mala & pejuang2 barisan hadapan yang lain .. akan menarik rahmat & pertolongan Allah... melalui jundullah disetiap "medan tempur" untuk melenyapkan kebatilan... Pohon nusrah Allah untuk Cikgu Mala & PAS dengan sesuatu keajaiban diluar kudrat manusia... Amiin.

ice said...

mala mmg begitu tgk nafsu pon dh tau smpi dua laki die sebat...die patut mengajar di russian institute

Powered by Blogger.