Jan 18, 2011

PAS MAKIN TAK 'TENANG' - SEBARKAN AKHBAR INI !!





Melayu CinDia menyeru kesemua blog Pro Kerajaan mendesak agar pihak Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bertindak tegas dalam menangani isu sebegini. Pihak Pembangkang telah mula mencetak akhbar seperti di atas dan mengedar kepada pengundi sebelum Tarikh Berkempen seperti yang ditetapkan SPR.

3 comments:

cikguleepk said...

sila pantau masjid2 di sana. sudah pasti masjid akan jadi pusatpenyebaran akhbar haram ini

Anonymous said...

Cantik Molek. Annuar Ibrahim tak terpegun ke? Mirip Shamsidar.

Anonymous said...

Anon 6:09 AM
"Cantik Molek. Annuar Ibrahim tak terpegun ke? Mirip Shamsidar."

rakyat dah juak sejak 1998 lagi dalam isu fitnah liwat anwar nih..... budak yang lahir selepas tahun 2000 pun dok boring ..liwat...liwat... liwat..... mulut manusia yang bertuan umno APCO ni tak reti nak ratib/zikir benda lain ke? ..... asyik liwat, seks.. liwat, seks ... pantang tengok wanita.. terus dikaitkan skandal seks ....... itulah taraf minda & nilai hidup politik pengikut tegar ajaran konspirasi mahathir & spesis melayu umno APCO ... kakakakah

habis modal politik ke wahai blogger2 umnoAPCO??

sebabkah tu akhlak anakcucu melayu umnoAPCO mazhab Mahathirisme ni semakin bangsat jugak ...???

Powered by Blogger.